13 października 2022R., SZKOLENIE ON-LINE

Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka

Zbuduj więź z klientem!

Pobierz Broszurę

MARKETING, SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Marketing relacji to nowoczesne podejście do budowania więzi na linii klient-firma. Jest to odpowiedź na zmieniające się trendy, oczekiwania klientów, a także zachowania zakupowe.

Są produkty, które konsument po prostu zdejmuje z półki i kupuje bez większego zastanowienia. Istnieją jednak produkty i usługi, których sprzedaż zajmuje więcej czasu i mocno zależy od budowania relacji z klientem. Jak ją budować?

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi. Dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.

W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie budować więzi z klientami.

Korzyści

  • Dowiesz się, jak budować marketing relacji i zdobywać zaufanie klientów
  • Poznasz narzędzia pomocne przy budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
  • Dowiesz się, jak budować pozycję eksperta wśród klientów, których nigdy nie spotkałaś/eś
  • Dowiesz się jak wprowadzić marketing relacji poprzez wykorzystanie potencjału social mediów
  • Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy
  • Nauczysz się rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją

Uczestnicy

  • pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie nauczyć się budowania więzi z klientem

Program

13 PAŹDZIERNIKA 2022 R.

9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

Część pierwsza: relacje.

Porozmawiajmy o tym, jak je budować.

  • Zaczniemy od… randek. Opowiemy o trójkącie miłości Roberta Sternberga i o tym, jak lekcje z jego badań przełożyć na markę osobistą.
  • Model FAE (Frequency, Affection, Engagement) w praktyce – jak to się przekłada na relacje ze współpracownikami i otoczeniem?
  • Komunikacja – jak rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją? Tym razem opowieść zaczniemy od… radzieckich misji kosmicznych.

Część druga: wrażenie.

Porozmawiamy o tym, jak to wrażenie tworzyć, by inni widzieli to, co my sami chcieliśmy przekazać.

  • Dlaczego większość ludzi twierdzi, że czerwony samochód jest szybszy, niż niebieski samochód? I co to ma wspólnego z Twoją opowieścią i postrzeganiem produktu? Zapuścimy się w podróż po… pierwszych wrażeniach.
  • Jak sprawić, żeby ludzie Cię lubili wtedy, kiedy chcesz, żeby lubili a słuchali wtedy, kiedy chcesz, żeby słuchali? Podpowiedź: te dwa stany są powiązane. A lekcje będziemy czerpać ze szkoły uwodzenia milionerów (i milionerek, to działa naprawdę na każdego).
  • Elevator pitch, czyli krótka opowieść o Tobie. Co powinna zawierać?

Część trzecia: narzędzia.

Nie musisz lubić Facebooka czy Instagrama, ale fakt pozostaje niezmienny – ludzie go używają. Porozmawiamy o tym, jak sprawić, żeby służył Tobie a nie odwrotnie.

  • Jak budować pozycję eksperta wśród ludzi, których nigdy nie spotkałaś/eś? O różnicach między social graph a interest graph.
  • Jak tworzyć treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy? Istnieją sprawdzone modele i narzędzia.
  • Jak mierzyć markę osobistą? I najważniejsze: dlaczego warto ją mierzyć?

Pytania i odpowiedzi.

16.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania „od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU