16—17 kwietnia 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące

Zarządzanie zakupami w czasach kryzysu

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SZKOLENIE ON – LINE

Zerwany lub zakłócony łańcuch dostaw – to główny problem większość firm produkcyjnych oraz znacznej części pozostałych firm na całym świecie.

Czas kryzysów gospodarczych zawsze był sprawdzianem – dodajesz wartość do biznesu albo znikasz.

To nie jest czas wciskania programów oszczędnościowych, które czekały na trudne czasy – zacznij zrozumienia problemów twojej firmy i opracuj nowy, kryzysowy plan działania. Nikogo nie obchodzi zarządzanie bazą dostawców, negocjowanie umów czy nawet cen towarów, gdy załamała się ciągłość łańcuchów dostaw.

Utrata sprzedaży, utrata ciągłości dostaw, wysokie koszty stałe – to przykładowe problemy, które bardzo łatwo przerodzą się w utratę płynności finansowej. Sytuacja wymusza na nas zmianę strategii działania co najmniej na najbliższe 3 do 6 miesięcy.

Korzyści

  • dowiesz się jak zabezpieczyć łańcuch dostaw w okresie pandemii,
  • przygotujesz kompleksowy plan działania na najbliższe 3-6 miesięcy,
  • dowiesz się jak znajdować nowe pomysły na oszczędności w czasach kryzysu,
  • dostrzeżesz jak szczególnie teraz jest ważna bliska współpraca z innymi działami firmy.

Uczestnicy

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów w zmieniającym się świecie
  • Kupcy, Specjaliści ds. Zakupów
  • Kierownicy Operacji Logistycznych
  • Konsultanci ds. Zakupów

Program

DZIEŃ 1 / 16 KWIETNIA 2020

8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

9.00   Rozpoczęcie szkolenia

JAK ZABEZPIECZYĆ ŁAŃCUCH DOSTAW 

  • Spowolnienie w dostawach – jak rozłoży się w czasie w najbliższych miesiącach?
  • Łańcuch dostaw na świecie – jak to teraz wygląda?
  • Przygotowanie i udrożnienie łańcucha dostaw w okresach wstrzymania i braku podaży – praktyczne wskazówki
  • Dostęp do informacji – jakich danych potrzebujesz? gdzie należy ich szukać? jak właściwie interpretować?
  • Informacje o Twoich dostawcach – jakich danych potrzebujesz i do czego powinieneś je wykorzystać?
  • Cash flow w Twojej organizacji – jak zapewnić płynność organizacji w czasach kryzysu?
  • Przygotowanie planu dostaw – czyli ogranicz ryzyko braku dostaw przez Twoich dostawców

ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW

12.00 – ZAKOŃCZENIE 1. DNIA SZKOLENIA

DZIEŃ 2 / 17 KWIETNIA 2020

8.30 – 9.00  Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

9.00  Rozpoczęcie szkolenia

GDZIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W CZASACH KRYZYS

  • Dział zakupów w czasach kryzysu – dodajesz wartość albo znikasz
  • Nowe pomysły na oszczędności – jak je znajdować i optymalnie wykorzystać?
  • Sourcing, Value Engineering, Cash flow w czasach kryzysu
  • Braki w realizacji dostaw (shortage) a oszczędności – jak właściwie ustawić priorytety?
  • Bliska współpraca z innymi działami firmy – jakich danych i od kogo potrzebujesz?
  • Przygotowanie kompleksowego nowego planu działania na najbliższe 3-6 miesięcy, który będzie uszyty na miarę Twojego biznesu

ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW

12.00 – ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Bardzo pomocna wiedza  i doświadczenie praktyczne, z życia wzięte.

MAREK SZAJA

ENGIE EC SŁUPSK SP. Z O.O.

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

16—17 kwietnia 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 07/04/2020: 970 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 17%
Zgłoszenie do 08/04/2020: 1 170 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu
materiały
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
1 170 PLN + 23% VAT

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Jak firmy radzą sobie na trzech poziomach strategicznych
Jak firmy radzą sobie na trzech poziomach strategicznych
więcej
Sprzedaż, Zakupy Agile w zakupach
Agile w zakupach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy zakupowe
Umowy zakupowe
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.