Jak komunikują się liderzy?
Komunikacja, która sprawia, że Twoi ludzie się rozwijają
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEJak to jest, że z niektórymi menedżerami chce się działać i wspólnie tworzyć? Badania dowodzą, że są to osoby, które komunikują się w sposób, który pomaga ludziom się rozwijać. Najważniejszą kompetencją w nabyciu tej umiejętności jest kultura komunikacyjna na poziomie przywódczym.
„Najskuteczniejsi nie tracą czasu na techniki komunikacyjne, które nie są skutecznie. Ograniczają je do minimum, ale używają tylko te, które przynoszą efekty”. Nawet jeśli nie jesteś naturalnym liderem, przyjmując przywódczą strategię komunikacji w umiejętny sposób, zmienisz swoje wyniki i strefy wpływu.
Zespoły wygrywające – jak mówią ikony biznesu to takie, w których występuje synergia, ekscytacja, dążenie do wspólnego celu, zrozumienie, inicjatywa, kreatywność, możliwość wyrażania siebie i posiadania realnego wpływu na doskonalenie zmian w wykonywanej pracy. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.
Korzyści
- nauczysz się skutecznych technik komunikacji, które powodują że ludzie chcą się rozwijać
- dowiesz się czym jest „wysoki poziom komunikacji” i jak dzięki temu liderzy zwiększają swoje strefy wpływu
- dowiesz się, jak stosować i wdrożyć do swojej codziennej rutyny przywódczy styl komunikacji i jak dzięki temu budować wspaniałe zespoły
Uczestnicy
- managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści
- wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się
Program
26 WRZEŚNIA 2024 R.
8.30 – Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
BUDOWANIE PRZYWÓDCZYCH RELACJI W BIZNESIE – DOBRE WRAŻENIE ROBI SIĘ TYLKO RAZ, ALE MOŻNA JE STRACIĆ
- Jak budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie?
- Jak spowodować, by ludzie nie bali się wychylać, by “brali byka za rogi”, uruchamiali proaktywność i kreatywność?
KOMUNIKACJA Z ZESPOLEM
- Jak ją uruchomić i jakie nawyki stosować, żeby zbudować zespół, który góry przenosi?
- Jak firma Google buduje efektywne zespoły i jakie są święte rutyny zespołów agile’owych, które warto zastosować od zaraz?
- Toksyny komunikacyjne – jak rozmawiać konstruktywnie?
- Czterech jeźdźców komunikacyjnej apokalipsy – jak nimi zarządzać?
JAK MÓWIĆ, BY LUDZIE SŁUCHALI? JAK SŁUCHAĆ, ŻEBY LUDZIE MÓWILI?
- Narzędzia – GPS komunikacyjny oraz 4PointVision
- Jak zwiększyć swój wpływ na ludzi, budować własny autorytet, rozwiązywać problemy i uzyskiwać sytuację win-win?
- Czego o słuchaniu, negocjacjach i relacjach z trudnymi ludźmi uczy nas były agent FBI?
LUDZIE SĄ RÓŻNI – SKUTECZNE ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ
- Model Kolorów oparty o badania C.G. Junga. Instrukcja obsługi człowieka
- Jak dostosować komunikację w zależności od typu człowieka i jego potrzeb?
SPOTKANIA ODKODOWANE – JAK NIE PROWADZIĆ SPOTKAŃ?
- Co wspólnego ze spotkaniami w biznesie ma CIA?
- Jak prowadzić spotkania, by były krótkie, angażujące, konstruktywne i na temat?
- Co to jest spotkanie metodą pieprzu i dżemu i jak go unikać?
INFORMACJA ZWROTNA, KTÓRA DZIAŁA I WYNOSI ROZWÓJ NA NOWĄ ORBITĘ
- Feedback a feedforward
- Co gady mają wspólnego z informacją zwrotną?
- W informacji zwrotnej cały SENK – narzędzie do udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, która uruchamia rozwój
- Złota proporcja informacji zwrotnej. Doceniać czy chwalić?
- Pułapka „fixed mindset” i jak jej uniknąć?
KONFLIKT ROZBROJONY – O TYM, ŻE KONFLIKT JEST POTRZEBNY
- Jak stworzyć środowisko, w którym potrafimy efektywnie dyskutować i nie zgadzać się ze sobą?
- Jak dyskutować – narzędzie „Yes &”. Rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie emocjami w konflikcie
15.00 – zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów z wykorzystaniem analiz indywidualnych, ćwiczeń grupowych, dyskusji, analizy doświadczeń.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Świetna okazja do wymiany praktyk i doświadczeń pomiędzy uczestnikami konferencji z zakresu lean oraz do podejrzenia jak to robią najlepsi na rynku.
Bardzo inspirujące spotkanie, podsuwające wiele praktycznych rozwiązań.
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
26 wrzesnia 2024R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
Regent Warsaw Hotel ul. Belwederska 23 WARSAW,
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 05/09/2024: 1 970 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%
Cena zawiera:
udział w warsztacie dla jednej osoby
lunch, przerwy kawowe
materiały
certyfikat
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
Aktualna cena udziału:
2 270 PLN + 23% VAT
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Zespoły wygrywające - jak mówią ikony biznesu to takie, w których występuje synergia, ekscytacja, dążenie do wspólnego celu, zrozumienie, inicjatywa, kreatywność, możliwość wyrażania siebie i posiadania realnego wpływu na doskonalenie zmian w wykonywanej pracy. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.