26—27 maja 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

Asertywna komunikacja

Jak wzmocnić asertywny przekaz i podnieść efektywność komunikacyjną?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 05.05.2020

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem…

J.D. Rockefeller

Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach.

Codzienne zadania wiążą się również często z godzeniem sprzecznych interesów, działaniem pod presją czasu i emocji. Jak zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie?

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże nabyć umiejętność asertywnego zachowania, znajdowania czasu na wykonanie własnych obowiązków i poprawienie relacji ze współpracownikami.

Korzyści:

  • nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewania się z współpracownikami
  • dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się z różnymi typami osób – w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań
  • zastanowisz się nad znaczeniem rozpoznawania swoich emocji i sposobów radzenia sobie z ich przeżywaniem w relacjach zawodowych

Uczestnicy

Kogo spotkasz podczas szkolenia?

  • Managerów
  • Liderów
  • Kierowników zespołów
  • Specjalistów
  • Wszystkich tych, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego  i asertywnego komunikowania się

Program:

DZIEŃ 1 / 26 MAJA 2020 – KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA

08.30 – logowanie do platformy i sprawdzanie
09.00 –
rozpoczęcie szkolenia

KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA

  • Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
  • W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
  • Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
  • Jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
  • Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
  • Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
  • Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym – w jaki sposób budować komunikat, aby mieć pewność jasności i przejrzystości sytuacji?
  • Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
  • Dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
  • Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie
    z przyjętymi założeniami?
  • „W co grają ludzie?” – najczęściej spotykane destruktywne gry psychologiczne, analiza transakcyjna gier: identyfikacja i obrona
  • Savoir – vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
  • Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej

15.30 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 27 MAJA 2020 – SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI

08.30 – logowanie do platformy i sprawdzanie
09.00 –
rozpoczęcie szkolenia

SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI

  • Asertywność- dlaczego się opłaca?
  • Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
  • Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
  • Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
  • Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
  • Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
  • Czterostopniowa procedura biznesowego stawiania granic
  • Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
  • Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
  • Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
  • Asertywne przyjmowanie ocen
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
  • Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
  • Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
  • Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
  • Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
  • Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?

15.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy.

Paweł Goławski

TEHAND

Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie.

Sławomir Pomykała

Astromal

Doskonali eksperci, ciekawe podejście do tematu.

Michał Matysik

Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

26—27 maja 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 05/05/2020: 1 270 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 19%
Zgłoszenie do 06/05/2020: 1 570 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
•uczestnictwo w jednodniowym szkoleniu dla jednej osoby
•materiały szkoleniowe, certyfikat


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 05.05.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 570 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 270 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 36 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące
Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące
więcej
Sprzedaż, Zakupy Agile w zakupach
Agile w zakupach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy zakupowe
Umowy zakupowe
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.