25—26 stycznia 2022R., SZKOLENIE ON-LINE

Asystent Zarządu i Rady Nadzorczej

Zdobądź i potwierdź kwalifikacje w zakresie zabezpieczania i wspierania pracy organów spółki

ZAREZERWUJ MIEJSCE

BIURO ZARZĄDU

Od wielu lat Langas Group współpracuje ze środowiskiem specjalistów obsługujących organy korporacyjne przekazując wiedzę i umiejętności poszukiwane w biurach zarządu i departamentach korporacyjnych przedsiębiorstw.

Obecnie poziom specjalizacji oraz rozległość kwalifikacji niezbędnych do efektywnego i profesjonalnego działania w tym obszarze rynku jest tak duża, a odpowiedzialność specjalistów – coraz poważniejsza.

Wychodząc naprzeciw potrzebom środowiska, współpracujący z Langas eksperci przygotowali zestaw kwalifikacji charakteryzujący kluczowe stanowiska występujące w biurze zarządu i rady nadzorczej wraz z systemem egzaminowania.

Szczegółowy opis kwalifikacji w obszarze biura zarządu i rady nadzorczej.

Kwalifikacje Asystenta Zarządu i Rady Nadzorczej obejmują między innymi rozległe wiadomości z obszaru prawa, trudne do przekazania w krótkim czasie w rzetelny i uporządkowany sposób, a także liczne umiejętności „miękkie” które trzeba po prostu przećwiczyć.

Dlatego przygotowaliśmy kompleksowy kurs, które pozwala na indywidualne zaplanowanie procesu nauki oraz maksymalizację efektu wzrostu kwalifikacji dzięki koncentracji na praktycznych ćwiczeniach i analizach case’ów. Będzie to intensywny kurs obejmujący najistotniejszą wiedzę prawno-organizacyjną dotyczącą obsługi organów spółek oraz kompetencje organizacyjne niezbędne na tym stanowisku​.

Dodatkowo, absolwenci szkolenia będą mieć możliwość bezpłatnego przystąpienia do egzaminu po szkoleniu w wybranym przez siebie terminie, dzięki czemu potwierdzą swoje kwalifikacje niezależnym certyfikatem.

Kurs składa się z

  • dwudniowych zajęć praktycznych z ekspertami (ćwiczenia i studia przypadków, efektywne rozwiązania sprawdzone w pracy biur zarządu wielu firm);
  • egzaminu certyfikacyjnego.

Uczestnicy poznają nie tylko interpretacje przepisów i najnowsze orzecznictwo, ale prześledzą metody postępowania i stosowania skutecznych rozwiązań w zakresie organizacji i wsparcia organów spółki. Szczegółowa analiza dokumentacji pojawiającej się w obsłudze zarządu oraz rady nadzorczej ma stanowić wsparcie dla tworzenia bezpiecznego i funkcjonalnego wsparcia dla organów spółki.

Korzyści

Uzyskasz certyfikat obiektywnie potwierdzający Twoją wiedzę jako Asystenta Biura Zarządu i Rady Nadzorczej:

  • w zakresie stosowania i interpretacji najnowszych regulacji prawnych dla spółek,
  • będziesz wiedzieć jak funkcjonuje zarząd i rada nadzorcza,
  • będziesz umieć przygotować i koordynować przebieg posiedzeń,
  • będziesz umieć analizować zapisy umowne i koordynować proces kontraktowania,
  • będziesz wiedzieć jak postępować z różnego rodzaju dokumentacją pojawiającą się w biurze obsługi organów,
  • będziesz umieć efektywnie zarządzać sobą w czasie i ustalać priorytety,
  • będziesz potrafić planować działania i ustalać cele,
  • będziesz umieć tworzyć efektywne, ciekawe i realizujące cele wystąpienia profesjonalnej prezentacji,
  • będziesz umieć efektywnie i zgodnie z prawem przeprowadzić proces przygotowania, prowadzenia i zamykania spotkań, zebrań, narad.

Uczestnicy

  • Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej
  • Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika  Biura Zarządu
  • Specjaliści ds. obsługi władz spółki
  • Specjaliści ds. organizacyjnych
  • Referenci w biurach zarządu

Program

DZIEŃ 1 / 25 STYCZNIA 2022


STANDARDY OBSŁUGI, PRZYGOTOWYWANIE SPOTKAŃ, BUDOWANIE KOMPETENCJI DORADCZYCH, WSPARCIE WŁADZ SPÓŁKI – ZAGADNIENIA „MIĘKKIE”

Ekspert: Małgorzata Głębocka – Szurko

9.45 – Rejestracja uczestników, sprawdzenie ustawień platformy
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

BUDOWANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI WŁADZ SPÓŁKI

  • Rozpoznawanie i zaspokajanie oczekiwań władz spółki – narzędzia
  • Podejście procesowe w obsłudze biura zarządu spółki

DOSKONALENIE STANDARDÓW ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE

  • Zasady ustalania priorytetów
  • Techniki pracy pod presją czasu

KOMPETENCJE DORADCZE ASYSTENTA WOBEC NAJWYŻSZYCH WŁADZ SPÓŁKI

  • Technika ustalania celów SMART
  • Planowanie działań – harmonogram

PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I ZEBRAŃ – ZAAWANSOWANE TECHNIKI KOMUNIKACYJNE

  • Przygotowanie spotkania
  • Ustalenie porządku obrad
  • Komunikacja celów spotkania i rezultatów
  • Rozpoczęcie spotkania
  • Prezentowanie możliwych rozwiązań – język otwartości i budowania przestrzeni dla drugiej strony
  • Techniki odpowiadania na zastrzeżenia
  • Zamknięcie zebrania, podsumowanie wyników i rozwiązań oraz ustalenie planu działania

16.00 – Zakończenie szkolenia

DZIEŃ 2 / 26 STYCZNIA 2022

OBSŁUGA ZARZĄDU POD KĄTEM POSIEDZEŃ, UCHWAŁ, DOKUMENTACJI PRAWNEJ, PROTOKOŁY,  PROCES KONTRAKTOWANIA – ZAGADNIENIA PRAWNE


8.45
– Rejestracja uczestników
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk

ASYSTENCKI ZESTAW PRZEPISÓW PRAWNYCH REGULUJĄCYCH FUNKCJONOWANIE FIRMY
Jak stosować najnowsze regulacje i kluczowe przepisy w sprawniejszej obsłudze organów spółki?

  • Nowelizacja KSH – najważniejsze przepisy
  • Nowelizacja KRS – najważniejsze przepisy
  • Nowelizacja KC – najważniejsze przepisy
  • Nowelizacja KPC – postępowanie gospodarcze – najważniejsze przepisy
  • Nowe obowiązki – Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
  • Obowiązki informacyjne spółki – czego należy przestrzegać, a co grozi w przypadku uchybień?

ORIENTACJA W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ FIRMY ORAZ ZNAJOMOŚĆ UPRAWNIEŃ ORGANÓW SPÓŁKI
Jaka wiedza o funkcjonowaniu spółki usprawni realizację asystenckich zadań?

  • Jak zorganizowane są władze w różnych formach prawnych spółek?
  • Jakie są możliwe formy organizacji zarządów?
  • W jaki sposób powoływany jest zarząd?
  • W jakich sprawach zarząd podejmuje decyzje i jak przebiega ich realizacja?
  • W jakich sprawach zarząd reprezentuje interesy spółki?
  • Jak powoływani są pełnomocnicy zarządu?
  • Wygasanie mandatów, a odwołanie członka zarząd – procedury, pisma, uregulowania wewnętrzne
  • Rola rady nadzorczej
  • Uprawnienia rady nadzorczej oraz jej członkowie
  • Jakimi sprawami zajmuje się rada nadzorcza?
  • Jak przebiega proces powołania i odwołania członka rady nadzorczej?
  • Case study: Zarząd, a pełnomocnik zarządu
  • Case study: Uprawnienia, a działania rady nadzorczej w praktyce

ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI ORGANÓW W KONTAKCIE ZE WSPÓLNIKAMI/AKCJONARIUSZAMI
Jak z poziomu biura obsługi organów współpracować ze wspólnikami/akcjonariuszami?

  • Wspólnicy spółki z o.o., akcjonariusze mniejszościowi vs większościowy w spółce akcyjnej
  • Jakie uprawnienia mają wspólnicy/akcjonariusze?
  • Czego mogą żądać ze strony biura obsługi organów?
  • Prawo indywidualnej kontroli spraw spółki przez wspólników/udziałowców, udział pośredników, a udostępnianie dokumentacji
  • Rejestr akcjonariuszy spółek – nowe obowiązku spółek
  • Obowiązek wyboru firmy prowadzącej rejestr, podpisanie umowy, koszty
  • Kto zgłasza wniosek do rejestru?
  • W jakich sprawach spółki decyduje Walne Zgromadzenie/Zgromadzenie Wspólników?
  • Case study: Żądanie informacji i wyjaśnień przez Wspólników/Akcjonariuszy

PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA POSIEDZEŃ ZARZĄDU/RADY NADZORCZEJ
Jak zorganizować posiedzenia zgodnie z przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami?

  • W jakich sprawach zwoływane są posiedzenia zarządu, rady nadzorczej, walnego zgromadzenia akcjonariuszy/zgromadzenia wspólników?
  • Jak wygląda proces organizacji posiedzenia?
  • Co należy przygotować do posiedzenia?
  • Jak przygotować projekt uchwały?
  • Jakie są różne zasady zwoływania posiedzeń? Jakie są pułapki tego procesu? Jakie są najlepsze rozwiązana w zakresie powiadamiania o posiedzeniu?
  • Porządek obrad – w jaki sposób powinno przebiegać posiedzenie?
  • Możliwe rodzaje głosowań oraz ich skutki
  • Case study: projekt uchwały
  • Case study: procedury przygotowania posiedzeń

ORGANIZACJA PROCESU PROTOKOŁOWANIA OBRAD ZARZĄDU/RADY NADZORCZEJ
Jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia?

  • Obligatoryjne elementy protokołu
  • Tworzenie protokołów
  • Udostępnianie protokołu, kto podpisuje i przechowuje protokół?
  • Przechowywanie protokołów w księdze protokołów
  • Udostępnianie protokołów
  • Case study: Protokoły z posiedzeń

KOORDYNACJA POSTĘPOWANIE KONTRAKTOWEGO
Jak analizować zapisy umowne i koordynować proces kontraktowania?

  • Reprezentacja spółki, a powoływanie pełnomocników handlowych?
  • Udzielanie pełnomocnictw, czas ich trwania, skutki wygaśnięcia
  • Do czego może zostać uprawniony pełnomocnik w umowach handlowych?
  • Specyfika umów handlowych z udziałem członków zarządów i pełnomocników zarządów; kluczowe zapisy
  • Jakie zapisy zabezpieczają umowę i jak wyłapać niekorzystne dla spółki zapisy?
  • Case study: Odpowiedzialność pełnomocników, a przekroczenie uprawnień
  • Case study: Skutki błędów w umowach handlowych

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

  • wykłady i dyskusje grupowe,
  • analizy wybranych aktów prawnych
  • analizy kazusów i orzecznictwa

EGZAMIN

Prosimy o założenie konta na naszej platformie https://langas.pl/egzaminy/ zgodnie z tą instrukcja egzaminu.

Po weryfikacji tożsamości zostaną Państwo przypisani do wybranego przez Państwa egzaminu. Do zdawania egzaminu będzie można przystąpić w dowolnym momencie.

Egzamin składa się z pytań jednokrotnego wyboru. Do uzyskania certyfikatu niezbędne jest uzyskanie 80% punktów. Po zdaniu egzaminu certyfikat przesyłany jest w formacie PDF mailem, lub – na życzenie – w wersji papierowej.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

25—26 stycznia 2022R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 04/01/2022: 1 770 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 18%

Cena zawiera:
udział w szkoleniu dla jednej osoby
udział w egzaminie certyfikującym dla jednej osoby oraz certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

Cena: 2 170 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 770 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 37 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Lider VUCA
Lider VUCA
więcej
On-line Pełnomocnictwa i Prokura
Pełnomocnictwa i Prokura
więcej
On-line Przeciwdziałanie przestępczości finansowej poprzez monitoring i analizę transakcji
Przeciwdziałanie przestępczości finansowej poprzez monitoring i analizę transakcji
więcej
On-line Zmiany w raportowaniu niefinansowym
Zmiany w raportowaniu niefinansowym
więcej
On-line Umowy Zakupowe
Umowy Zakupowe
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU