13 października 2022R., SZKOLENIE ON-LINE

Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka

Zbuduj więź z klientem!

Pobierz Broszurę

MARKETING, SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Marketing relacji to nowoczesne podejście do budowania więzi na linii klient-firma. Jest to odpowiedź na zmieniające się trendy, oczekiwania klientów, a także zachowania zakupowe.

Są produkty, które konsument po prostu zdejmuje z półki i kupuje bez większego zastanowienia. Istnieją jednak produkty i usługi, których sprzedaż zajmuje więcej czasu i mocno zależy od budowania relacji z klientem. Jak ją budować?

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi. Dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.

W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie budować więzi z klientami.

Korzyści

  • Dowiesz się, jak budować marketing relacji i zdobywać zaufanie klientów
  • Poznasz narzędzia pomocne przy budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
  • Dowiesz się, jak budować pozycję eksperta wśród klientów, których nigdy nie spotkałaś/eś
  • Dowiesz się jak wprowadzić marketing relacji poprzez wykorzystanie potencjału social mediów
  • Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy
  • Nauczysz się rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją

Uczestnicy

  • pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie nauczyć się budowania więzi z klientem

Program

13 PAŹDZIERNIKA 2022 R.

9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

Część pierwsza: relacje.

Porozmawiajmy o tym, jak je budować.

  • Zaczniemy od… randek. Opowiemy o trójkącie miłości Roberta Sternberga i o tym, jak lekcje z jego badań przełożyć na markę osobistą.
  • Model FAE (Frequency, Affection, Engagement) w praktyce – jak to się przekłada na relacje ze współpracownikami i otoczeniem?
  • Komunikacja – jak rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją? Tym razem opowieść zaczniemy od… radzieckich misji kosmicznych.

Część druga: wrażenie.

Porozmawiamy o tym, jak to wrażenie tworzyć, by inni widzieli to, co my sami chcieliśmy przekazać.

  • Dlaczego większość ludzi twierdzi, że czerwony samochód jest szybszy, niż niebieski samochód? I co to ma wspólnego z Twoją opowieścią i postrzeganiem produktu? Zapuścimy się w podróż po… pierwszych wrażeniach.
  • Jak sprawić, żeby ludzie Cię lubili wtedy, kiedy chcesz, żeby lubili a słuchali wtedy, kiedy chcesz, żeby słuchali? Podpowiedź: te dwa stany są powiązane. A lekcje będziemy czerpać ze szkoły uwodzenia milionerów (i milionerek, to działa naprawdę na każdego).
  • Elevator pitch, czyli krótka opowieść o Tobie. Co powinna zawierać?

Część trzecia: narzędzia.

Nie musisz lubić Facebooka czy Instagrama, ale fakt pozostaje niezmienny – ludzie go używają. Porozmawiamy o tym, jak sprawić, żeby służył Tobie a nie odwrotnie.

  • Jak budować pozycję eksperta wśród ludzi, których nigdy nie spotkałaś/eś? O różnicach między social graph a interest graph.
  • Jak tworzyć treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy? Istnieją sprawdzone modele i narzędzia.
  • Jak mierzyć markę osobistą? I najważniejsze: dlaczego warto ją mierzyć?

Pytania i odpowiedzi.

16.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania “od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Finanse dla zarządzających niefinansistów
Finanse dla zarządzających niefinansistów
więcej
Kompetencje menadżerskie Prawne aspekty negocjacji ze związkami zawodowymi
Prawne aspekty negocjacji ze związkami zawodowymi
więcej
Kompetencje menadżerskie Japan Hydrogen Energy Tour
Japan Hydrogen Energy Tour
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU