Certyfikowany Menadżer ds. Zakupów – poziom II
Zaawansowane strategie i narzędzia dla kupców
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCESPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE
Zapraszamy Cię do udziału w szkoleniu Certyfikowany Menedżer ds. zakupów – poziom II, które jest kolejnym poziomem na drodze zdobywania wiedzy eksperckiej z zakresu zakupów.
To wyjątkowe wydarzenie nie tylko prezentuje najaktualniejszą wiedzę, ale również mnóstwo aktualnych case’ów oraz sprawdzonych praktyk rynkowych stosowanych w działach zakupów.
To szkolenie jest najbardziej przydatne, jeśli:
- Mierzysz się z czynnikami ryzyka w skali mikro i makro (zerwane łańcuchy dostaw, niestabilne dostawy, wahania cen i inne)
- Zauważasz wpływ czynników wewnętrznych na wydajność i efektywność zakupową (rotujący zespół, brak odporności na zmianę, wyzwania z zarządzaniem interesariuszami, zbyt sztywne i niedopasowane do realiów procesy, procedury i narzędzia)
- Obawiasz się, że oczekiwania Zarządu i kluczowych interesariuszy są nieadekwatne do możliwości, jakimi dysponują Zakupy
- Masz poczucie, że dotychczasowy sposób pracy i zarządzania Zakupami nie przystaje do zmieniającej się rzeczywistości
- Szukasz sposobu, aby wzmocnić wizerunek Zakupów i swoją pozycję jako lidera
Korzyści
- Przed szkoleniem otrzymasz zadanie domowe do wykonania, a podczas szkolenia zaprezentujesz swoją pracę.
- Wejdziemy w szczegóły dwóch najważniejszych obszarów zakupowych i zgłębimy tajniki sourcingu i negocjacji m.in. określisz swój profil negocjatora!
- Będziemy działać warsztatowo uruchamiając techniki dedykowane dla managerów!
- Na koniec zmierzysz się z testem z wiedzy zakupowej z elementami bazującymi na międzynarodowych wytycznych zakupowego Instytutu CIPS (Chartered Institute of Procurement & Supply).
Uczestnicy
- Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
- Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
- Kierownicy Zaopatrzenia
- Kierownicy Organizacji i Logistyki
- Kierownicy Działów Logistyki
Program
DZIEŃ 1 / 18 MARCA 2025
9.30 – rejestracja uczestników, powitalna kawa
10.00 – rozpoczęcie szkolenia
WARSZTAT nr 1: SOURCING – POZIOM TAKTYCZNY PROCESU ZAKUPOWEGO
Część dotycząca sourcingu to zagłębienie się w proces wyboru dostawcy. Dobry manager to nie tylko strateg, ale także praktyk! Ekspertem nie można być jedynie w teorii. Praktyka też bywa wyzwaniem. Każdy kupiec ma własne procedury, zasady, różnie rozumie porównanie ofert i negocjacje. Ludzie w zespołach uczyli się zakupów w różnych firmach, więc trudno o wspólny mianownik.
Naszym celem będzie opracowanie uniwersalnych zasad na podstawie różnych doświadczeń.
Pokażemy Wam best practice w zakresie wyboru dostawców, abyście mieli pełen zestaw narzędzi do kupowania każdej kategorii!
Warsztat zawiera:
PRACĘ NAD ZAPOTRZEBOWANIEM
- Jak konfrontować potrzeby zakupowe z realiami rynkowymi
- Czy warto inwestować czas w dialog techniczny, testy produkcyjne i prekwalifikację dostawców
- Jak dobrać kryteria wyboru, by pogodzić wymóg konkurencyjnej ceny, wysokiej jakości i krótkiego czasu realizacji
PRACĘ NAD ZAPYTANIEM OFERTOWYM
- Czy format zapytania ma znaczenie
- Czym się różni RFI od RFP, RFQ i co ma z tym wspólnego
RFx – czym jest „slang” zakupowy
PRACĘ NAD PRZEBIEGIEM POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO
- Jakie są zasady transparentności
- Kto co robi, a czego robić nie powinien i dlaczego – czyli podział ról w Zespole Zakupowym
- Jak porównywać złożone oferty
PRACĘ NAD REKOMENDACJĄ WYBORU DOSTAWCY
- W jaki sposób prezentować wybór i z kim go uzgadniać
- Czy porównanie cen jest wystarczające do podjęcia decyzji
o wyborze dostawcy - Kiedy pracować nad zapisami umowy/ zamówienia
16.30 – zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 19 MARCA 2025
9.30 – rejestracja uczestników, powitalna kawa
10.00 – rozpoczęcie szkolenia
WARSZTAT nr 2: NEGOCJACJE W PRAKTYCE
Negocjacje to kluczowy etap pracy każdego zakupowca. Choć wydaje się to oczywiste, to właśnie w negocjacjach często pojawiają się potknięcia. Sukces w dużej mierze zależy od znajomości własnych zasobów, ograniczeń oraz solidnego przygotowania.
Tego dnia odpowiemy na pytanie: „Kim jest dobry negocjator?” Każdy uczestnik określi swój profil negocjacyjny. Zidentyfikujemy kluczowe kompetencje potrzebne w negocjacjach, w tym umiejętność wystąpień publicznych i storytellingu.
Celem warsztatu jest odnalezienie źródła indywidualnej siły w byciu negocjatorem!
Warsztat zawiera:
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
- Czy potrzebna jest checklista przed negocjacjami
- W jaki sposób AI może usprawnić ten etap
- Wprowadzenie do narzędzi AI wspierających proces przygotowanie do negocjacji
PROWADZENIE NEGOCJACJI
- Scenki negocjacyjne – ćwiczenia praktyczne
- Analiza i omówienie przeprowadzonych scenek
- Prezentacja pracy domowej – feedback i dyskusja
PROFIL NEGOCJATORA
- Kim jest dobry negocjator – dyskusja na temat cech
i umiejętności dobrego negocjatora - Autoanaliza profilu i stylu negocjacyjnego
- Sukcesy i porażki w negocjacjach – praca na własnych zasobach kompetencyjnych
Dzień ten zakończymy testem wiedzy zakupowej, którego wynik będzie podstawą do przyznania certyfikatu!
16.30 – zakończenie szkolenia
Metody:
- Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową.
- Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Trzeci lub czwarty raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez Langas Group – jest to kolejny raz, kiedy organizator nie zawiódł. Zakres szkolenia i dobór prelegentów to strzał w dziesiątkę.
Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów.
Wrażenia bardzo dobre. Pełny profesjonalizm zarówno prowadzących jak i organizacja forum.
Na pewno wrócę.
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
18—19 marca 2025R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
Regent Warsaw Hotel, ul. Belwederska 23
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 25/02/2025: 2 870 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
+48 512 773 769
Cena: 3 370 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 870 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 30 dni
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Szkolenie dla działu zakupów ze skutecznych negocjacji
Każde negocjacje muszą mieć solidną podstawę!
Podczas szkolenia z negocjacji dla działu zakupów przeanalizujesz najczęstsze przyczyny porażek negocjacyjnych oraz nauczysz się ich unikać. Dobre przygotowanie, umiejętność budowania własnej wiarygodności oraz dobre finalizowanie negocjacji to podstawa udanych negocjacji. A udane negocjacje, to sukces działu zakupów i całego przedsiębiorstwa. Poniższe podstawy odnoszą się nie tyle, ile do negocjacji zakupowych, ale negocjacji w rozumieniu ogólnym. Nie mniej jednak takie filary również należy mieć, aby prowadzić skuteczne negocjacje zakupowe.- Logiczne myślenie.
- Poprawne matematyczne liczenie.
- Odwaga do podejmowania decyzji.
- Czujność, żeby nie dać się oszukać.