SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Ponad 80%  osób rezygnuje z czytania  po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20%  zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund,  aby zawojować uwagę odbiorcy.  Umiejętność konkurowania  o uwagę stała  się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej – niż ogólnie zalecana – drogi.

Korzyści

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:

  • dobierać najskuteczniejsze słowado konkretnego odbiorcy i kontekstu,
  • określać korzyściwynikające z danego produktu,
  • tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
  • tworzyć skuteczniejsze ofertypromujące Twoją markę,
  • tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
  • skuteczniej komunikować liczby(ceny, czas, procenty)
    w komunikacie marketingowym.

Uczestnicy

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.
Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.

Program

9 MARCA 2023 R.

8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00
– Rozpoczęcie szkolenia


ROZGRZEWKA KREATYWNA

Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.

ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE

  • Co jest ważne w copywritingu?
  • Perswazyjność a czas czytelnika
  • Jak osiągnąć cel komunikatu?
  • Hierarchia informacji
  • Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
  • Mniej czyli więcej – dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
  • Jak pisać krócej?
  • Jak wydobyć to, co najważniejsze?

 KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?

  • Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
  • Zanim zaczniesz pisać…
  • Do kogo piszesz?
  • Czego oczekujesz od odbiorcy?
  • Pisz po ludzku
  • Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
  • Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
  • „Klątwa wiedzy” – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
  • Korzyści czy cechy?
  • Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?

KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

  • Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?
  • Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?
  • Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?
  • Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?
  • Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?
  • Jak przekazać to, co istotne?
  • „Dużo” czyli ile?
  • Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?
  • Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?

 GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH – NAGŁÓWEK

  • Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
  • Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
  • 3 kategorie nagłówków
  • O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
  • Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?

LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

  • Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
  • Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
  • Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
  • Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
  • Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
  • Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne

SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

  • Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
  • Przykłady – słowa w różnym kontekście
  • Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?


16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania „od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

9 marca 2023R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 16/02/2023: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat

Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 1 370 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 170 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 76 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU