ESG dla Biura Zarządu i działów prawnych
Obowiązki, wyzwania i rola Biur Zarządu i działów prawnych w obliczu raportowania zrównoważonego rozwoju
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEPRAWO, HR
Wyzwania zrównoważonego biznesu rosną – standardy ESG to dziś kluczowy temat dla inwestorów i interesariuszy. Efektywne praktyki ESG mają istotne znaczenie nie tylko dla reputacji firmy, ale także dla ograniczenia ryzyka prawnego i spełnienia coraz bardziej restrykcyjnych wymogów regulacyjnych.
Zapraszamy na szkolenie skierowane do osób z Biur Zarządu i Działów Prawnych, które odgrywają kluczową rolę w realizacji strategii ESG. Celem szkolenia jest nie tylko zwiększenie świadomości w zakresie ESG, ale również przygotowanie uczestników do aktywnej roli w implementacji strategii ESG oraz wsparcia Zarządu w podejmowaniu decyzji zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Korzyści
- Poznasz aktualne wymogi prawne i regulacyjne w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju.
- Dowiesz się, jak wdrożenie najlepszych praktyk i procedur ESG pomaga w minimalizacji ryzyka prawnego i reputacyjnego.
- Dostaniesz praktyczne wskazówki na temat etapów wdrożenia ESG, co usprawnia proces planowania, realizacji i monitorowania postępów.
Uczestnicy
- Kierownicy i menedżerowie Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
- Kierownicy działów organizacyjno-prawnych, Managerowie w biurach obsługi organów spółki
- Specjaliści ds. obsługi władz spółki, Specjaliści ds. organizacyjnych
Program
29 STYCZNIA 2025 R.
8.45 rejestracja uczestników
9.00 rozpoczęcie szkolenia
OD CSR DO ESG – REWOLUCJA CZY EWOLUCJA
- Standardy raportowania odpowiedzialności biznesowej
- Standardy raportowania zrównoważonego rozwoju
PODSTAWY PRAWNE I REGULACYJNE RAPORTOWANIA ESG
- CSRD
- CSRDD
- Taksonomia
- Europejski Zielony Ład
- Porozumienie paryskie
- Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
OBSZARY RAPORTOWANIA ESG A ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ
- Environmental (Środowisko)
- Social (Pracownicy i prawa człowieka)
- Governance (Ład korporacyjny)
ŁAD KORPORACYJNY DLA SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GPW I DLA SPÓŁEK NIENOTOWANYCH
- Code of Conduct – wytyczne dotyczące etycznych zachowań i standardów postępowania
- Kodeksy Etyki – kluczowe zasady etyczne i ich rola w działalności firmy
- Systemy zgłaszania nieprawidłowości – ochrona sygnalistów
- Polityka antykorupcyjna – narzędzia i procedury przeciwdziałania korupcji
- Praktyki płatnicze – zarządzanie terminowością płatności.
- Prawo konkurencji – przestrzeganie zasad uczciwej konkurencji – przeciwdziałanie monopolizacji
CELE ZARZĄDU I POLITYKA WYNAGRODZEŃ
- Wymogi raportowe w zakresie celów Zarządu
- Rozliczalność celów i mierniki
- Kaskadowanie celów
- Odpowiedzialność najwyższej kadry kierowniczej
- Benchmark rynkowy
NIEZBĘDNE POLITYKI I PROCEDURY W OBSZARZE ESG
- Najlepsze praktyki
- Hierarchia regulacji wewnętrznych
- Zakres ujawnień na stronie www
ZESPÓŁ ESG
- Lider ESG – jego rola i odpowiedzialność
- Skład i odpowiedzialności członków zespołu ESG
- Pozyskiwanie danych i informacji
- Rola działu HR
ETAPY WDROŻENIA ESG
- Planowanie – przygotowanie strategii wdrożenia ESG – identyfikacja celów i kluczowych działań.
- Realizacja – Implementacja planów ESG – alokacja zasobów, koordynacja działań i wsparcie zespołów.
- Terminy – Kluczowe etapy wdrożenia, wyznaczanie i monitorowanie terminów realizacji.
SESJA Q & A
15.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Zdobądź know-how, które poznało już ponad 350 firm:
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
29 stycznia 2025R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 08/01/2025: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 16%
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Cena: 1 870 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 570 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 30 dni
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ