22 czerwca 2020R., Warszawa, MsMermaid - Conference Center

Badanie wiarygodności kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Jak zatrudnić właściwego pracownika?

ZAREZERWUJ MIEJSCE

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

Czy można potraktować rozmowę kwalifikacyjną jako formę zeznań, od których zależy zatrudnienie właściwego  i wiarygodnego kandydata? Żyjemy w czasach kreowania siebie w social mediach. Słowo sukces odmienia się w przedkładanych CV przez każdy możliwy przypadek.

Najbliższy ideału jesteś w chwili, gdy piszesz własne cv.

Każdy, kto szuka pracy, chce się sprzedać jak najlepiej. A zatrudnienie niewłaściwego kandydata, który przedstawił się bardzo wiarygodnie, ale nieprawdziwie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, to oczywista strata dla przedsiębiorstwa.

Tomasz Sidewicz, ekspert negocjacji, posługujący się m.in. technikami zaczerpniętymi z przesłuchań, pokaże w jaki sposób przejrzeć „zasłonę dymną” tworzoną przez kandydata, w jaki sposób sprawdzić jego wiarygodność i zdecydować, czy chcesz zatrudnić osobę przedstawioną w cv, czy kandydata rzeczywiście siedzącego przed Tobą podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Korzyści:

Zapraszamy na szkolenie podczas którego dowiesz się:

  • co język kandydata mówi o nim podczas rozmowy o pracę?
  • jak zadawać pytania, by kandydat miał jak najmniejsze szanse na kłamstwo?
  • kto posiada skłonności do kłamstwa i w jakich sytuacjach je ujawnia?
  • jaki wpływ na rozpoznawanie wiarygodności kandydata mają mikro ekspresje?
  • jakie są skuteczne zasady pracy podczas ustalania wiarygodności kandydata?

Uczestnicy

  • pracownicy działów HR i rekruterzy
  • pracownicy firm headhunterskich
  • managerowie i kierownicy projektów zatrudniający pracowników do swoich zespołów
  • właściciele firm zatrudniający kluczowych managerów swoich przedsiębiorstw

Program:

22 CZERWCA 2020

9.00 – 9.30  Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.30  Rozpoczęcie szkolenia

Język jako nośnik informacji o osobie ubiegającej się o zatrudnienie

  • Postrzeganie świata i logika wnioskowania
  • Twój sposób komunikacji z innymi – ćwiczenia audio
  • Błędy poznawcze i ich wpływ na pracę analityczną
  • Rola procesów logicznych w profilowaniu
  • Co Twój język mówi o Tobie? – ćwiczenia audio
  • Idiolekt jako cecha osobnicza
  • Analiza idiolektów z punktu widzenia językoznawstwa kryminalistycznego
  • Ustalanie idiolektu kandydata na podstawie słownictwa, gramatyki i wymowy
  • Zagadnienia wstępne z zakresu psycholingwistyki oraz sposobów przesłuchań
  • Akty mowy i reguły konwersacyjne
  • Rozpoznanie intencji nadawcy na podstawie reguł konwersacyjnych
  • Pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej – jak je zadawać, by kandydat miał jak najmniejsze szanse na kłamstwo?
  • Budowanie profilu lingwistycznego – stadia rozwoju języka
  • Analiza form językowych – ćwiczenia audio
  • Analiza języka pisanego

Ciało jako nośnik informacji o kandydacie podczas rozmowy o pracę

  • Rozpoznawanie schematów kodowania emocji podstawowych – ćwiczenia audio i video
    • Ekspresje mimiczne – wprowadzenie
    • Fakty i mity o mikro ekspresjach i ich wpływ na rozpoznawanie wiarygodności kandydata
  • Ocena wiarygodności – psychologia kłamstwa
  • Pułapki w ocenie wiarygodności
  • Zasady pracy podczas ustalania wiarygodności kandydata
  • Pułapki domysłów i spekulacji.

Przećwiczmy to na sobie – trening badania wiarygodności kandydata w praktyce

  • Skłonności do kłamania – kto je posiada i w jakich sytuacjach je ujawnia?
  • Wiarygodność, szczerość i prawdziwość kandydata – analiza logiczna
  • Emocje w komunikacji werbalnej i niewerbalnej – ćwiczenie video i audio
  • Przebieg przykładowej analizy rozmowy o pracę – ćwiczenie video i audio
  • Podsumujmy co już wiemy
  • Pytania i odpowiedzi
  • Zakończenie treningu

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie składa się z 3 modułów:

  • 2 teoretycznych, które pozwala ugruntować swoją wiedzę i zrozumieć interdyscyplinarność przedmiotu
  • Analitycznego i praktycznego, którego celem jest analiza wybranych case study przygotowanych przez prowadzącego oraz wypracowanych podczas szkolenia przez uczestników.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Merytoryczne, ekscytujące, ciekawe, prowadzący – klasa sama w sobie. Dziękuję☺

Cezary Szyjka

Doradca handlowo-techniczny, SOPREMA POLSKA S.A.

Bardzo interesujące, wciągające, dużo wiedzy praktycznej, bardzo dobrze przekazane, świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, ogólnie super!

Tomasz Sobolewski

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, MOKOTOWSKA FUNDACJA WARSZAWIANKA - WODNY PARK

Merytorycznie, profesjonalnie, skutecznie przekazywana wiedza

Krzysztof Pabisz

Kupiec, BWI POLAND TECHNOLOGIES SP. Z O.O.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

22 czerwca 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 02/06/2020: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 20%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiad, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
cena nie zawiera noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 470 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 170 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 54 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Strategia, Przywództwo Jak firmy radzą sobie na trzech poziomach strategicznych
Jak firmy radzą sobie na trzech poziomach strategicznych
więcej
Strategia, Przywództwo Walka o utrzymanie płynności finansowej
Walka o utrzymanie płynności finansowej
więcej
Strategia, Przywództwo Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Strategia, Przywództwo Przywództwo na odległość w sytuacji stanu epidemii
Przywództwo na odległość w sytuacji stanu epidemii
więcej
Strategia, Przywództwo Dzień z mentorem na progu kryzysu
Dzień z mentorem na progu kryzysu
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.