Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
Zbuduj więź z klientem!
Pobierz BroszuręMARKETING, SPRZEDAŻ, ZAKUPY
Marketing relacji to nowoczesne podejście do budowania więzi na linii klient-firma. Jest to odpowiedź na zmieniające się trendy, oczekiwania klientów, a także zachowania zakupowe.
Są produkty, które konsument po prostu zdejmuje z półki i kupuje bez większego zastanowienia. Istnieją jednak produkty i usługi, których sprzedaż zajmuje więcej czasu i mocno zależy od budowania relacji z klientem. Jak ją budować?
Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi. Dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.
W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie budować więzi z klientami.
Korzyści
- Dowiesz się, jak budować marketing relacji i zdobywać zaufanie klientów
- Poznasz narzędzia pomocne przy budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
- Dowiesz się, jak budować pozycję eksperta wśród klientów, których nigdy nie spotkałaś/eś
- Dowiesz się jak wprowadzić marketing relacji poprzez wykorzystanie potencjału social mediów
- Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy
- Nauczysz się rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją
Uczestnicy
- pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie nauczyć się budowania więzi z klientem
Program
13 PAŹDZIERNIKA 2022 R.
9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Część pierwsza: relacje.
Porozmawiajmy o tym, jak je budować.
- Zaczniemy od… randek. Opowiemy o trójkącie miłości Roberta Sternberga i o tym, jak lekcje z jego badań przełożyć na markę osobistą.
- Model FAE (Frequency, Affection, Engagement) w praktyce – jak to się przekłada na relacje ze współpracownikami i otoczeniem?
- Komunikacja – jak rozmawiać z ludźmi, którzy po prostu Cię nie rozumieją? Tym razem opowieść zaczniemy od… radzieckich misji kosmicznych.
Część druga: wrażenie.
Porozmawiamy o tym, jak to wrażenie tworzyć, by inni widzieli to, co my sami chcieliśmy przekazać.
- Dlaczego większość ludzi twierdzi, że czerwony samochód jest szybszy, niż niebieski samochód? I co to ma wspólnego z Twoją opowieścią i postrzeganiem produktu? Zapuścimy się w podróż po… pierwszych wrażeniach.
- Jak sprawić, żeby ludzie Cię lubili wtedy, kiedy chcesz, żeby lubili a słuchali wtedy, kiedy chcesz, żeby słuchali? Podpowiedź: te dwa stany są powiązane. A lekcje będziemy czerpać ze szkoły uwodzenia milionerów (i milionerek, to działa naprawdę na każdego).
- Elevator pitch, czyli krótka opowieść o Tobie. Co powinna zawierać?
Część trzecia: narzędzia.
Nie musisz lubić Facebooka czy Instagrama, ale fakt pozostaje niezmienny – ludzie go używają. Porozmawiamy o tym, jak sprawić, żeby służył Tobie a nie odwrotnie.
- Jak budować pozycję eksperta wśród ludzi, których nigdy nie spotkałaś/eś? O różnicach między social graph a interest graph.
- Jak tworzyć treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy? Istnieją sprawdzone modele i narzędzia.
- Jak mierzyć markę osobistą? I najważniejsze: dlaczego warto ją mierzyć?
Pytania i odpowiedzi.
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.
Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.
Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania „od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.
Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ