26 lutego 2025R., SZKOLENIE ON-LINE

Feedback w akcji

Jak przekształcić komunikację w motor innowacji i zaangażowania?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

ZARZĄDZANIE, PRODUKCJA

Umiejętność udzielania i przyjmowania feedbacku to coś więcej niż narzędzie korekty – to fundament, na którym buduje się innowacyjne zespoły, kulturę zaufania i prawdziwe zaangażowanie.

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej komunikacji, pozwoli spojrzeć na wyzwania z nowej perspektywy i odkryć, jak uwolnić pełen potencjał swojego zespołu. Praktyczne przykłady, sprawdzone modele i interaktywne ćwiczenia pokażą Ci, jak przekształcić feedback w motor napędowy zmian, rozwoju i sukcesu Twojej organizacji – w sposób inspirujący i skuteczny.

Korzyści

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą na bardziej otwarte, efektywne i inspirujące rozmowy z zespołami, budując kulturę zaufania i transparentności.
  • Opanujesz sprawdzone modele (np. SBI, FUKOZ, STAR, GOLD), które pomogą Ci skutecznie prowadzić rozmowy rozwojowe i inspirować zespoły do działania
  • Zdobędziesz wskazówki jak udzielać feedbacku, który działa i wynosi rozwój na nową orbitę.

Uczestnicy

  • Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści
  • Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego  i asertywnego komunikowania się

Program

26 LUTEGO 2025

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

FEEDBACK 2.0 – NOWA ERA KOMUNIKACJI W ZESPOŁACH 

  • Ewolucja feedbacku – od narzędzia korekty do motoru innowacji
  • Feedback w erze transformacji cyfrowej – dlaczego jest kluczowy?
  • Jak feedback napędza innowacje i buduje kulturę zaufania?
  • Feedback jako narzędzie adaptacyjne w erze cyfrowej – nowe podejście do feedbacku
    w dynamicznych środowiskach pracy
  • Mikro-feedback i real-time feedback – jak dopasować komunikację do tempa zmian?
  • Otwarta komunikacja w zespołach innowacyjnych – budowanie transparentnych relacji, które inspiruj
  • Praktyczne przykłady – case study – analiza sytuacji, w której feedback odegrał kluczową rolę.

FUNDAMENTY I MODELE FEEDBACKU – SPRAWDZONE NARZĘDZIA W PRAKTYCE

  • Feedback jako filar nowoczesnego przywództwa
  • Wpływ feedbacku na zaangażowanie i retencję pracowników
  • Rodzaje feedbacku:pozytywny, konstruktywny, negatywny – kiedy i jak go stosować?
  • Feedback jako narzędzie rozwoju – klucz do efektywności zespołowej i indywidualnej
  • Najważniejsze modele feedbacku: SBI, FUKOZ, STAR, GOLD
  • Unikanie „sandwich feedback” – alternatywy dla klasycznych podejść
  • Ćwiczenie: case study – analiza sytuacji, w której feedback odegrał kluczową rolę

FEEDBACK JAKO „ŚNIADANIE MISTRZÓW”

  • Dlaczego codzienny feedback jest jak paliwo dla zespołów?
  • Zasady efektywnego feedbacku – koncepcja „Feedback jako Śniadanie Mistrzów” autorstwa Kena Blancharda i Spencera Johnsona
  • Znaczenie feedbacku – co działa, a co nie?
  • Typowe błędy w dawaniu i przyjmowaniu feedbacku
  • Jak unikać komunikacyjnych „pułapek”
  • Analiza przypadków: Przykłady dobrych i złych praktyk w dawaniu i otrzymywaniu feedbacku

FEEDBACK VS FEEDFORWARD — INSPIRUJĄCE ROZMOWY ROZWOJOWE

  • Feedback czy feedforward? – różnice i wpływ na rozwój pracowników
  • Przesunięcie perspektywy – dlaczego warto patrzeć w przyszłość?
  • Korzyści z koncentrowania się na możliwościach zamiast na błędach
  • Model GROW w pracy z zespołem – jak wspierać rozwój zespołu w sposób inspirujący
    i skoncentrowany przyszłości?
  • Praktyczne ćwiczenia, pozwalające zastosować feedforward oraz model GROW w codziennej pracy.

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział

Roman Stroński

AXA POLSKA S.A.

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

26 lutego 2025R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 05/02/2025: 1 470 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 21%

Cena zawiera:
udział w szkoleniu
materiały szkoleniowe
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

Cena: 1 870 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 58 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Problem solving - rozwiązywania problemów
Problem solving - rozwiązywania problemów
więcej
On-line ESG dla HR
ESG dla HR
więcej
On-line Certyfikowany menedżer ds. umów i kontraktów B2B
Certyfikowany menedżer ds. umów i kontraktów B2B
więcej
On-line Przeciwdziałanie przestępczości finansowej poprzez monitoring i analizę transakcji
Przeciwdziałanie przestępczości finansowej poprzez monitoring i analizę transakcji
więcej
On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU