16—17 czerwca 2020R., Warszawa, MsMermaid - Conference Center

Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny

Jak w ciekawy i wartościowy sposób opowiedzieć o danych i wynikach?

ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Data storytelling to nie tylko opowiadanie klientom, przełożonym i podwładnym ciekawych i wiedzo-twórczych opowieści za pomocą liczb, lecz również prezentowanie danych w taki sposób, by odbiorcy wiedzieli jaka jest ich historia, rozumieli ich aktualne znaczenie oraz potrafili wyobrazić sobie najbardziej prawdopodobną wizję przyszłości kształtowaną na ich podstawie.

Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu?

Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?

Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.

Korzyści:

  • Przećwiczysz porywające oraz motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.
  • Zdobędziesz wskazówki jak pobudzić wyobraźnię i zmysły odbiorcy.
  • Poznasz zasady perswazyjnej prezentacji i nauczysz się opowiadać o liczbach w sposób intrygujący i ciekawy.
  • Otrzymasz wskazówki jak ułatwić sobie zapamiętywanie treści przekazu.
  • Zrozumiesz jak właściwie pożytkować dane liczbowe.
  • Dowiesz się, dlaczego za każdym zbiorem danych kryją się ludzie i jak identyfikować bohaterów narracji.
  • Nauczysz się projektować atrakcyjne formy prezentacji danych poprzez data storytelling.

Uczestnicy

ZAPRASZAMY:

Program:

DZIEŃ 1 / 16 CZERWCA 2020

INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA

Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze data storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.

  • Data storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
  • Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
  • Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
  • Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
  • Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.

Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…

W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy uczestnik stworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.

  • Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
  • Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
  • Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
  • Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
  • Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.

DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020

DATA STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE

Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany

W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.

  • Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
  • Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
  • PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
  • Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
  • Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.

Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

  • Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
  • Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
  • Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
  • Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
  • Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?

Metody:

METODY

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Facere ipsam temporibus nesciunt. Nam autem doloremque quasi minus ab atque modi a porro. Culpa et alias. Expedita nemo es. Facere ipsam temporibus nesciunt. Nam autem doloremque quasi minus ab atque modi a porro. Culpa et alias. Expedita nemo es

Voluptatem Forere

FACERE IPSAM TEMPORIBUS NESCIUNT

Voluptas voluptatem dicta voluptates reiciendis consectetur ex animi non id. At ex deleniti atque. Necessitatibus unde deserunt delectus. Voluptas voluptatem dicta voluptates reiciendis consectetur ex animi non id. At ex deleniti atque. Necessitatibus unde deserunt delectus. Voluptas voluptatem dicta voluptates reiciendis consectetur ex animi non id. At ex deleniti atque. Necessitatibus unde deserunt delectus. Voluptas voluptatem dicta voluptates reiciendis consectetur ex animi non id. At ex deleniti atque. Necessitatibus unde deserunt delectus.

Nihil Necessitab

ET CUPIDITATE

Lntium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simi

Excepturi Rem

REM REPELLAT INVENTORE

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

16—17 czerwca 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 28/05/2020: 2 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 2 970 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 570 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 54 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące
Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące
więcej
Sprzedaż, Zakupy Agile w zakupach
Agile w zakupach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy zakupowe
Umowy zakupowe
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.