SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Funkcjonujemy w świecie VUCA (volaility, uncertainity, complexity, ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym.

W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami zakupowymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.

Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:

  • pojawia się skomplikowana, wielowątkowa zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem,
  • priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań,
  • gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy dowiedzą się kim jest zwinny lider zakupowy, jak działa, jak powinien budować zwinną organizację i jakie dobre praktyki warto czerpać ze zwinnych metodologii.

Korzyści

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
  • Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości?
  • Jakie są kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA?

Uczestnicy

Na szkolenie zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
  • Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
  • Kierowników Operacji Logistycznych
  • Konsultantów ds. Zakupów

Program

DZIEŃ 1 / 21 KWIETNIA 2020

8.30 – 9.00 – Rejestracja uczestników
9.00    Rozpoczęcie szkolenia

Zwinność to Agile – czyli podejście, narzędzia i dobre praktyki do zastosowania w zakupach od zaraz

  • Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
  • Agile Mindset – bo Agile zaczyna się w głowie
  • Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania zakupami
  • Agile jako gra zespołowa – inspiracja
  • Waterfall kontra Agile – porównanie dwóch kluczowych metodologii zarządzania. Kiedy stosować metody waterfallowe, kiedy Agile’owe, a kiedy mieszane – dobre praktyki

Klientocentryczność i nastawienie na wartość dodaną – jak organizować zakupy, by biznes był zachwycony i by się zbytnio nie zmęczyć?

  • Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
  • Agile Manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w zakupach
  • Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
  • „Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja
  • Budowanie customer experience, czyli klientocentryczny proces twórczy – trening stosowania zwinnych narzędzi UX

Zwinny zakupowiec – kim jest i jak działa, jakie narzędzia stosuje zakupowiec XXI wieku?

  • Zwinny lider zakupów – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
  • Nawyki i narzędzia Agile lidera – teoria i praktyka
  • GPS zwinnego lidera zakupowego
  • Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej

Zwinne zespoły zakupowe

  • Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły zakupowe
  • Dobre praktyki Agile teamów zakupowych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
  • Lessons learned I feed forward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów zakupowych
  • Komunikacja w zakupach – jak mówić, by ludzie słuchali i jak słuchać, by ludzie mówili
  • Jak doprowadzić do sytuacji
  • win-win w zakupach

17.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 22 KWIETNIA 2020

R8.30-9.00 – Rejestracja
9.00    Rozpoczęcie szkolenia

Design Thinking w zakupach – zwinna metodologia, która pozwala tworzyć rozwiązania zachwycające klientów wewnętrznych i zewnętrznych

  • Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce zakupowca, czyli od Empatii do Testowania
  • Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (case studies)
  • Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji
  • Co to jest GPS i luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi

Jak uruchomić kreatywność i zwinnie zarządzać innowacjami w zakupach?

  • Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
  • Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward) 

SCRUM odkodowany w zakupach – kluczowa metodologia zwinna w pigułce

  • Scrum a Agile – czy to to samo?
  • Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
  • Proces SCRUM – wprowadzenie

Nie taki SCRUM straszny, jak go malują

  • Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada Development Team, Scrum Master, Product Owner
  • Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
  • Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzania projektami w SCRUM – studium przypadków

17.00 Zakończenie drugiego dnia szkolenia

Metody

Warsztaty będą miały formę inspirującej pigułki przeplatanej praktycznymi przykładami. Celem będzie zapoznanie uczestników z esencją podejścia Agile w zakupach i kluczowymi metodologiami zwinnymi – SCUM i DESIGN THINKING.

Ten warsztat pokazuje, że Agile jest metodologią, która świetnie sprawdza się w dziale zakupów na każdym poziomie zarządzania.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Świetna prowadząca, świetny sposób prowadzenia zajęć

Marcin Bednarski

Kierownik Działu Handlowego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

Bardzo przydatne [szkolenie] w obszarze nie tylko zakupów. Umiejętności można stosować w dowolnym obszarze.

Beata Wojciechowska

Specjalistka ds. Kosztów, Grupa Lotos

Szkolenie przeprowadzone bardzo interesująco i inspirująco, wiele zagadnień do głębszego i dalszego rozeznania. Bardzo dobry start w Agile.

Zofia Łożyńska

Koordynator Zespołu, Grupa Lotos

Świetne szkolenie, bardzo ekspresyjna trenerka

Justyna Folwarczny

Koordynator Zespołu, NEW ERA MATERIALS

Jestem zachwycona Ewą

Magdalena Kruszwicka-Kęsy

Koordynator Zespołu, ASPA ELECTRO

Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszyskim bardzo daje do myślenia.

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc

Magdalena Królak

manager ds. zakupów, Cemex Poska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego.

Anna Moroń

Dyrektor ds. zakupów i logistyki zewnętrznej, RADPOL

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

21-22 kwietnia, 2020

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 07/04/2020: 1970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
1970 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 46 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Prawo dla Działów Zakupów
Prawo dla Działów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
Sprzedaż, Zakupy V Forum Działów Zakupów
V Forum Działów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy w handlu zagranicznym z uwzględnieniem międzynarodowych reguł handlu
Umowy w handlu zagranicznym z uwzględnieniem międzynarodowych reguł handlu
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.