Mądre wywieranie wpływu w środowisku o wysokiej kulturze biznesowej
Zaawansowane warsztaty z Tomaszem Sidewiczem
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCESPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE
Prawdziwi mistrzowie komunikacji nie krzyczą, nie manipulują w sposób oczywisty – oni prowadzą rozmowę tak, by inni chcieli im ustąpić, wierząc, że to ich własna decyzja. Jeśli chcesz osiągać więcej, zachowując przy tym pełen profesjonalizm i szacunek w kontaktach biznesowych, to szkolenie jest dla Ciebie. Nauczysz się opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach, nienagannej etykiety w negocjacjach oraz sztuki wpływu, która wzbudza zaufanie i podziw.
Rezultat? Zaczniesz łączyć skuteczność z elegancją, wpływ z etyką i profesjonalizm z naturalnym autorytetem.
Korzyści
- Jak z opanowaniem i klasą skutecznie wywierać wpływ na innych?
- Jak pracować nad 3 niezbędnymi składowymi, żeby nie dawać się robić w konia?
- Jak poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją – jak je wypracować i rozwijać?
- Jakie są adaptacje osobowości i drivery?
- Na kogo działa manipulacja, a na kogo zupełnie nie?
- W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
- Jak świadomie sterować komunikacją, by osiągać swoje cele bez agresji i manipulacji?
Uczestnicy
- Menadżerowie i liderzy – chcący skutecznie komunikować decyzje i budować autorytet
- Specjaliści i eksperci – potrzebujący przekonywać i bronić swoich racji
- Przedsiębiorcy i właściciele firm – negocjujący i budujący relacje biznesowe
- Profesjonaliści w środowisku korporacyjnym – HR, konsultanci, prawnicy, doradcy
- Każdy, kto chce lepiej komunikować się w biznesie – negocjować, wpływać i unikać manipulacji
Program
11 CZERWCA 2025 R.
9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30 – Rozpoczęcie szkolenia
Twoja jakość emocjonalna (struktura osobowości) i jej wpływ na sukces w komunikacji z innymi
- Różne osobowości to różny efekt komunikacyjny – dlaczego o tym zapominamy?
- Poczucie własnej wartości i jej wpływ na komunikację z innymi – introspekcja
- Co to znaczy być pewnym siebie i jasno to komunikować?
- Dlaczego poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją?
- Jak wypracować i rozwijać własne poczucie wartości?
- Co mówi nauka o poczuciu własnej wartości i uleganiu manipulacjom?
- Twój przyjaciel stres – co wiesz o sobie, kiedy się stresujesz?
- Czy własnym stresem można zarządzać? Co możesz zrobić, żeby sobie pomóc?
Trudni i wymagający rozmówcy i ich manipulacje
- W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
- Jakie narzędzia pomagają ich przekonać?
- Porażki – wyzwania – frustracja – Twoje emocje w trudnej komunikacji z innymi
Posłuchajmy, jak się komunikujesz – jak działa profil lingwistyczny i jak można go wykorzystać w trakcie komunikacji menedżerskiej?
- Diagnoza preferowanych technik wpływu na podstawie analizy lingwistycznej
- Co mówi o Tobie Twoja autoprezentacja (wygląd + głos jako prozodia) i jaki ma wpływ na interakcje z innymi?
- Twoje interakcje z innymi – jak sobą zarządzać, żeby osiągnąć postawione cele?
- Chcesz manipulować, żeby postawić na swoim za wszelką cenę? Dowiedz się, na kogo to podziała, a na kogo zupełnie nie.
- Poznaj swoje mechanizmy obronne w komunikacji z innymi, które upośledzają Twoją komunikację.
Słowa, gesty, intencje – Jak świadomie sterować przekazem?
- Techniki perswazyjne – co musisz wiedzieć o własnej perswazji? Dlaczego Twoja perswazja nie działa?
- Sięgasz po erystykę (erystyka to sztuka prowadzenia sporów – biegli w niej to politycy) – uważaj, ponieważ to pole minowe!
- Komunikacja jako forma wywoływania określonych reakcji.
- Perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej
- Realna i 100% naturalna prezentacja przez eksperta perfidnych zagrywek i sposobów obrony
- Czy tak zwana „mowa ciała” jest nośnikiem informacji? Obalamy mity!
Przekonaj mnie, że nie mam racji!
- Stoisz mi na drodze do mojego celu – i co teraz?!
- 3 niezbędne składowe, żeby nie dawać się robić w konia – jak nad tym pracować?
Gesty, gesty, gesty i ich wpływ na Twój wpływ
- Gesty świadczące o braku pewności siebie
- Gesty świadczące o wiarygodności
- Gesty świadczące o zbyt dużej pewności siebie, zniechęcające rozmówców do dalszego słuchania
Drzwi do porozumienia z innymi – co można wykorzystać z narzędzi psychoterapeutycznych w komunikacji z innymi?
- Analiza transakcyjna i stany ego nadawcy i odbiorcy
- Adaptacje osobowości i drivery (teoria Taliba Kahlera wykorzystywana przez NASA)
Wiarygodność, emocje, zasady i wpływ
- Wiarygodność, szczerość i prawdziwość nadawcy – analiza komunikacji
- Emocje w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Szybki quiz o etykiecie w biznesie – zasady: kto komu i co może uczynić?
- Etykieta w biznesie a wywieranie wpływu
- Skoro naruszasz zasady, to czy rozumiesz konsekwencje?
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
- Szkolenie koncentruje się na praktycznych ćwiczeniach prowadzących do mierzalnych wyników. Uczestnicy analizują swoje działania, ucząc się na błędach i wprowadzając poprawki.
- Część ćwiczeń jest nagrywana i omawiana pod kątem emocji, z zachowaniem komfortu uczestników. Ekspert pomaga w wyciąganiu wniosków oraz zapobiega konfliktom.
- Szkolenie wymaga od uczestników pełnego skupienia i zaangażowania intelektualnego.
- Każdy uczestnik może zrobić sobie test psychometryczny i dowiedzieć się więcej o sobie na podstawie wyników z testu oraz przebiegu ćwiczeń.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
11 czerwca 2025R.
Sprawdź inne terminy szkoleniaMIEJSCE SZKOLENIA:
Hotel Regent, Belwederska 23, 00-761 Warszawa
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 21/05/2025: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 16%
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały,
- certyfikat,
- lunch,
- poczęstunek podczas przerw
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Cena: 1 870 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 570 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 62 dni
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem — dla kogo będą dobre?
Szkolenia z negocjacji z Tomaszem Piotrem Sidewiczem skierowane są do osób średnio zaawansowanych, które mają ukierunkowaną wiedzę i praktykę w negocjacjach.
Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem będą odpowiednie dla kierowników, handlowców, menagerów średniego szczebla oraz kupców. Będzie to również dobre szkolenie dla osób, które na co dzień zajmują się negocjacjami biznesowymi.
Negocjacje - 4 podstawowe filary, dzięki którym odniesiesz sukces
4 podstawowe filary sukcesu w negocjacjach, którymi posługuje się Tomasz Piotr Sidewicz, powinny być dla ciebie jak gotowa wskazówka. Powinieneś wykorzystać je tak, aby określić, w którym kierunku należy podążać, żeby odnieść sukces w negocjacjach.
- Logiczne myślenie.
- Poprawne matematyczne liczenie.
- Odwaga do podejmowania decyzji.
- Czujność, żeby nie dać się oszukać.
Jak wdrożyć te filary i jak je wypracować w swoim życiu zawodowym dowiesz się na szkoleniu z negocjacji, na które serdecznie cię zapraszamy.
Czy negocjacje to dobre szkolenie dla działu zakupów?
Tak, szkolenie negocjacje z zawodowym negocjatorem będą idealnie szczególnie dla kupców, którzy codziennie prowadzą negocjacje biznesowe. Na szkoleniu poruszany jest między innymi temat opracowania strategii, która umożliwi radzenie sobie z zarzutami cenowymi. Jak sobie radzić z trudnym partnerem, czy umiejętnie rozpoznawać blef.
Czy negocjacje zaliczają się jako szkolenia handlowe?
Tak. Negocjacje zawsze są częścią szkoleń handlowych. Szkolenia z negocjacji można zatem traktować w kategorii szkoleń handlowych. Szczególnie że jest to również szkolenie skierowane dla handlowców i kupców.
Negocjacje kończą się niepowodzeniem? Od czego zależy sukces w negocjacjach?
Spora liczba osób mogłaby pomyśleć, że ich negocjacje zakończyły się fiaskiem, ponieważ miały zbyt wysokie oczekiwania i wymagania. W większości przypadków nie jest to jednak prawdą. Osoby te nie wiedzą, że sukces ich negocjacji w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu!
5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiemPerswazja i manipulacja w negocjacjach. Pomaga, czy utrudnia? Gdzie postawić granicę i jak nie przeprowadzać manipulacji?
Negocjacje służą temu, aby wynegocjować jak najlepsze warunki umowy, ceny, czy usługi. Negocjacje biznesowe możemy spotkać w każdej branży, jednak ich skuteczność zależy już od umiejętności negocjatora. Co w rzeczywistości nie jest takie oczywiste, bo niewiele osób potrafi przeprowadzać skuteczne negocjacje. Sztuka przekonywania do swoich racji wymaga praktyki, ale również umiejętnego posługiwania się perswazją, rzadziej manipulacją. Czym zatem są i jak wyglądają negocjacje z perswazją?
Negocjacje, perswazja i manipulacja pomocne w osiągnięciu celów