Feedback w akcji
Jak przekształcić komunikację w motor innowacji i zaangażowania?
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEZARZĄDZANIE, PRODUKCJA
Umiejętność udzielania i przyjmowania feedbacku to coś więcej niż narzędzie korekty – to fundament, na którym buduje się innowacyjne zespoły, kulturę zaufania i prawdziwe zaangażowanie.
Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej komunikacji, pozwoli spojrzeć na wyzwania z nowej perspektywy i odkryć, jak uwolnić pełen potencjał swojego zespołu. Praktyczne przykłady, sprawdzone modele i interaktywne ćwiczenia pokażą Ci, jak przekształcić feedback w motor napędowy zmian, rozwoju i sukcesu Twojej organizacji – w sposób inspirujący i skuteczny.
Korzyści
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą na bardziej otwarte, efektywne i inspirujące rozmowy z zespołami, budując kulturę zaufania i transparentności.
- Opanujesz sprawdzone modele (np. SBI, FUKOZ, STAR, GOLD), które pomogą Ci skutecznie prowadzić rozmowy rozwojowe i inspirować zespoły do działania
- Zdobędziesz wskazówki jak udzielać feedbacku, który działa i wynosi rozwój na nową orbitę.
Uczestnicy
- Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści
- Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się
Program
26 LUTEGO 2025
8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
FEEDBACK 2.0 – NOWA ERA KOMUNIKACJI W ZESPOŁACH
- Ewolucja feedbacku – od narzędzia korekty do motoru innowacji
- Feedback w erze transformacji cyfrowej – dlaczego jest kluczowy?
- Jak feedback napędza innowacje i buduje kulturę zaufania?
- Feedback jako narzędzie adaptacyjne w erze cyfrowej – nowe podejście do feedbacku
w dynamicznych środowiskach pracy - Mikro-feedback i real-time feedback – jak dopasować komunikację do tempa zmian?
- Otwarta komunikacja w zespołach innowacyjnych – budowanie transparentnych relacji, które inspiruj
- Praktyczne przykłady – case study – analiza sytuacji, w której feedback odegrał kluczową rolę.
FUNDAMENTY I MODELE FEEDBACKU – SPRAWDZONE NARZĘDZIA W PRAKTYCE
- Feedback jako filar nowoczesnego przywództwa
- Wpływ feedbacku na zaangażowanie i retencję pracowników
- Rodzaje feedbacku:pozytywny, konstruktywny, negatywny – kiedy i jak go stosować?
- Feedback jako narzędzie rozwoju – klucz do efektywności zespołowej i indywidualnej
- Najważniejsze modele feedbacku: SBI, FUKOZ, STAR, GOLD
- Unikanie „sandwich feedback” – alternatywy dla klasycznych podejść
- Ćwiczenie: case study – analiza sytuacji, w której feedback odegrał kluczową rolę
FEEDBACK JAKO „ŚNIADANIE MISTRZÓW”
- Dlaczego codzienny feedback jest jak paliwo dla zespołów?
- Zasady efektywnego feedbacku – koncepcja „Feedback jako Śniadanie Mistrzów” autorstwa Kena Blancharda i Spencera Johnsona
- Znaczenie feedbacku – co działa, a co nie?
- Typowe błędy w dawaniu i przyjmowaniu feedbacku
- Jak unikać komunikacyjnych „pułapek”
- Analiza przypadków: Przykłady dobrych i złych praktyk w dawaniu i otrzymywaniu feedbacku
FEEDBACK VS FEEDFORWARD — INSPIRUJĄCE ROZMOWY ROZWOJOWE
- Feedback czy feedforward? – różnice i wpływ na rozwój pracowników
- Przesunięcie perspektywy – dlaczego warto patrzeć w przyszłość?
- Korzyści z koncentrowania się na możliwościach zamiast na błędach
- Model GROW w pracy z zespołem – jak wspierać rozwój zespołu w sposób inspirujący
i skoncentrowany przyszłości? - Praktyczne ćwiczenia, pozwalające zastosować feedforward oraz model GROW w codziennej pracy.
15.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
SZKOLENIE ON-LINE
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
26 lutego 2025R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 05/02/2025: 1 470 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 21%
Cena zawiera:
udział w szkoleniu
materiały szkoleniowe
certyfikat
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Cena: 1 870 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 58 dni
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ