7—8 lipca 2022R., Hotel Sopot ****

X Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów

Jak wspierać firmę w osiąganiu wyników poprzez wdrażanie efektywnych praktyk zakupowych w czasach zakłóceń światowego handlu?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

ZAKUPY, SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE

Profesjonalne zarządzanie wiedzą zakupową staje się obecnie bronią strategiczną, która daje przewagę nad innymi uczestnikami gry rynkowej w szczególnie trudnych czasach zmian geopolitycznych.
Zapraszamy Cię do udziału w Letniej Szkole Menedżerów Zakupów w Sopocie. To wyjątkowe wydarzenie nie tylko prezentuje najaktualniejszą wiedzę, ale również mnóstwo aktualnych case’ów oraz sprawdzonych praktyk rynkowych stosowanych w działach zakupów.

To jedyne takie wydarzenie w roku, na którym nie może Cię zabraknąć!

Korzyści

Dowiesz się m.in.

  • jak wiele dla firmy wnosi dział zakupów – jak to policzyć, rozliczyć a przede wszystkim sprzedać Zarządowi,
  • jakie strategie przyjąć w czasach niepewności geopolitycznej i zerwanych łańcuchów dostaw,
  • jak stworzyć model zintegrowanego planowania biznesu, gdzie zakupy są jednym z elementów i wcale nie marginalnym,
  • jak działa rynek surowców, jakie są dla niego perspektywy i w końcu… gdzie podziały się kontenery,
  • co zrobić, żeby zakupy były postrzegane jako partner a nie „uprzykrzający życie firmowe”,
  • jak stworzyć i wspierać zespół zakupowy w trudnych i nieprzewidywalnych czasach,
  • jak mówić o zakupach w przestrzeni online, by były atrakcyjne.​

Uczestnicy

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy działów logistyki

Program

DZIEŃ 1 / 7 LIPCA 2022

09.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

REALIZACJA WARTOŚCI DODANEJ W ZAKUPACH BIZNESOWYCH – TWORZENIE STRATEGII DLA DZIAŁU ZAKUPÓW Z UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN GEOPOLITYCZNYCH

WYZWANIA DZIAŁÓW ZAKUPÓW W CZASACH ZAKŁÓCEŃ ŚWIATOWEGO HANDLU

  • Zaburzenia dostaw surowców i towarów przemysłowych – wyzwania w światowej logistyce
  • Konflikt zbrojny Rosji z Ukrainą a ciągłość łańcucha dostaw
  • Szukanie nowych dostawców w odpowiedzi na sankcje blokujące większość handlu z Rosją
  • Twarda polityka Chin wobec COVID 19 a zakłócenia w branży technologicznej i motoryzacyjnej
  • Wzrost stawek transportu – czy wreszcie będzie taniej?
  • Przyśpieszenie automatyzacji i redukcja kosztów – czy to wciąż możliwe?
  • Koniec Just in Time? Odporność łańcucha dostaw jako kluczowy priorytet strategiczny

JAKĄ WARTOŚĆ DODANĄ W BIZNESIE REALIZUJE DZIAŁ ZAKUPÓW?

  • Dla kogo pracuje dział zakupów? Komu praca Twojego działu przynosi wartość?
  • KPI – jakie wskaźniki efektywności, ale i wartości dodanej z działu zakupów.
  • Przykłady wskaźników efektywności zakupowej w zależności od rodzaju biznesu, dla którego pracują
  • Zasady rozliczania oszczędności – kilkanaście dobrych praktyk w jaki sposób liczyć oszczędności w tym i unikanie kosztów
  • Wskaźniki płynności finansowej – termin płatności to tylko jeden a potrafisz policzyć jak wpływa na wynik firmy?
  • Wskaźniki innowacyjności, pracochłonności, ryzyka etc… – co możemy mierzyć w zakupach biznesowych przynosząc wartość firmie?
  • Zintegrowane planowanie biznesu – czyli wychodzimy z naszego silosu i tworzymy prawdziwie multi-dyscyplinarne zespoły – trwale – pracujące nad rozwojem biznesu.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI W OBLICZU ZERWANYCH ŁAŃCUCHÓW I NIEPOKOJÓW GEOPLITYCZNYCH

  • Narzędzia oceny i analizy ryzyka w łańcuchu dostaw – prezentacja praktycznego narzędzia dla działu zakupów
  • Tworzenie Planów Kontynuacji Dostaw (Contingency Plan – Plan ciągłości dostaw)
  • Zarządzanie bazą dostawców – jaką bazę dostawców teraz i za dwa lata? Czy zarządzam moją bazą dostawców czy wyłącznie administruję wpływające zapotrzebowania?
  • Narzędzia analizy surowców, popytu i podaży w zakresie tworzenia strategii zakupowej.

16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia​

DZIEŃ 2 / 8 LIPCA 2022

8.30 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.00
– Rozpoczęcie szkolenia

ROLA ZAKUPÓW WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE…OFFLINE I ONLINE – STRATEGIA BUDOWY SILNEGO ZESPOŁU ZAKUPOWEGO POSIADAJĄCEGO NAJWAŻNIEJSZE KOMPETENCJE XXI WIEKU

GLOBALNY KRYZYS LOGISTYCZNY A ROLA ZAKUPÓW

  • Jak zmieniła się rola zakupów w firmie oraz ich postrzeganie przez partnerów w ciągu ostatnich 2 lat w kontekście zmiany sił na świecie, pandemii, wojny?
  • Dlaczego zakupom tak trudno jest osiągnąć strategiczną pozycję w firmie?
  • Co zrobić, żeby zakupy były postrzegane jako partner a nie „uprzykrzający życie firmowe”?
  • Dlaczego marketing zakupów jest istotny w procesie zakupowym, dlaczego nie istnieje w większości firm i jak o niego zadbać?
  • „Siedź w kącie a znajdą Cię”, „To nie moja rola, żeby…” oraz „Zawsze tak to robiliśmy…” – jako blokada kupców przed rozwojem
  • Sami sobie to robimy – zmiana mentalności kupców, jako kluczowy element we wzmacnianiu pozycji zakupów w firmie
  • Warsztat – jaką pozycję mają zakupy w Twojej firmie? Co chcesz zmienić? Jak chcesz to zmienić? Co będzie Ci do tego potrzebne?

LEADERSHIP W ZAKUPACH, CZYLI JAK STWORZYĆ PROCURMENT DREAM TEAM W CZASACH ZAKŁÓCONYCH ŁAŃCUCHÓW DOSTAW

  • Dobry start – jak zbudować doskonały zespół zakupowy?
  • Kompetencje dające przewagę w zakupach – dlaczego empatia i inteligencja emocjonalna są tak ważne?
  • Rozmowy rozwojowe z pracownikami zakupów – co jest ważne, co jest potrzebne i na co uważać?
  • Wyjście ze strefy komfortu, czyli przejście zespołu przez zmianę
  • Wsparcie zespołu zakupowego w trudnych i nieprzewidywalnych momentach
  • Warsztat – rozmawiaj z kupcem po ludzku

ZAKUPOWY MARKETING I PUBLIC RELATIONS W ZAKUPACH

  • Działy zakupów w mediach społecznościowych – dlaczego ich tam nie ma?
  • Jak mówić o zakupach w przestrzeni online, by były atrakcyjne?
  • „Przecież zakupy nic nie sprzedają…” – to może czas zacząć?
  • Eksperci sprzedaży są w mediach społecznościowych obecni na każdym kroku. Dlaczego nie ma tam ekspertów zakupów?
  • Co, jak i kiedy publikować, by chciano czytać o działach zakupów?
  • Warsztat – Zakupy tworzą wartościowy content w social media. Zmieniamy social selling na social procurement.


16.00
– Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Bardzo efektywne, najważniejsze jest podejście z punktu widzenia praktycznego, a nie teoretycznego. Umiejętność słuchania uczestników, brak odgórnego narzucania zdania prowadzącego i jego racji, dzielenie się doświadczeniami.

Anna Hałdrzyńska

Feerum S.A.

Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów

Paulina Kinal

Colian sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone bardzo ciekawie.

Iwona Olcen

FLEXTRONICS INTERNATIONAL POLAND Sp. z o.o.

Szkolenie na wysokim poziomie, można dużo z niego wynieść.

Mateusz Błaszczyk

RBB STAL S.A.

Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane, ogólna ocena ekspertów prowadzących szkolenie celująca.

Wiedza przekazana w bardzo przystępny i ciekawy sposób

Joanna Stawska

DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych sp. z o.o.

Zakres tematyczny bardzo przydatny, prowadzenie na bardzo wysokim poziomie

Ewelina Gajduszewska

Ceramika Paradyż sp. z o.o.

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

7—8 lipca 2022R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Hotel Sopot ****

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 02/06/2022: 2 270 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 12%

Cena zawiera:
- uczestnictwo w X edycji Letniej Szkoły Menedżerów Zakupów - materiały
- certyfikat ukończenia
- przerwa kawowa, lunch

Cena nie zawiera:
Nocleg w Hotelu Sopot ****
600 pln za noc za pokój 1-osobowy ze śniadaniem
660 pln za noc za pokój 2-osobowy ze śniadaniem


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 2 570 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 270 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 12 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Certyfikowany menedżer ds. umów i kontraktów B2B
Certyfikowany menedżer ds. umów i kontraktów B2B
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy VI Forum Działów Zakupów
VI Forum Działów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy Zakupowe
Umowy Zakupowe
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU