SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Funkcjonujemy w świecie VUCA (volaility, uncertainity, complexity, ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym.

W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami zakupowymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.

Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:

  • pojawia się skomplikowana, wielowątkowa zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem,
  • priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań,
  • gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.

Podczas szkolenia zdobędziesz inspirującą pigułkę wiedzy wraz z praktycznymi przykładami.  Poznasz esencję podejścia Agile w zakupach i kluczowe zwinne metody tj. Scrum i Design Thinking.

Ten warsztat pokazuje, że Agile jest metodologią, która świetnie sprawdza się w dziale zakupów na każdym poziomie zarządzania i w kryzysowych warunkach również.

Korzyści

  • poznasz kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym VUCA
  • dowiesz się jakich nowym kompetencji potrzebuje zakupowiec w kryzysie
  • dostrzeżesz na czym polega zwinne podejście do zakupów.

Uczestnicy

Na szkolenie zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników Produkcji chcący poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
  • Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
  • Kierowników Operacji Logistycznych
  • Konsultantów ds. Zakupów

Program

DZIEŃ 1 / 6 PAŹDZIERNKA 2020

9.30 – 10.00        rejestracja

10.00                    rozpoczęcie szkolenia

 

ZWINNOŚĆ TO AGILE – CZYLI PODEJŚCIE, NARZĘDZIA I DOBRE PRAKTYKI DO ZASTOSOWANIA W ZAKUPACH OD ZARAZ

  • Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
  • Agile mindset – bo agile zaczyna się w głowie
  • Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania zakupami
  • Agile jako gra zespołowa – inspiracja

KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ I NASTAWIENIE NA WARTOŚĆ DODANĄ – JAK ORGANIZOWAĆ ZAKUPY, BY BIZNES BYŁ ZACHWYCONY I BY SIĘ ZBYTNIO NIE ZMĘCZYĆ?

  • Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
  • Agile manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w zakupach
  • Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
  • „Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja

ZWINNY ZAKUPOWIEC – KIM JEST I JAK DZIAŁA, JAKIE NARZĘDZIA STOSUJE ZAKUPOWIEC XXI WIEKU?

  • Zwinny lider zakupów – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
  • Nawyki i narzędzia agile lidera – teoria i praktyka
  • GPS zwinnego lidera zakupowego
  • Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej

ZWINNE ZESPOŁY ZAKUPOWE

  • Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły zakupowe
  • Dobre praktyki agile teamów zakupowych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
  • Lessonslearned i feedforward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów zakupowych

15.00     zakończenie 1. dnia szkolenia

 

 

DZIEŃ 2 / 7 PAŹDZIERNIKA 2020

8.30 – 9.00        rejestracja

9.00                      rozpoczęcie szkolenia

DESIGN THINKING W ZAKUPACH – ZWINNA METODOLOGIA, KTÓRA POZWALA TWORZYĆ ROZWIĄZANIA ZACHWYCAJĄCE KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH

  • Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce zakupowca, czyli od Empatii do Testowania
  • Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (casestudies)
  • Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji.
  • Co to jest GPS i Luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi

JAK URUCHOMIĆ KREATYWNOŚĆ I ZWINNIE ZARZĄDZAĆ INNOWACJAMI W ZAKUPACH?

  • Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
  • Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward)  

SCRUM ODKODOWANY W ZAKUPACH  – KLUCZOWA METODOLOGIA ZWINNA W PIGUŁCE

  • Scrum a Agile – czy to to samo?
  • Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
  • Proces SCRUM – wprowadzenie

NIE TAKI SCUM STRASZNY, JAK GO MALUJĄ

  • Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada: Development Team, Scrum Master, Product Owner
  • Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
  • Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzanie projektami w SCRUM – Studia przypadków

15.00     zakończenie 2. dnia szkolenia

 

 

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Świetna prowadząca, świetny sposób prowadzenia zajęć

Marcin Bednarski

Kierownik Działu Handlowego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

Bardzo przydatne [szkolenie] w obszarze nie tylko zakupów. Umiejętności można stosować w dowolnym obszarze.

Beata Wojciechowska

Specjalistka ds. Kosztów, Grupa Lotos

Szkolenie przeprowadzone bardzo interesująco i inspirująco, wiele zagadnień do głębszego i dalszego rozeznania. Bardzo dobry start w Agile.

Zofia Łożyńska

Koordynator Zespołu, Grupa Lotos

Świetne szkolenie, bardzo ekspresyjna trenerka

Justyna Folwarczny

Koordynator Zespołu, NEW ERA MATERIALS

Jestem zachwycona Ewą

Magdalena Kruszwicka-Kęsy

Koordynator Zespołu, ASPA ELECTRO

Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszyskim bardzo daje do myślenia.

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc

Magdalena Królak

manager ds. zakupów, Cemex Poska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego.

Anna Moroń

Dyrektor ds. zakupów i logistyki zewnętrznej, RADPOL

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

6—7 października 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 22/09/2020: 1 600 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 16%
Zgłoszenie do 23/09/2020: 1 900 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
lunch, przerwy kawowe

Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 22.09.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 900 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 600 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 79 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej
Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej
więcej
Sprzedaż, Zakupy VIII Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów
VIII Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Prawo dla działu zakupów
Prawo dla działu zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.