28—29 sierpnia 2025R., Hotel Haffner

13. LETNIA SZKOŁA MENEDŻERÓW ZAKUPÓW

Jak wspierać firmę w osiąganiu wyników poprzez wdrażanie efektywnych praktyk zakupowych?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

ZAKUPY, SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE

W obliczu narastającej niepewności geopolitycznej i zawirowań na globalnym rynku, rola działów zakupów nabiera strategicznego znaczenia. Zmieniające się warunki rynkowe, ryzyko przerw w łańcuchach dostaw oraz potrzeba szybkiego reagowania na nieprzewidywalne wydarzenia wymagają wdrażania innowacyjnych narzędzi i sprawdzonych metod zarządzania ryzykiem.

Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów w Sopocie to unikalna okazja do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w wymagających czasach. W ramach szkolenia eksperci z wieloletnim doświadczeniem podzielą się najlepszymi praktykami w zakresie minimalizowania ryzyka, budowania trwałych relacji z dostawcami oraz wdrażania nowoczesnych technologii w zakupach.

Korzyści

  • Nauczysz się jak budować wartościowe partnerstwa z dostawcami.
  • Dowiesz się jak identyfikować ukryte ryzyka, zyskując wgląd w sytuacje, które mogą wpływać na stabilność procesów zakupowych.
  • Poznasz zmiany i mega trendy na rynku zakupów w zakresie digitalizacji.
  • Wypracujesz modele i narzędzia zarządzania bazą dostawców oraz klasyfikacji dostawców.
  • Dostaniesz wskazówki jak tworzyć plany ewentualnościowe i jak zarządzać ryzykiem w łańcuchu dostaw.

Uczestnicy

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Działów Logistyki

Program

DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025

09.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

BUDOWANIE WARTOŚCIOWYCH PARTNERSTW –  EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI

  • Wspólne cele i kompromisy – identyfikacja obszarów wspólnych interesów i negocjowanie punktów kompromisowych
  • Jak poszukiwać innowacyjnych rozwiązań korzystnych dla obu stron?
  • Dostawcy jako partnerzy w innowacjach – współpraca na rzecz rozwoju i wzrostu
  • Nowe technologie w łańcuchu dostaw – transparentność i obniżanie kosztów, a wzrost przychodów
  • Współpraca z dostawcami, a integracja zasad zrównoważonego rozwoju (ESG)
  • Przejrzystość dostawców – jakie są kryteria wyboru dostawców i jak je komunikować?
  • Praktyczne sposoby implementacji zasad etycznych w relacjach z dostawcami
  • Studia przypadków firm, które zbudowały silne partnerstwa oparte na wartościach

RYZYKO W ZAKUPACH – „GASZENIE POŻARÓW” CZY SPODZIEWANY EFEKT?

  • Pożar, zmiana właściciela, monopol czy dodatkowe koszty – gdzie czają się zagrożenia?
  • „Czarne Łabędzie” – jakie mają znaczenie w zakupach?
  • Dojrzałość działu zakupów, a proces zarządzania ryzykiem
  • Wpływ strategii naszej firmy na wyniki działu zakupów (Make or Buy, globalizacja, regionalizacja, inne)
  • Nowe wyzwania – czyli ryzyka w obszarze ESG (Environmental, Social, Governance)

DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA – AI, ANALIZA „MAKE OR BUY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZAKUPACH

  • Trendy i innowacje w obszarze zakupów – systemy, narzędzia oraz wyzwania dla zakupów
  • Rola sztucznej inteligencji – jak AI wspiera optymalizację kosztów i analizę wydajności dostawców?
  • Analiza „make or buy” – wdrożenie gotowych systemów czy budowa wewnętrznego rozwiązania?
  • Zarządzanie zmianą i jak najlepiej przygotować się na przyszłość?

16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia​

DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025

9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30
– Rozpoczęcie szkolenia

NARZĘDZIA ANALITYCZNE I STRATEGIE ZARZĄDZANIA DOSTAWCAMI

  • Klasyfikacja dostawców – narzędzia do segmentacji i oceny
  • Dependency Ratio – współczynnik zależności od dostawcy
  • Efektywna współpraca z dostawcami – atrakcyjność oczami dostawcy i oczami klienta
  • Tworzenie planu zarządzania bazą dostawców – strategiczne podejście zamiast administrowania rekordami
  • Model oceny pracochłonności vs potencjału na wpływ na wynik firmy dla kategorii zakupowych

RÓWNOWAGA MIĘDZY LOJALNOŚCIĄ A INNOWACJAMI W RELACJACH Z DOSTAWCAMI 

  • Dla dostawcy relacje to lojalność, dla kupującego relacje to innowacje – jak zbilansować długofalowe relacje z potrzebą innowacji?
  • Jak stworzyć model długotrwałej innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu lojalności klienta?
  • Wpływ relacji biznesowych na strategie negocjacyjne z dostawcami
  • Presja vs. relacje – Jak wywierać nacisk bez niszczenia współpracy?

SKUTECZNE NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA RYZYKIEM W ŁAŃCUCHU DOSTAW

  • Narzędzie analizy ryzyka w łańcuchu dostaw
  • Model analizy ryzyka w oparciu o kryteria zastępowalności i „dependency ratio”
  • Narzędzie tworzenia planów ewentualnościowych („contingency plan”)
  • Strategiczne zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw – metoda „dziesiątego eksperta”

15.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

28—29 sierpnia 2025R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

ul.J. Haffnera 59 81-715 Sopot

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 24/07/2025: 2 770 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby - materiały szkoleniowe, certyfikat - przerwy kawowe, lunch.

Cena nie zawiera:
noclegu

Hotel Haffner. Rezerwacja i płatność przez Langas Regtech

- 670 pln netto + 23% za noc za pokój 1-osobowy ze śniadaniem
- 890 pln netto + 23% za noc za pokój 2-osobowy ze śniadaniem
- 100 pln netto za parking - miejsce / dobę

W cenie pokóju
Strefy SPA, baseny, sauny, jacuzzi


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

Cena: 3 270 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 770 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 126 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy AI w zakupach
AI w zakupach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy w handlu zagranicznym z uwzględnieniem Incoterms ® 2020
Umowy w handlu zagranicznym z uwzględnieniem Incoterms ® 2020
więcej
Sprzedaż, Zakupy AI w bankowości i ubezpieczeniach: rewolucja w procesach sprzedaży
AI w bankowości i ubezpieczeniach: rewolucja w procesach sprzedaży
więcej
Sprzedaż, Zakupy UMOWY ZAKUPOWE
UMOWY ZAKUPOWE
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU