Office Manager Nowej Dekady
Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura
Pobierz BroszuręBIURO ZARZĄDU
Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy.
Przygotowaliśmy dla Państwa kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.
Korzyści:
- poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
- dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
- poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie pracy office managera,
- dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
- dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
- dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.
Uczestnicy
- Office menedżerowie
- Kierownicy biur
- Kierownicy i specjaliści ds. administracji
- Kierownicy sekretariatów
- Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura
Program:
DZIEŃ 1/ 22 listopada 2021
09.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: Ewa Błaszczak
Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
- Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
- Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
- Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
- Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
- Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
- Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
- Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
- Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)
Personal brand office managera
- Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
- Wizerunek – jakie są składowe elementy?
- Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?
„Zwinność” office managera
- Zwinne podejście do działania – Agile.
- Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
- Co możesz zlecić na zewnątrz?
- Jak radzić sobie z natłokiem zadań?
Design thinking w pracy office managera
- Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
- Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
- Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?
16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 23 listopada 2021
9.00 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.30 – Rozpoczęcie szkolenia
Prawo umów w pracy office managera
- Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
- Umowa i oferta
- Kiedy umowa zostaje zawarta?
- Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
- Komparycja umowy – praca na dokumentach
- Najważniejsze postanowienia w umowach
- Zabezpieczenie umów – przykłady
- Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie
Prawo pracy dla office managera
- Mobbing i dyskryminacja w prawie pracy
- Równe traktowanie w zatrudnieniu
- Zawarcie umowy o pracę
- Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
- Obowiązki pracodawcy i pracownika
- Zakaz konkurencji
- Odpowiedzialność pracowników
PPK dla office managera
- Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
- Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
- Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
- Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
- Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK
RODO w pracy office managera
- Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
- Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
- Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
- Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
- Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
- Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?
15.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie ma formułę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie wykładów, analiz dokumentów i procedur, ćwiczeń, analizy przypadków oraz dyskusji grupowych.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Lntium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simi
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ