COPYWRITING
Jak komunikować to co naprawdę ważne?
Pobierz BroszuręSPRZEDAŻ, ZAKUPY
Ponad 80% osób rezygnuje z czytania po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20% zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund, aby zawojować uwagę odbiorcy. Umiejętność konkurowania o uwagę stała się kluczem sprzedaży, budowania marki i rozwoju firmy.
Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej – niż ogólnie zalecana – drogi.
Korzyści
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
- dobierać najskuteczniejsze słowado konkretnego odbiorcy i kontekstu,
- określać korzyściwynikające z danego produktu,
- tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
- tworzyć skuteczniejsze ofertypromujące Twoją markę,
- tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
- skuteczniej komunikować liczby(ceny, czas, procenty)
w komunikacie marketingowym.
Uczestnicy
Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.
Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.
Program
9 MARCA 2023 R.
8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
ROZGRZEWKA KREATYWNA
Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.
ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE
- Co jest ważne w copywritingu?
- Perswazyjność a czas czytelnika
- Jak osiągnąć cel komunikatu?
- Hierarchia informacji
- Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
- Mniej czyli więcej – dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
- Jak pisać krócej?
- Jak wydobyć to, co najważniejsze?
KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?
- Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
- Zanim zaczniesz pisać…
- Do kogo piszesz?
- Czego oczekujesz od odbiorcy?
- Pisz po ludzku
- Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
- Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
- „Klątwa wiedzy” – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
- Korzyści czy cechy?
- Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?
KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ
- Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?
- Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?
- Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?
- Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?
- Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?
- Jak przekazać to, co istotne?
- „Dużo” czyli ile?
- Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?
- Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?
GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH – NAGŁÓWEK
- Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
- Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
- Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
- 3 kategorie nagłówków
- O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
- Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?
LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
- Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
- Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
- Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
- Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
- Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
- Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne
SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
- Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
- Przykłady – słowa w różnym kontekście
- Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?
16.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.
Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.
Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania “od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.
Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:

Czym jest copywriting i jak robić to dobrze? - szkolenie online
Przyjrzyjmy się na początku statystykom. Warto wiedzieć bowiem, że ponad 80% osób po przeczytaniu pierwszych 3 słów nagłówka rezygnuje z dalszego czytania tekstu. Pozostałe 20% natomiast przechodzi jeszcze na moment do pierwszych dwóch zdań. Co wynika z tych danych? Mianowicie to, że na przyciągnięcie uwagi czytelnika, Twój tekst ma zaledwie kilka sekund. Umiejętność tworzenia porywających treści i konkurowania o zainteresowanie odbiorcy stanowi więc w dzisiejszych czasach klucz do efektywnej sprzedaży, budowania marki czy rozwoju biznesu.
Chcesz wykształcić w sobie tę umiejętność i z sukcesem przyciągać uwagę klientów? Dołącz do naszego szkolenia online z zakresu marketingu, a dokładniej copywritingu. Są to praktyczne warsztaty pisania precyzyjnie dopasowanych do odbiorcy treści, które poprowadzi ekspert w tej dziedzinie. Szkolenie marketingowe to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki pisania, ale również sekret myślenia, charakterystycznego dla skutecznego copywritera. Na szkoleniu online przedstawimy szeroką gamę sprawdzonych rozwiązań, a także wyjaśnimy dlaczego w niektórych sytuacjach warto poszukać innej, niż ta powszechnie znana, drogi.
Kto i jak skorzysta na tym szkoleniu z marketingu?
Korzyści ze szkolenia online
Szkolenie marketingowe z copywritingu ma formę praktycznych warsztatów online, dzięki którym, bez wychodzenia z domu, w szybki i łatwy sposób nauczysz się dobierać najskuteczniejsze słowa dopasowane do konkretnego odbiorcy i kontekstu. Pokażemy Ci również, jak poprawnie określać korzyści dla klienta płynące z danego produktu. Nasze szkolenie online to również doskonała okazja, by nauczyć się tworzyć skuteczne nagłówki, oferty promujące Twoją markę, a także bardziej perswazyjne teksty na strony internetowe. Na szkoleniu z marketingu wyjaśnimy ponadto, jak skuteczniej i efektywniej przedstawiać liczby (w tym ceny, czas czy procenty) w komunikatach marketingowych, by były w pełni zrozumiałe dla odbiorcy i pomagały Ci osiągać założone cele.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat copywritingu? Zapisz się na zaawansowane warsztaty pisania porywających treści, dołączając do Szkoły Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem!
Dla kogo jest szkolenie z marketingu?
Pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży? Zatem z pewnością świetnie zdajesz sobie sprawę, jak istotne jest tworzenia treści, które zainteresują klienta. Tego właśnie nauczymy Cię na szkoleniu marketingowym online, na którym poznasz najlepsze metody i techniki tworzenia porywających i dopasowanych do odbiorcy tekstów.
Program szkolenia online
Szkolenie marketingowe ma na celu pokazać uczestnikom, jak w łatwy i szybki sposób mogą tworzyć treści, które będą generować dla nich konkretne wyniki, a zarazem będą niosły za sobą szereg korzyści dla odbiorców. Program szkolenia online to kompleksowy zbiór wiedzy na temat copywritingu. Wyszczególniono w nim kilka podstawowych bloków tematycznych:
- Rozgrzewka kreatywna
- Esencja - jak komunikować to, co naprawdę ważne
- Korzyść - jak ją wydobyć?
- Konkret - recepta na to jak się wyróżnić
- Nagłówek, czyli główny rozgrywający w tekstach reklamowych
- Jak najskuteczniej komunikować liczby?
- Subtelne różnice między słowa
Sprawdź wszystkie nasze aktualne szkolenia i konferencje!
Szkolenia i konferencje - Langas Group!