9 marca 2023R., SZKOLENIE ON-LINE

COPYWRITING

Jak komunikować to co naprawdę ważne?

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Ponad 80%  osób rezygnuje z czytania  po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20%  zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund,  aby zawojować uwagę odbiorcy.  Umiejętność konkurowania  o uwagę stała  się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej – niż ogólnie zalecana – drogi.

Korzyści

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:

  • dobierać najskuteczniejsze słowado konkretnego odbiorcy i kontekstu,
  • określać korzyściwynikające z danego produktu,
  • tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
  • tworzyć skuteczniejsze ofertypromujące Twoją markę,
  • tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
  • skuteczniej komunikować liczby(ceny, czas, procenty)
    w komunikacie marketingowym.

Uczestnicy

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.
Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.

Program

9 MARCA 2023 R.

8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00
– Rozpoczęcie szkolenia


ROZGRZEWKA KREATYWNA

Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.

ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE

  • Co jest ważne w copywritingu?
  • Perswazyjność a czas czytelnika
  • Jak osiągnąć cel komunikatu?
  • Hierarchia informacji
  • Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
  • Mniej czyli więcej – dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
  • Jak pisać krócej?
  • Jak wydobyć to, co najważniejsze?

 KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?

  • Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
  • Zanim zaczniesz pisać…
  • Do kogo piszesz?
  • Czego oczekujesz od odbiorcy?
  • Pisz po ludzku
  • Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
  • Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
  • „Klątwa wiedzy” – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
  • Korzyści czy cechy?
  • Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?

KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

  • Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?
  • Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?
  • Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?
  • Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?
  • Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?
  • Jak przekazać to, co istotne?
  • „Dużo” czyli ile?
  • Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?
  • Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?

 GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH – NAGŁÓWEK

  • Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
  • Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
  • 3 kategorie nagłówków
  • O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
  • Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?

LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

  • Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
  • Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
  • Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
  • Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
  • Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
  • Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne

SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

  • Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
  • Przykłady – słowa w różnym kontekście
  • Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?


16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania “od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak prowadzić skuteczne prezentacje, które inspirują, motywują, sprzedają, budują markę?
Jak prowadzić skuteczne prezentacje, które inspirują, motywują, sprzedają, budują markę?
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
Kompetencje menadżerskie Value Based Selling wg Wojciecha Herry
Value Based Selling wg Wojciecha Herry
więcej
Kompetencje menadżerskie Zarządzanie stresem wg Pawła Fortuny
Zarządzanie stresem wg Pawła Fortuny
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Czym jest copywriting i jak robić to dobrze? - szkolenie online

Przyjrzyjmy się na początku statystykom. Warto wiedzieć bowiem, że ponad 80% osób po przeczytaniu pierwszych 3 słów nagłówka rezygnuje z dalszego czytania tekstu. Pozostałe 20% natomiast przechodzi jeszcze na moment do pierwszych dwóch zdań. Co wynika z tych danych? Mianowicie to, że na przyciągnięcie uwagi czytelnika, Twój tekst ma zaledwie kilka sekund. Umiejętność tworzenia porywających treści i konkurowania o zainteresowanie odbiorcy stanowi więc w dzisiejszych czasach klucz do efektywnej sprzedaży, budowania marki czy rozwoju biznesu.

Chcesz wykształcić w sobie tę umiejętność i z sukcesem przyciągać uwagę klientów? Dołącz do naszego szkolenia online z zakresu marketingu, a dokładniej copywritingu. Są to praktyczne warsztaty pisania precyzyjnie dopasowanych do odbiorcy treści, które poprowadzi ekspert w tej dziedzinie. Szkolenie marketingowe to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki pisania, ale również sekret myślenia, charakterystycznego dla skutecznego copywritera. Na szkoleniu online przedstawimy szeroką gamę sprawdzonych rozwiązań, a także wyjaśnimy dlaczego w niektórych sytuacjach warto poszukać innej, niż ta powszechnie znana, drogi.

Kto i jak skorzysta na tym szkoleniu z marketingu?

Korzyści ze szkolenia online

Szkolenie marketingowe z copywritingu ma formę praktycznych warsztatów online, dzięki którym, bez wychodzenia z domu, w szybki i łatwy sposób nauczysz się dobierać najskuteczniejsze słowa dopasowane do konkretnego odbiorcy i kontekstu. Pokażemy Ci również, jak poprawnie określać korzyści dla klienta płynące z danego produktu. Nasze szkolenie online to również doskonała okazja, by nauczyć się tworzyć skuteczne nagłówki, oferty promujące Twoją markę, a także bardziej perswazyjne teksty na strony internetowe. Na szkoleniu z marketingu wyjaśnimy ponadto, jak skuteczniej i efektywniej przedstawiać liczby (w tym ceny, czas czy procenty) w komunikatach marketingowych, by były w pełni zrozumiałe dla odbiorcy i pomagały Ci osiągać założone cele.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat copywritingu? Zapisz się na zaawansowane warsztaty pisania porywających treści, dołączając do Szkoły Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem!

Dla kogo jest szkolenie z marketingu?

Pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży? Zatem z pewnością świetnie zdajesz sobie sprawę, jak istotne jest tworzenia treści, które zainteresują klienta. Tego właśnie nauczymy Cię na szkoleniu marketingowym online, na którym poznasz najlepsze metody i techniki tworzenia porywających i dopasowanych do odbiorcy tekstów.

Program szkolenia online

Szkolenie marketingowe ma na celu pokazać uczestnikom, jak w łatwy i szybki sposób mogą tworzyć treści, które będą generować dla nich konkretne wyniki, a zarazem będą niosły za sobą szereg korzyści dla odbiorców. Program szkolenia online to kompleksowy zbiór wiedzy na temat copywritingu. Wyszczególniono w nim kilka podstawowych bloków tematycznych:

  • Rozgrzewka kreatywna
  • Esencja - jak komunikować to, co naprawdę ważne
  • Korzyść - jak ją wydobyć?
  • Konkret - recepta na to jak się wyróżnić
  • Nagłówek, czyli główny rozgrywający w tekstach reklamowych
  • Jak najskuteczniej komunikować liczby?
  • Subtelne różnice między słowa

Sprawdź wszystkie nasze aktualne szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group!