20-21 kwietnia, 2020, Wrocław, Ibis Wrocław Centrum***

Asystent Zarządu i Rady Nadzorczej

Jak wspierać, zabezpieczać i ułatwiać pracę organów spółki?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 30.03.2020

PRAWO, ZARZĄD

Warsztaty dla Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej to zbiór najistotniejszej wiedzy prawno-organizacyjnej w obsłudze organów spółki. Podczas dwudniowych zajęć uczestnicy poznają nie tylko interpretacje zapisów, najnowsze orzecznictwo, ale prześledzą metody postępowania i stosowania skutecznych rozwiązań w zakresie organizacji i wsparcia organów spółki. Szczegółowa analiza dokumentacji pojawiającej się w obsłudze zarządu oraz rady nadzorczej ma stanowić wsparcie dla tworzenia bezpiecznego i funkcjonalnego wsparcia dla organów spółki.

Korzyści:

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak stosować i interpretować najnowsze regulacje prawne dla spółek,
  • jak funkcjonuje zarząd i rada nadzorcza,
  • jakie uprawnienia mają wspólnicy i akcjonariusze,
  • jak przygotować i koordynować przebieg posiedzeń,
  • jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia,
  • jak analizować zapisy umowne i koordynować proces kontraktowania,
  • jak postępować z różnego rodzaju dokumentacją pojawiającą się w biurze obsługi organów,
  • jak organizować sprawny system obiegu dokumentów występujących w firmie,
  • jak zabezpieczać dokumenty i chronić tajemnice przedsiębiorstwa 
  • jak wprowadzane są zmiany do umów/statutów i jakie ma to konsekwencje dla funkcjonowania spółki,
  • jak optymalizować zapisy w regulaminach spółki
  • jak stosować bezpieczne rozwiązania w zakresie przechowywania dokumentów spółki,
  • jak efektywnie obsługiwać organy spółki pod kątem kilku projektów,
  • jak tworzyć  efektywne, ciekawe i realizujące cele wystąpienia profesjonalnej prezentacji,
  • jak zarządzać procesem przygotowania, prowadzenia i zamykania spotkań, zebrań, narad.

Uczestnicy

Adresaci szkolenia:

  • Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej
  • Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika  Biura Zarządu
  • Specjaliści ds. obsługi władz spółki
  • Specjaliści ds. organizacyjnych
  • Referenci w biurach zarządu

Program:

DZIEŃ 1 / 20 KWIETNIA 2020

STANDARDY OBSŁUGI, PRZYGOTOWYWANIE SPOTKAŃ, BUDOWANIE KOMPETENCJI DORADCZYCH, WSPARCIE WŁADZ SPÓŁKI – ZAGADNIENIA MIĘKKIE

9.30 rejestracja i powitalna kawa, herbata
10.00 rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Dariusz Goc

BUDOWANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI WŁADZ SPÓŁKI
Profesjonalne kierowanie procesem zarządzania biurem

  • Jak zasady, normy, wartości wspierają markę i wizerunek organizacji?
  • Rozpoznawanie i zaspokajanie oczekiwań władz spółki – narzędzia
  • Podejście procesowe w obsłudze biura zarządu spółki

DOSKONALENIE STANDARDÓW  W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE
Efektywna obsługa organów pod kątem kilku projektów

  • Zasady ustalania priorytetów
  • Techniki pracy pod presją czasu

KOMPETENCJE DORADCZE ASYSTENT WOBEC NAJWYŻSZYCH WŁADZ SPÓŁKI
Asystent zarządu jako wsparcie w procesie podejmowania decyzji strategicznych

  • Zmiana perspektywy jako narzędzie wspierające proces decyzyjny
  • Techniki budowania wizji i ustalania celów– np. strategia W. Disneya, SMART
  • Planowanie działań

PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI NA WYSTĄPIENIE PRZEŁOŻONEGO
Techniki tworzenia efektywnej, ciekawej i realizującej cele wystąpienia profesjonalnej prezentacji?

  • Jak zbudowana jest efektywna prezentacja?
  • Założenia merytoryczne prezentacji – cele ogólne i szczegółowe
  • Charakterystyka odbiorców, ich potrzeby, preferowane style komunikacyjne itp.
  • Przygotowanie i konstrukcja materiałów sprzyjających realizacji celów
  • Przygotowanie miejsca prezentacji
  • Prezentacja w ostatniej chwili (praktyczne rady)

PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I ZEBRAŃ – ZAAWANSOWANE TECHNIKI KOMUNIKACYJNE
Zarządzanie procesem przygotowania, prowadzenia i zamykania spotkań, zebrań, narad.

  • Przygotowanie spotkania
  • Ustalenie porządku obrad
  • Komunikacja celów spotkania i rezultatów
  • Rozpoczęcie spotkania
  • Stawianie konstruktywnych pytań
  • Prezentowanie możliwych rozwiązań – język otwartości i budowania przestrzeni dla drugiej strony
  • Przedstawianie rekomendacji
  • Techniki odpowiadania na zastrzeżenia
  • Zamknięcie zebrania, podsumowanie wyników i rozwiązań oraz ustalenie planu działania
  • Działania zamykające i inicjujące pracę po spotkaniu

16.00 zakończenie I dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 21 KWIETNIA 2020

OBSŁUGA ZARZĄDU POD KĄTEM POSIEDZEŃ, UCHWAŁ, DOKUMENTACJI PRAWNEJ, PROTOKOŁY,  PROCES KONTRAKTOWANIA -ZAGADNIENIA PRAWNE

8.30 – 9.00 rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 – rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk

ASYSTENCKI ZESTAW PRZEPISÓW PRAWNYCH REGULUJĄCYCH FUNKCJONOWANIE FIRMY
Jak stosować najnowsze regulacje i kluczowe przepisy w sprawniejszej obsłudze organów spółki?

  • Nowelizacja KSH – najważniejsze przepisy
  • Nowelizacja KRS – najważniejsze przepisy
  • Nowelizacja KC – najważniejsze przepisy
  • Nowelizacja KPC – postępowanie gospodarcze – najważniejsze przepisy
  • Nowe obowiązki – Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
  • Obowiązki informacyjne spółki – czego należy przestrzegać, a co grozi w przypadku uchybień?

ORIENTACJA W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ FIRMY ORAZ ZNAJOMOŚĆ UPRAWNIEŃ ORGANÓW SPÓŁKI
Jaka wiedza o funkcjonowaniu spółki usprawni realizację asystenckich zadań?

  • Jak zorganizowane są władze w różnych formach prawnych spółek?
  • Jakie są możliwe formy organizacji zarządów?
  • W jaki sposób powoływany jest zarząd?
  • W jakich sprawach zarząd podejmuje decyzje i jak przebiega ich realizacja?
  • W jakich sprawach zarząd reprezentuje interesy spółki?
  • Jak powoływani są pełnomocnicy zarządu?
  • Wygasanie mandatów, a odwołanie członka zarząd – procedury, pisma, uregulowania wewnętrzne
  • Rola rady nadzorczej
  • Uprawnienia rady nadzorczej oraz jej członkowie
  • Jakimi sprawami zajmuje się rada nadzorcza?
  • Jak przebiega proces powołania i odwołania członka rady nadzorczej?
  • Case study: Zarząd, a pełnomocnik zarządu
  • Case study: Uprawnienia, a działania rady nadzorczej w praktyce

ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI ORGANÓW W KONTAKCIE ZE WSPÓLNIKAMI/AKCJONARIUSZAMI
Jak z poziomu biura obsługi organów współpracować ze wspólnikami/akcjonariuszami?

  • Wspólnicy spółki z o.o., akcjonariusze mniejszościowi vs większościowy w spółce akcyjnej
  • Jakie uprawnienia mają wspólnicy/akcjonariusze?
  • Czego mogą żądać ze strony biura obsługi organów?
  • Prawo indywidualnej kontroli spraw spółki przez wspólników/udziałowców, udział pośredników, a udostępnianie dokumentacji
  • Rejestr akcjonariuszy spółek – nowe obowiązku spółek
  • Obowiązek wyboru firmy prowadzącej rejestr, podpisanie umowy, koszta
  • Kto zgłasza wniosek do rejestru? 
  • W jakich sprawach spółki decyduje Walne Zgromadzenie/Zgromadzenie Wspólników?
  • Case study: Żądanie informacji i wyjaśnień przez Wspólników/Akcjonariuszy

PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA POSIEDZEŃ ZARZĄDU/RADY NADZORCZEJ
Jak zorganizować posiedzenia zgodnie z przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami?

  • W jakich sprawach zwoływane są posiedzenia zarządu, rady nadzorczej, walnego zgromadzenia akcjonariuszy/zgromadzenia wspólników?
  • Jak wygląda proces organizacji posiedzenia?
  • Co należy przygotować do posiedzenia?
  • Jak przygotować projekt uchwały?
  • Jakie są różne zasady zwoływania posiedzeń? Jakie są pułapki tego procesu? Jakie są najlepsze rozwiązana w zakresie powiadamiania o posiedzeniu?
  • Porządek obrad – w jaki sposób powinno przebiegać posiedzenie?
  • Możliwe rodzaje głosowań oraz ich skutki
  • Case study: projekt uchwały
  • Case study: procedury przygotowania posiedzeń

ORGANIZACJA PROCESU PROTOKOŁOWANIA OBRAD ZARZĄDU/RADY NADZORCZEJ
Jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia?

  • Obligatoryjne elementy protokołu
  • Tworzenie protokołów
  • Udostępnianie protokółu, kto podpisuje i przechowuje protokół?
  • Przechowywanie protokołów w księdze protokołów
  • Udostępnianie protokołów
  • Case study: Protokoły z posiedzeń

KOORDYNACJA POSTĘPOWANIE KONTRAKTOWEGO
Jak analizować zapisy umowne i koordynować proces kontraktowania?

  • Reprezentacja spółki, a powoływanie pełnomocników handlowych?
  • Udzielanie pełnomocnictw, czas ich trwania, skutki wygaśnięcia
  • Do czego może zostać uprawniony pełnomocnik w umowach handlowych?
  • Specyfika umów handlowych z udziałem członków zarządów i pełnomocników zarządów; kluczowe zapisy
  • Jakie zapisy zabezpieczają umowę i jak wyłapać niekorzystne dla spółki zapisy?
  • Case study: Odpowiedzialność pełnomocników, a przekroczenie uprawnień
  • Case study: Skutki błędów w umowach handlowych

16.00 zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formę warsztatów, podczas których omówione zostaną kluczowe zapisy prawne wpływające na praktykę funkcjonowania spółek. Pogłębiona analiza poszczególnych elementów obsługi zarządu ma za zadanie pokazać optymalizujące i usprawniające rozwiązania dla sprawnej obsługi zarządu.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Szkolenie prowadzone przez profesjonalistów, poparte wieloma ciekawymi przykładami

Agnieszka Węgrzyn

FFiL Śnieżka S.A.

Praktyczne przykłady, dyskusje, konkretne informacje, wspólne rozwiązywanie problemów

Violetta Woźniakowska

MPWiK S.A.

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Eksperci kompetentni; posiadają umiejętności angażowania grupy w tematykę. Zakres i przeprowadzenie szkolenia zgodne z programem. Obsługa w czasie szkolenia przez organizatora na wysokim poziomie. Materiały szkoleniowe bardzo dobrze opracowane. Miła atmosfera.

Ewelina Koza

Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

20-21 kwietnia, 2020

MIEJSCE SZKOLENIA:

Wrocław, Ibis Wrocław Centrum***, ul. Powstańców Śląskich 7

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 30/03/2020: 1770 PLN + 23% VAT
Zgłoszenie do 31/03/2020: 2170 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 30.03.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
1770 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 30 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Prawo, Zarząd Biuro Zarządu od A do Z
Biuro Zarządu od A do Z
więcej
Prawo, Zarząd Członek Zarządu i Rady Nadzorczej
Członek Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
Prawo, Zarząd Finanse dla niefinansistów
Finanse dla niefinansistów
więcej
Prawo, Zarząd Forum HR Future Trends
Forum HR Future Trends
więcej
Prawo, Zarząd Akademia Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Akademia Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.