28—29 sierpnia 2025R., Hotel Haffner

13. LETNIA SZKOŁA MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

Jak wspierać firmę w osiąganiu wyników poprzez wdrażanie efektywnych praktyk zakupowych?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

ZAKUPY, SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE

W obliczu narastającej niepewności geopolitycznej i zawirowań na globalnym rynku, rola działów zakupów nabiera strategicznego znaczenia. Zmieniające się warunki rynkowe, ryzyko przerw w łańcuchach dostaw oraz potrzeba szybkiego reagowania na nieprzewidywalne wydarzenia wymagają wdrażania innowacyjnych narzędzi i sprawdzonych metod zarządzania.

Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów w Sopocie to unikalna okazja do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w wymagających czasach.

Korzyści

  • Poznasz nawyki zwinnych zespołów do zastosowania w zakupach od zaraz.
  • Dostaniesz wskazówki jak angażować partnerów biznesowych do współpracy i budować relacje oparte na wartości.
  • Dowiesz się jak budować i rozwijać zespół zakupowy w 5 krokach.
  • Wypracujesz modele i narzędzia zarządzania bazą dostawców oraz klasyfikacji dostawców.
  • Dostaniesz wskazówki jak tworzyć plany ewentualnościowe i jak zarządzać ryzykiem w łańcuchu dostaw.

Uczestnicy

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Działów Logistyki

Program

DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025

09.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

ROLA I BUDOWANIE MARKI ZESPOŁU ZAKUPOWEGO

  • Kim jesteśmy jako zespół zakupowy? – cele i wpływ na organizację
  • Rola zespołów zakupowych – od administratora do strategicznego partnera biznesowego
  • Jak budować status partnera biznesowego w firmie?
  • Co wyróżnia najlepsze zespoły zakupowe?

BUDOWANIE STATUSU PARTNERA BIZNESOWEGO W ZAKUPACH

  • Partnerstwo biznesowe w zakupach – jak je budować i utrzymać?
  • Cztery role managera zakupów: ekspert, partner, lider, facylitator – jak je wykorzystywać w praktyce?
  • Jak zakupowcy mogą wspierać organizację w czasach chaosu (VUCA)?
  • Zwinny zespół zakupowy – nawyki zwinnych zespołów do zastosowania w zakupach od zaraz
  • Klientocentryczność w dziale zakupów – jak budować wartość dla biznesu?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI

  • Szybkość zaufania – dlaczego zaufanie jest nową walutą w biznesie i jak je budować?
  • Jak angażować partnerów biznesowych do współpracy i budować relacje oparte na wartości?
  • Język biznesu – jak rozmawiać skutecznie i przekonująco, by dogadać się z każdym i o każdej porze?
  • Typy osobowości (Model Kolorów) i trening komunikacji z uwzględnieniem różnorodności

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ZAKUPOWYM – JAK STWORZYĆ ZGRANY I SKUTECZNY TEAM?

  • Budowanie i rozwijanie zespołu zakupowego w 5 krokach
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej i sposoby ich eliminacji
  • Czego o efektywności zespołów uczy nas Google?
  • Budowanie kultury odpowiedzialności i proaktywności w zespole zakupowym
  • Kultura feedbacku i stałe doskonalenie w zespole – jak budować kulturę informacji zwrotnej dla lepszych wyników?

16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia​

DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025

9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30
– Rozpoczęcie szkolenia

NARZĘDZIA ANALITYCZNE I STRATEGIE ZARZĄDZANIA DOSTAWCAMI

  • Klasyfikacja dostawców – narzędzia do segmentacji i oceny
  • Dependency Ratio – współczynnik zależności od dostawcy
  • Efektywna współpraca z dostawcami – atrakcyjność oczami dostawcy i oczami klienta
  • Tworzenie planu zarządzania bazą dostawców – strategiczne podejście zamiast administrowania rekordami
  • Model oceny pracochłonności vs potencjału na wpływ na wynik firmy dla kategorii zakupowych

RÓWNOWAGA MIĘDZY LOJALNOŚCIĄ A INNOWACJAMI W RELACJACH Z DOSTAWCAMI 

  • Dla dostawcy relacje to lojalność, dla kupującego relacje to innowacje – jak zbilansować długofalowe relacje z potrzebą innowacji?
  • Jak stworzyć model długotrwałej innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu lojalności klienta?
  • Wpływ relacji biznesowych na strategie negocjacyjne z dostawcami
  • Presja vs. relacje – Jak wywierać nacisk bez niszczenia współpracy?

SKUTECZNE NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA RYZYKIEM W ŁAŃCUCHU DOSTAW

  • Narzędzie analizy ryzyka w łańcuchu dostaw
  • Model analizy ryzyka w oparciu o kryteria zastępowalności i „dependency ratio”
  • Narzędzie tworzenia planów ewentualnościowych („contingency plan”)
  • Strategiczne zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw – metoda „dziesiątego eksperta”

15.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

28—29 sierpnia 2025R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

ul.J. Haffnera 59 81-715 Sopot

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 24/07/2025: 2 770 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby - materiały szkoleniowe, certyfikat - przerwy kawowe, lunch.

Cena nie zawiera:
noclegu

Hotel Haffner. Rezerwacja i płatność przez Langas Regtech

- 670 pln netto + 23% za noc za pokój 1-osobowy ze śniadaniem
- 890 pln netto + 23% za noc za pokój 2-osobowy ze śniadaniem
- 100 pln netto za parking - miejsce / dobę

W cenie pokóju
Strefy SPA, baseny, sauny, jacuzzi


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

Cena: 3 270 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 770 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 16 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy AI w Marketingu
AI w Marketingu
więcej
Sprzedaż, Zakupy Reklamacje, rękojmie i gwarancje
Reklamacje, rękojmie i gwarancje
więcej
Sprzedaż, Zakupy AI w zakupach
AI w zakupach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy UMOWY ZAKUPOWE
UMOWY ZAKUPOWE
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU