11 czerwca 2025R., Regent Warsaw Hotel

Mądre wywieranie wpływu w środowisku o wysokiej kulturze biznesowej

Zaawansowane warsztaty z Tomaszem Sidewiczem

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Prawdziwi mistrzowie komunikacji nie krzyczą, nie manipulują w sposób oczywisty – oni prowadzą rozmowę tak, by inni chcieli im ustąpić, wierząc, że to ich własna decyzja. Jeśli chcesz osiągać więcej, zachowując przy tym pełen profesjonalizm i szacunek w kontaktach biznesowych, to szkolenie jest dla Ciebie.  Nauczysz się opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach, nienagannej etykiety w negocjacjach oraz sztuki wpływu, która wzbudza zaufanie i podziw.
Rezultat? Zaczniesz łączyć skuteczność z elegancją, wpływ z etyką i profesjonalizm z naturalnym autorytetem.

Korzyści

  • Jak z opanowaniem i klasą skutecznie wywierać wpływ na innych?
  • Jak pracować nad 3 niezbędnymi składowymi, żeby nie dawać się robić w konia?
  • Jak poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją – jak je wypracować i rozwijać?
  • Jakie są adaptacje osobowości i drivery?
  • Na kogo działa manipulacja, a na kogo zupełnie nie?
  • W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
  • Jak świadomie sterować komunikacją, by osiągać swoje cele bez agresji i manipulacji?

Uczestnicy

  • Menadżerowie i liderzy – chcący skutecznie komunikować decyzje i budować autorytet
  • Specjaliści i eksperci – potrzebujący przekonywać i bronić swoich racji
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm – negocjujący i budujący relacje biznesowe
  • Profesjonaliści w środowisku korporacyjnym – HR, konsultanci, prawnicy, doradcy
  • Każdy, kto chce lepiej komunikować się w biznesie – negocjować, wpływać i unikać manipulacji

Program

11 CZERWCA 2025 R.

9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30
– Rozpoczęcie szkolenia

 

Twoja jakość emocjonalna (struktura osobowości) i jej wpływ na sukces w komunikacji z innymi

  • Różne osobowości to różny efekt komunikacyjny – dlaczego o tym zapominamy?
  • Poczucie własnej wartości i jej wpływ na komunikację z innymi – introspekcja
  • Co to znaczy być pewnym siebie i jasno to komunikować?
  • Dlaczego poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją?
  • Jak wypracować i rozwijać własne poczucie wartości?
  • Co mówi nauka o poczuciu własnej wartości i uleganiu manipulacjom?
  • Twój przyjaciel stres – co wiesz o sobie, kiedy się stresujesz?
  • Czy własnym stresem można zarządzać? Co możesz zrobić, żeby sobie pomóc?

Trudni i wymagający rozmówcy i ich manipulacje

  • W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
  • Jakie narzędzia pomagają ich przekonać?
  • Porażki – wyzwania – frustracja – Twoje emocje w trudnej komunikacji z innymi

Posłuchajmy, jak się komunikujesz – jak działa profil lingwistyczny i jak można go wykorzystać w trakcie komunikacji menedżerskiej?

  • Diagnoza preferowanych technik wpływu na podstawie analizy lingwistycznej
  • Co mówi o Tobie Twoja autoprezentacja (wygląd + głos jako prozodia) i jaki ma wpływ na interakcje z innymi?
  • Twoje interakcje z innymi – jak sobą zarządzać, żeby osiągnąć postawione cele?
  • Chcesz manipulować, żeby postawić na swoim za wszelką cenę? Dowiedz się, na kogo to podziała, a na kogo zupełnie nie.
  • Poznaj swoje mechanizmy obronne w komunikacji z innymi, które upośledzają Twoją komunikację.

Słowa, gesty, intencje – Jak świadomie sterować przekazem?

  • Techniki perswazyjne – co musisz wiedzieć o własnej perswazji? Dlaczego Twoja perswazja nie działa?
  • Sięgasz po erystykę (erystyka to sztuka prowadzenia sporów – biegli w niej to politycy) – uważaj, ponieważ to pole minowe!
  • Komunikacja jako forma wywoływania określonych reakcji.
  • Perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej
  • Realna i 100% naturalna prezentacja przez eksperta perfidnych zagrywek i sposobów obrony
  • Czy tak zwana „mowa ciała” jest nośnikiem informacji? Obalamy mity!

Przekonaj mnie, że nie mam racji!

  • Stoisz mi na drodze do mojego celu – i co teraz?!
  • 3 niezbędne składowe, żeby nie dawać się robić w konia – jak nad tym pracować?

Gesty, gesty, gesty i ich wpływ na Twój wpływ

  • Gesty świadczące o braku pewności siebie
  • Gesty świadczące o wiarygodności
  • Gesty świadczące o zbyt dużej pewności siebie, zniechęcające rozmówców do dalszego słuchania

Drzwi do porozumienia z innymi – co można wykorzystać z narzędzi psychoterapeutycznych w komunikacji z innymi?

  • Analiza transakcyjna i stany ego nadawcy i odbiorcy
  • Adaptacje osobowości i drivery (teoria Taliba Kahlera wykorzystywana przez NASA)

Wiarygodność, emocje, zasady i wpływ

  • Wiarygodność, szczerość i prawdziwość nadawcy – analiza komunikacji
  • Emocje w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Szybki quiz o etykiecie w biznesie – zasady: kto komu i co może uczynić?
  • Etykieta w biznesie a wywieranie wpływu
  • Skoro naruszasz zasady, to czy rozumiesz konsekwencje?

16.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

  • Szkolenie koncentruje się na praktycznych ćwiczeniach prowadzących do mierzalnych wyników. Uczestnicy analizują swoje działania, ucząc się na błędach i wprowadzając poprawki.
  • Część ćwiczeń jest nagrywana i omawiana pod kątem emocji, z zachowaniem komfortu uczestników. Ekspert pomaga w wyciąganiu wniosków oraz zapobiega konfliktom.
  • Szkolenie wymaga od uczestników pełnego skupienia i zaangażowania intelektualnego.
  • Każdy uczestnik może zrobić sobie test psychometryczny i dowiedzieć się więcej o sobie na podstawie wyników z testu oraz przebiegu ćwiczeń.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

AI AI dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
AI dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
AI AI w Marketingu
AI w Marketingu
więcej
AI AI w zakupach
AI w zakupach
więcej
AI AI w produkcji i logistyce
AI w produkcji i logistyce
więcej
AI Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w dziale zakupów
Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w dziale zakupów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem — dla kogo będą dobre?

Szkolenia z negocjacji z Tomaszem Piotrem Sidewiczem skierowane są do osób średnio zaawansowanych, które mają ukierunkowaną wiedzę i praktykę w negocjacjach.

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem będą odpowiednie dla kierowników, handlowców, menagerów średniego szczebla oraz kupców. Będzie to również dobre szkolenie dla osób, które na co dzień zajmują się negocjacjami biznesowymi.

Negocjacje - 4 podstawowe filary, dzięki którym odniesiesz sukces

4 podstawowe filary sukcesu w negocjacjach, którymi posługuje się Tomasz Piotr Sidewicz, powinny być dla ciebie jak gotowa wskazówka. Powinieneś wykorzystać je tak, aby określić, w którym kierunku należy podążać, żeby odnieść sukces w negocjacjach.

  • Logiczne myślenie.
  • Poprawne matematyczne liczenie.
  • Odwaga do podejmowania decyzji.
  • Czujność, żeby nie dać się oszukać.

Jak wdrożyć te filary i jak je wypracować w swoim życiu zawodowym dowiesz się na szkoleniu z negocjacji, na które serdecznie cię zapraszamy.

Czy negocjacje to dobre szkolenie dla działu zakupów?

Tak, szkolenie negocjacje z zawodowym negocjatorem będą idealnie szczególnie dla kupców, którzy codziennie prowadzą negocjacje biznesowe. Na szkoleniu poruszany jest między innymi temat opracowania strategii, która umożliwi radzenie sobie z zarzutami cenowymi. Jak sobie radzić z trudnym partnerem, czy umiejętnie rozpoznawać blef.

Czy negocjacje zaliczają się jako szkolenia handlowe?

Tak. Negocjacje zawsze są częścią szkoleń handlowych. Szkolenia z negocjacji można zatem traktować w kategorii szkoleń handlowych. Szczególnie że jest to również szkolenie skierowane dla handlowców i kupców.

Negocjacje kończą się niepowodzeniem? Od czego zależy sukces w negocjacjach?

Spora liczba osób mogłaby pomyśleć, że ich negocjacje zakończyły się fiaskiem, ponieważ miały zbyt wysokie oczekiwania i wymagania. W większości przypadków nie jest to jednak prawdą. Osoby te nie wiedzą, że sukces ich negocjacji w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu!

5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem

Perswazja i manipulacja w negocjacjach. Pomaga, czy utrudnia? Gdzie postawić granicę i jak nie przeprowadzać manipulacji?

Negocjacje służą temu, aby wynegocjować jak najlepsze warunki umowy, ceny, czy usługi. Negocjacje biznesowe możemy spotkać w każdej branży, jednak ich skuteczność zależy już od umiejętności negocjatora. Co w rzeczywistości nie jest takie oczywiste, bo niewiele osób potrafi przeprowadzać skuteczne negocjacje. Sztuka przekonywania do swoich racji wymaga praktyki, ale również umiejętnego posługiwania się perswazją, rzadziej manipulacją. Czym zatem są i jak wyglądają negocjacje z perswazją?

Negocjacje, perswazja i manipulacja pomocne w osiągnięciu celów