KOMPETENCJE MENADŻERSKIE, PRODUKCJA

Lean management stał się nową normalnością w większości przedsiębiorstw, szczególnie z branży produkcyjnej i logistycznej. Jednak aż 72% zmian kończy się porażką, przede wszystkim ze względu na:

  • niskie zaangażowanie pracowników kluczowych dla trwałości zmiany pracowników,
  • niezrozumienie / brak świadomości wizji i kierunku zmian,
  • brak wielopoziomowej i spójnej komunikacji zmian.

W ujęciu osobistym wskazuje się na:

  • niewystarczające kompetencje zarządzania zmianą,
  • niską kulturę i umiejętności komunikacji,
  • brak umiejętności zarządzania zespołami zadaniowymi,
  • brak umiejętności i narzędzi do motywacji.

Dopiero na dalszych miejscach wymienia się niewystarczającą znajomość narzędzi lean czy inne kwalifikacje „twarde” związane z branżą czy procesem produkcyjnym.

Zapraszamy na warsztat bazujący na metodyce Lean Change Management, zaprojektowany tak, aby pomóc Ci odkryć najbardziej efektywne praktyki inicjowania i pełnienia funkcji ambasadora lean w Twojej organizacji.

Będziemy uczyć się, ćwiczyć i doskonalić nasze kwalifikacje:

  • zarządzania zmianą i komunikacji w zmianie,
  • identyfikacji przyczyny oporu wobec zmiany i radzenia sobie z nimi,
  • korzystania i samodzielnego tworzenia dostosowanych do potrzeb ambasadora lean narzędzi planowania

Korzyści

  • Nauczysz się przewodzić i wspierać zmianę lean z dowolnego poziomu Twojej organizacji
  • Poznasz wiele narzędzi i sprawdzonych sposobów gotowych do natychmiastowego wykorzystania
  • Zaplanujesz i przećwiczysz komunikację jako niezbędny element wprowadzenia i utrzymania zmiany
  • Nauczysz się mówić tak, żeby cię słuchano jako eksperta lean
  • Uzyskasz kwalifikacje ambasadora lean, które będziesz mógł potwierdzić niezależnym certyfikatem

Certyfikowani absolwenci szkolenia „ambasador lean” zyskają15% rabatu na pozostałe szkolenia lean w ofercie Langas.

Uczestnicy

  • Liderzy lean
  • Szefowie zmiany
  • Mistrzowie/brygadziści w firmach, które wdrożyły lean
  • Team liderzy
  • Pracownicy działów HR w firmach produkcyjnych wdrażających kulturę lean
  • Wszyscy zainteresowani profesjonalnym wdrażaniem lean i uzyskaniem kwalifikacji ambasadora lean

Program

DZIEŃ 1 / 21 STYCZNIA 2022

  9.45        Rejestracja uczestników, sprawdzenie ustawień platformy
10.00       Rozpoczęcie szkolenia

Cykl Zarządzania Zmianą w praktyce działania ambasadora lean

  • Elementy cyklu Cyklu Zarządzania Zmianą jako odzwierciedlenie cyklu uczenia się dorosłych i zarządzania wiedzą w organizacji
  • Znaczenie informacji zwrotnej dla ambasadora kultury lean

Zarządzanie zespołem w obliczu zmiany

  • Rola i zadania Lidera w budowaniu efektywnego zespołu
  • Jak skutecznie zarządzać w procesie zmiany?

Ambasador lean w roli mentora w procesie zarządzanie zmianą

  • Jak skutecznie pomagać ludziom w zmianie pełniąc rolę mentora?

Zmiana – czyli co?

  • Jak wyjść ze strefy komfortu?
  • Zmiana narzucona i zmiana stworzona
  • Rodzaje zmian w organizacji
  • ADKAR – assessment

Z czym mierzy się ambasador lean – reakcje ludzi na zmianę

  • Jak oswoić organizację ze zmianą?
  • Cykl reakcji na zmianę
  • „To wszystko przez nich czy może dzięki nim?” – Ludzie w zmianie
  • Postawy wobec zmian: model 20-60-20
  • Jak budować zaangażowanie?
  • Wpływ cech osobowości na postawę wobec zmian
  • Wpływ kultury organizacyjnej (typy kultur organizacyjnych a zmiana)

Komunikacja w zmianie

  • Zasady komunikowania zmiany
  • Jakie kanały i narzędzia komunikacji mamy do dyspozycji? Marketing mix w rękach Ambasadora Lean
  • Techniki komunikacji i perswazji w okresie zmian

Continuous change management – rola przełożonych w zarządzaniu zmianą

  • Liderzy zmian – Jak ich rozpoznać i zaangażować?
  • Jak „podejść” zmianę? Żywioł czy przemyślana strategia?

Narzędzia zarządzania zmianą – warsztat Ambasadora Lean

  • Model DICE
  • Projektowanie narzędzi zarządzania zmiany
  • Wykorzystanie własnych lub dostępnych na rynku narzędzi
  • Propagowanie zmiany we własnej organizacji: karty Kudo

Jak zmieniać, by zmienić?

  • Jak efektywnie zarządzać emocjami pracowników
  • Warunki utrzymania trwałej zmiany postaw

Zarządzanie w ciągłej zmianie – nowy wymiar zarządzania organizacją

  • Zarządzanie w procesie zmian – kluczowa kompetencja
  • Zmiany zmian – domena XXI wieku?

Bez mierników nie ma wyników – ocena rezultatów wprowadzenia zmiany

  • Kryteria oceny efektywności
  • Jak uniknąć efektu jo-jo?
  • Czy utrzymanie zmiany na sens?

Nie myli się ten, kto nic nie robi – błędy w procesie zarządzania zmianą

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

  • ćwiczenia i warsztaty
  • praca indywidualna i grupowa
  • dyskusja moderowana
  • wykłady

W pracy opieramy się na aktywizowaniu uczestników poprzez rozpoczynania od ćwiczeń lub zebrania doświadczeń uczestników w temacie modułu. Na tej podstawie dokonujemy omówienia i później wprowadzany jest model teoretyczny oraz realizowana jest operacjonalizacja wiedzy i umiejętności (cykl Kolba)

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

21 stycznia 2022R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 30/12/2021: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 20%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
223552400

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
223552400

Cena: 1 470 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 170 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 32 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostań angażującym liderem (i wciągnij ludzi na szczyt)
Zostań angażującym liderem (i wciągnij ludzi na szczyt)
więcej
Kompetencje menadżerskie Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
Kompetencje menadżerskie Zarządzanie zespołem na odległość
Zarządzanie zespołem na odległość
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU