12-13 marca, 2020, Warszawa, MsMermaid - Conference Center

Agile w administracji

Zwinne zarządzanie procesami administracyjnymi

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

ZWINNE ZARZĄDZANIE PROCESAMI ADMINISTRACYJNYMI

Funkcjonujemy w świecie VUCA (Volaility, Uncertainity, Complexity, Ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym. W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami administracyjnymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.

Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:

  • pojawia się skomplikowana, wielowątkowa transformacyjna zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem;
  • priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań;
  • gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy dowiedzą się kim jest zwinny lider administracji, jak działa, jak powinien budować zwinną organizację i jakie dobre praktyki warto czerpać ze zwinnych metodologii.

Zapraszam do rezerwacji miejsc!

Agnieszka Tworzyńska
Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 22
a.tworzynska@langas.pl

Korzyści:

Dowiedz się:

  • Na czym polega zwinne podejście do pracy w administracji?
  • Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje pracownik administracji XXI wieku?
  • Jakie są kluczowe zasady zarządzania administracją optymalizujące efektywność pracy i satysfakcję ludzi?

Uczestnicy

Kogo spotkasz podczas szkolenia?
− Dyrektorów Administracyjnych
− Kierowników Działu Administracji
− Kierowników Biura
− Członków i Asystentów Biura Zarządu
− Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach

Program:

DZIEŃ 1 / 12 MARCA 2020

8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Zwinność to Agile – czyli podejście, narzędzia i dobre praktyki do zastosowania w administracji od zaraz

  • Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
  • Agile mindset – bo agile zaczyna się w głowie
  • Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania administracją
  • Agile jako gra zespołowa – inspiracja
  • Waterfall kontra Agile – porównanie dwóch kluczowych metodologii zarządzania. Kiedy stosować metody waterfallowe, kiedy agile’owe, a kiedy mieszane – dobre praktyki

Klientocentryczność i nastawienie na wartość dodaną – jak organizować pracę w administracji, by klient był zachwycony i by się zbytnio nie zmęczyć?

  • Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
  • Agile manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w administracji
  • Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
  • „Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja
  • Budowanie customer experience , czyli klientocentryczny proces twórczy – trening stosowania zwinnych narzędzi UX

Zwinny pracownik administracji – kim jest i jak działa, jakie narzędzia stosuje?

  • Zwinny lider administracji – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
  • Nawyki i narzędzia agile lidera – teoria i praktyka
  • GPS zwinnego lidera administracyjnego
  • Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej

Zwinne zespoły administracyjne

  • Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły administracyjne
  • Dobre praktyki agile teamów administracyjnych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
  • Lessons learned i feed forward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów administracyjnych
  • Komunikacja w administracji – jak mówić, by ludzie słuchali i jak słuchać, by ludzie mówili.
  • Jak doprowadzić do sytuacji win-win w administracji

17.00 Zakończenie szkolenia

DZIEŃ 2 / 13 MARCA 2020

8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00  Rozpoczęcie szkolenia

Design thinking w administracji – zwinna metodologia, która pozwala tworzyć rozwiązania zachwycające klientów wewnętrznych i zewnętrznych

  • Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce administracji, czyli od Empatii do Testowania
  • Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (case studies)
  • Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji.
  • Co to jest GPS i Luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi

Jak uruchomić kreatywność i zwinnie zarządzać innowacjami w administracji?

  • Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
  • Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward) 

SCRUM odkodowany w administracji  – kluczowa metodologia zwinna w pigułce

  • Scrum a Agile – czy to to samo?
  • Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
  • Proces SCRUM – wprowadzenie

Nie taki SCRUM straszny, jak go malują

  • Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada: Development Team, Scrum Master, Product Owner
  • Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
  • Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzanie projektami w SCRUM – Studia przypadków

17.00  Zakończenie szkolenia

Metody:

Warsztaty będą miały formę inspirującej pigułki przeplatanej praktycznymi przykładami. Celem będzie zapoznanie uczestników z esencją podejścia Agile w administracji i kluczowymi metodologiami zwinnymi – Scrum i Design Thinking.

Ten warsztat pokazuje, że Agile jest metodologią, która świetnie sprawdza się w dziale administracji na każdym poziomie zarządzania.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

12-13 marca, 2020

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 20/02/2020: 1970 PLN + 23% VAT
Zgłoszenie do 21/02/2020: 2370 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiad, poczęstunek podczas przerw

Cena nie zawiera:
noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
1970 PLN + 23% VAT

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Zarządzanie, Produkcja Finanse dla niefinansistów
Finanse dla niefinansistów
więcej
Zarządzanie, Produkcja 7 kompetencji zarządzania zespołem
7 kompetencji zarządzania zespołem
więcej
Zarządzanie, Produkcja Audyt wewnętrzny 5S
Audyt wewnętrzny 5S
więcej
Zarządzanie, Produkcja Forum HR Future Trends
Forum HR Future Trends
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.