11 czerwca 2025R., Regent Warsaw Hotel

Mądre wywieranie wpływu w środowisku o wysokiej kulturze biznesowej

Zaawansowane warsztaty z Tomaszem Sidewiczem

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Prawdziwi mistrzowie komunikacji nie krzyczą, nie manipulują w sposób oczywisty – oni prowadzą rozmowę tak, by inni chcieli im ustąpić, wierząc, że to ich własna decyzja. Jeśli chcesz osiągać więcej, zachowując przy tym pełen profesjonalizm i szacunek w kontaktach biznesowych, to szkolenie jest dla Ciebie.  Nauczysz się opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach, nienagannej etykiety w negocjacjach oraz sztuki wpływu, która wzbudza zaufanie i podziw.
Rezultat? Zaczniesz łączyć skuteczność z elegancją, wpływ z etyką i profesjonalizm z naturalnym autorytetem.

Korzyści

  • Jak z opanowaniem i klasą skutecznie wywierać wpływ na innych?
  • Jak pracować nad 3 niezbędnymi składowymi, żeby nie dawać się robić w konia?
  • Jak poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją – jak je wypracować i rozwijać?
  • Jakie są adaptacje osobowości i drivery?
  • Na kogo działa manipulacja, a na kogo zupełnie nie?
  • W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
  • Jak świadomie sterować komunikacją, by osiągać swoje cele bez agresji i manipulacji?

Uczestnicy

  • Menadżerowie i liderzy – chcący skutecznie komunikować decyzje i budować autorytet
  • Specjaliści i eksperci – potrzebujący przekonywać i bronić swoich racji
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm – negocjujący i budujący relacje biznesowe
  • Profesjonaliści w środowisku korporacyjnym – HR, konsultanci, prawnicy, doradcy
  • Każdy, kto chce lepiej komunikować się w biznesie – negocjować, wpływać i unikać manipulacji

Program

11 CZERWCA 2025 R.

9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30
– Rozpoczęcie szkolenia

 

Twoja jakość emocjonalna (struktura osobowości) i jej wpływ na sukces w komunikacji z innymi

  • Różne osobowości to różny efekt komunikacyjny – dlaczego o tym zapominamy?
  • Poczucie własnej wartości i jej wpływ na komunikację z innymi – introspekcja
  • Co to znaczy być pewnym siebie i jasno to komunikować?
  • Dlaczego poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją?
  • Jak wypracować i rozwijać własne poczucie wartości?
  • Co mówi nauka o poczuciu własnej wartości i uleganiu manipulacjom?
  • Twój przyjaciel stres – co wiesz o sobie, kiedy się stresujesz?
  • Czy własnym stresem można zarządzać? Co możesz zrobić, żeby sobie pomóc?

Trudni i wymagający rozmówcy i ich manipulacje

  • W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
  • Jakie narzędzia pomagają ich przekonać?
  • Porażki – wyzwania – frustracja – Twoje emocje w trudnej komunikacji z innymi

Posłuchajmy, jak się komunikujesz – jak działa profil lingwistyczny i jak można go wykorzystać w trakcie komunikacji menedżerskiej?

  • Diagnoza preferowanych technik wpływu na podstawie analizy lingwistycznej
  • Co mówi o Tobie Twoja autoprezentacja (wygląd + głos jako prozodia) i jaki ma wpływ na interakcje z innymi?
  • Twoje interakcje z innymi – jak sobą zarządzać, żeby osiągnąć postawione cele?
  • Chcesz manipulować, żeby postawić na swoim za wszelką cenę? Dowiedz się, na kogo to podziała, a na kogo zupełnie nie.
  • Poznaj swoje mechanizmy obronne w komunikacji z innymi, które upośledzają Twoją komunikację.

Słowa, gesty, intencje – Jak świadomie sterować przekazem?

  • Techniki perswazyjne – co musisz wiedzieć o własnej perswazji? Dlaczego Twoja perswazja nie działa?
  • Sięgasz po erystykę (erystyka to sztuka prowadzenia sporów – biegli w niej to politycy) – uważaj, ponieważ to pole minowe!
  • Komunikacja jako forma wywoływania określonych reakcji.
  • Perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej
  • Realna i 100% naturalna prezentacja przez eksperta perfidnych zagrywek i sposobów obrony
  • Czy tak zwana „mowa ciała” jest nośnikiem informacji? Obalamy mity!

Przekonaj mnie, że nie mam racji!

  • Stoisz mi na drodze do mojego celu – i co teraz?!
  • 3 niezbędne składowe, żeby nie dawać się robić w konia – jak nad tym pracować?

Gesty, gesty, gesty i ich wpływ na Twój wpływ

  • Gesty świadczące o braku pewności siebie
  • Gesty świadczące o wiarygodności
  • Gesty świadczące o zbyt dużej pewności siebie, zniechęcające rozmówców do dalszego słuchania

Drzwi do porozumienia z innymi – co można wykorzystać z narzędzi psychoterapeutycznych w komunikacji z innymi?

  • Analiza transakcyjna i stany ego nadawcy i odbiorcy
  • Adaptacje osobowości i drivery (teoria Taliba Kahlera wykorzystywana przez NASA)

Wiarygodność, emocje, zasady i wpływ

  • Wiarygodność, szczerość i prawdziwość nadawcy – analiza komunikacji
  • Emocje w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Szybki quiz o etykiecie w biznesie – zasady: kto komu i co może uczynić?
  • Etykieta w biznesie a wywieranie wpływu
  • Skoro naruszasz zasady, to czy rozumiesz konsekwencje?

16.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

  • Szkolenie koncentruje się na praktycznych ćwiczeniach prowadzących do mierzalnych wyników. Uczestnicy analizują swoje działania, ucząc się na błędach i wprowadzając poprawki.
  • Część ćwiczeń jest nagrywana i omawiana pod kątem emocji, z zachowaniem komfortu uczestników. Ekspert pomaga w wyciąganiu wniosków oraz zapobiega konfliktom.
  • Szkolenie wymaga od uczestników pełnego skupienia i zaangażowania intelektualnego.
  • Każdy uczestnik może zrobić sobie test psychometryczny i dowiedzieć się więcej o sobie na podstawie wyników z testu oraz przebiegu ćwiczeń.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

11 czerwca 2025R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

Hotel Regent, Belwederska 23, 00-761 Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 21/05/2025: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 16%

Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały,
- certyfikat,
- lunch,
- poczęstunek podczas przerw

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

Cena: 1 870 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 570 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 62 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Japan Hydrogen Energy Tour
Japan Hydrogen Energy Tour
więcej
Kompetencje menadżerskie Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak komunikują się liderzy?
Jak komunikują się liderzy?
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem — dla kogo będą dobre?

Szkolenia z negocjacji z Tomaszem Piotrem Sidewiczem skierowane są do osób średnio zaawansowanych, które mają ukierunkowaną wiedzę i praktykę w negocjacjach.

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem będą odpowiednie dla kierowników, handlowców, menagerów średniego szczebla oraz kupców. Będzie to również dobre szkolenie dla osób, które na co dzień zajmują się negocjacjami biznesowymi.

Negocjacje - 4 podstawowe filary, dzięki którym odniesiesz sukces

4 podstawowe filary sukcesu w negocjacjach, którymi posługuje się Tomasz Piotr Sidewicz, powinny być dla ciebie jak gotowa wskazówka. Powinieneś wykorzystać je tak, aby określić, w którym kierunku należy podążać, żeby odnieść sukces w negocjacjach.

  • Logiczne myślenie.
  • Poprawne matematyczne liczenie.
  • Odwaga do podejmowania decyzji.
  • Czujność, żeby nie dać się oszukać.

Jak wdrożyć te filary i jak je wypracować w swoim życiu zawodowym dowiesz się na szkoleniu z negocjacji, na które serdecznie cię zapraszamy.

Czy negocjacje to dobre szkolenie dla działu zakupów?

Tak, szkolenie negocjacje z zawodowym negocjatorem będą idealnie szczególnie dla kupców, którzy codziennie prowadzą negocjacje biznesowe. Na szkoleniu poruszany jest między innymi temat opracowania strategii, która umożliwi radzenie sobie z zarzutami cenowymi. Jak sobie radzić z trudnym partnerem, czy umiejętnie rozpoznawać blef.

Czy negocjacje zaliczają się jako szkolenia handlowe?

Tak. Negocjacje zawsze są częścią szkoleń handlowych. Szkolenia z negocjacji można zatem traktować w kategorii szkoleń handlowych. Szczególnie że jest to również szkolenie skierowane dla handlowców i kupców.

Negocjacje kończą się niepowodzeniem? Od czego zależy sukces w negocjacjach?

Spora liczba osób mogłaby pomyśleć, że ich negocjacje zakończyły się fiaskiem, ponieważ miały zbyt wysokie oczekiwania i wymagania. W większości przypadków nie jest to jednak prawdą. Osoby te nie wiedzą, że sukces ich negocjacji w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu!

5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem

Perswazja i manipulacja w negocjacjach. Pomaga, czy utrudnia? Gdzie postawić granicę i jak nie przeprowadzać manipulacji?

Negocjacje służą temu, aby wynegocjować jak najlepsze warunki umowy, ceny, czy usługi. Negocjacje biznesowe możemy spotkać w każdej branży, jednak ich skuteczność zależy już od umiejętności negocjatora. Co w rzeczywistości nie jest takie oczywiste, bo niewiele osób potrafi przeprowadzać skuteczne negocjacje. Sztuka przekonywania do swoich racji wymaga praktyki, ale również umiejętnego posługiwania się perswazją, rzadziej manipulacją. Czym zatem są i jak wyglądają negocjacje z perswazją?

Negocjacje, perswazja i manipulacja pomocne w osiągnięciu celów