19 października 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

7 kompetencji zarządzania zespołem

Budowanie zespołu – realizacja celów – motywowanie – egzekwowanie rezultatów

Pobierz Broszurę

KOMPETNECJE MENADŻERSKIE

Jesteś menadżerem, zarządzasz zespołem lub procesem i widzisz, że Twój zespół ma w sobie więcej potencjału, niż jesteś w stanie z nich wydobyć?

Czy Twoi pracownicy mają „słomiany zapał” do zmiany, a potem wszystko wraca na stare tory? A może to także Twój problem?

Chcesz być skutecznym menedżerem? Zapomnij o dotychczasowych zasadach! Autorytarne metody kierowania podwładnymi trącą myszką i nie są zgodne z oczekiwaniami pracowników młodego pokolenia.

Poznaj efektywne techniki budowania efektywnego zespołu (jakie role musisz obsadzić i czy masz je w zespole?). Naucz się metod realizacja celów zespołowych oraz w jaki sposób motywować zespół do ich osiągania. Jak wymagać rezultatów, żeby egzekwowanie nie pomyliło się z egzekucją?

Jeszcze na początku 21. wieku był popularny wśród menedżerów pogląd, że ludzie są leniwi i trzeba ich poganiać lub dobrze im płacić. Taki pogląd wciąż jest obecny wśród polskich menedżerów i choć Ty z pewnością do nich nie należysz, to szczegółowe badania pokazują, że niemal połowa z nich zarządza ludźmi w myśl tej koncepcji.

Ten opresyjny sposób kierowania ludźmi jest anachroniczny i nieefektywny i nawet jeśli sprawdzał się wobec osób, które pracowały w latach 90tych 20. wieku, to z pewnością nie przystaje do pracowników pokolenia Y czy Z (25.latków i nieco starszych).

Rola szefów się nie zmieni, ale sposób ich pracy już tak, ponieważ jednym z największych wyzwań, jakie stoją przed dzisiejszymi menedżerami, jest zbudowanie właściwych relacji z pracownikami z pokolenia, które woli spędzać czas sam na sam z internetem niż z ludźmi.

Korzyści

  • Zdobędziesz wiedzę i wskazówki w oparciu o wieloletnie doświadczenie eksperta, w jaki sposób podejść do roli menedżera zespołu i w jakim kierunku kształtować swoje stanowisko.
  • Poznasz skuteczne metody pracy z zespołem, planowania, rozliczania i osiągania wyznaczonych celów.
  • Dowiesz się jak prowadzić trudne rozmowy z podwładnymi.
  • Uzyskasz wsparcie w zakresie identyfikacji własnych obszarów rozwoju.
  • Będziesz potrafił skutecznie przeprowadzić pracownika przez proces jego pracy tak, aby osiągał coraz lepsze, mierzalne wyniki i zdobywał nowe kompetencje.
  • Opracujesz standardy i plan pracy, który pozwoli Ci na osiąganie wyznaczonych celów.

Uczestnicy

  • Menedżerowie i kandydaci na menadżerów,
  • Kierownicy zespołów

Program

19 października 2021

9.15 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień

9.30 – Rozpoczęcie szkolenia

 

KLUCZ DO SUKCESU ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM 

Dlaczego ludzie mają chcieć pracować w Twoim zespole i jak rozwijać zespół?

  • Budowanie super zespołu – pozytywność i produktywność
  • Fazy rozwoju zespołu
  • 5 dysfunkcji pracy zespołowej
  • Rutyny i nawyki zespołowe zwiększające efektywność i atmosferę w zespole
  • Zarządzanie zespołem wg systemu opartego na procesach innowacji, kreatywności i optymalizacji
  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunku do liderów?
  • Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Zrozumieć młodych menedżerów – praca z generacją XY

KLASYKA ZARZĄDZANIA

Wykorzystanie klasycznych metod i technik w zarządzaniu zespołem

  • Wdrożenie podstaw „zarządzania przez cele” w zespole
  • Zarządzanie ludźmi w zależności od poziomu gotowości
  • Zarządzanie partycypacyjne

BUDOWANIE PRODUKTYWNEJ POSTAWY – KIERUNEK REALIZACJA CELÓW

Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym, rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?

  • Cele, monitoring osiągnięć, rozliczanie
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
  • Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
  • Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
  • Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
  • Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
  • Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
  • Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
  • W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

 JAK DZIAŁAĆ MOTYWUJĄCO?

W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi?
  • Jakie mają systemy wartości?
  • Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Kroki udzielania feedbacku motywującego

KLUCZOWY OBOWIĄZEK MENEDŻERA – EGZEKWOWANIE REZULTATÓW OD PRACOWNIKÓW

Rozmowa oceniająca i monitorująca pracę – w jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

  • Jakie są cele rozmów oceniających?
  • Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompetencje?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy.

Paweł Goławski

TEHAND

Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie

Sławomir Pomykała

ASTROMAL

Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział

Roman Stroński

AXA POLSKA S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 200 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Problem solving - rozwiązywania problemów
Problem solving - rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej
Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Stres pod kontrolą
Stres pod kontrolą
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Szkolenie dla menedżerów - zwiększ efektywność pracy Twojego zespołu!

Jeśli jesteś menedżerem, zarządzasz zespołem i widzisz, że Twoja drużyna może dać z siebie jeszcze więcej, jednak nie do końca wiesz, jak to zrobić, to trafiłeś w dobre miejsce. Szkolenie 7 kompetencji zarządzania zespołem pozwoli Ci poznać najważniejsze zasady i techniki skutecznego kierowania.

Uczestnictwo w tym kursie pomoże Ci ze spokojem przejść przez cały proces zarządzania - od budowania zespołu, przez realizację celów i motywowanie, aż po egzekwowanie rezultatów. Zapomnij o dotychczas obowiązujących zasadach! Stare metody kierowania podwładnymi nie wpisują się w system pracy współczesnych zespołów. Szkolenia menedżerskie są ścieżką do poznania nowoczesnych metod zarządzania, które podniosą efektywność pracy Twoich pracowników

Kurs kierowany jest do menedżerów i kandydatów na to stanowisko oraz wszystkich osób kierujących zespołem. Jest to szkolenie online, dzięki czemu bez wychodzenia z domu możesz poprawić swoje umiejętności zarządzania podwładnymi i tym samym podnieść komfort i wydajność wspólnej pracy.

Poznaj kluczowe kompetencje skutecznego lidera

Szkolenie dla menedżerów ma na celu pozwolić uczestnikom poznać 7 kluczowych kompetencji zarządzania. Poznają oni techniki budowania zespołu, w tym m.in. zasady dotyczące tego jakie stanowiska należy wyodrębnić oraz jak je obsadzić. Uczestnicy nauczą się również metod identyfikacji i realizacji celów, a także sposobów motywowania zespołów do pracy w kierunku ich osiągnięcia.

Na szkoleniu dla kierowników poznasz również fazy rozwoju zespołu oraz zagrożenia, które ewentualnie mogą pojawić się podczas wspólnej pracy. Przygotowany przez nas program opiera się zarówno na klasycznych, sprawdzonych zasadach kierowania, jak i innowacyjnych, kreatywnych metodach optymalizacji zarządzania.

Zarządzanie zespołem to jednak nie tylko budowanie produktywnej postawy dla realizacji założonych celów. Ważne jest bowiem również właściwe egzekwowanie rezultatów. Szkolenie menedżerskie pozwoli więc uczestnikom poznać sposoby monitorowania efektów, analizy i oceny przebiegu prac zespołowych oraz wyznaczania właściwego kierunku zmian.

Jak być dobrym liderem?

Szkolenie dla menedżerów - jakie są korzyści?

Chcesz wiedzieć, jakie korzyści przyniesie Ci szkolenie online ,,7 kompetencji zarządzania zespołem”? Udział w szkoleniu pozwoli Ci:

  • zdobyć wiedzę opartą na wieloletnim doświadczeniu ekspertów, na temat tego, jak podejść do pełnienia funkcji menedżera oraz, jak odpowiednio kształtować zespół,
  • poznać skuteczne metody pracy z podwładnymi, w tym metody planowania, organizacji, osiągania założonych celów i kontroli,
  • dowiedzieć się, jak prowadzić trudne rozmowy z członkami zespołu,
  • uzyskać wsparcie w zakresie identyfikacji obszarów rozwoju Twojej drużyny,
  • nauczyć się skutecznego prowadzenia pracowników przez proces cały pracy tak, aby osiągali oni coraz lepsze wyniki i zdobywali nowe kompetencje,
  • opracować własne standardy i plan pracy, który pomoże Ci osiągnąć wyznaczone cele.
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?

Co zawiera program szkolenia dla kierowników?

Program szkolenia dla menedżerów obejmuje wiele zagadnień, które podzielone zostały na kilka bloków. Oto one:

  • Klucz do sukcesu zarządzania zespołem - dlaczego ludzie mają chcieć pracować w Twoim zespole i jak rozwijać zespół.
  • Klasyka zarządzania, czyli wykorzystanie klasycznych metod i technik usprawniających zarządzanie zespołem.
  • Budowanie produktywnej postawy w kierunku realizacji celów. Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym, rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?
  • Motywowanie zespołu, czyli w jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania.
  • Kluczowy obowiązek menedżera, czyli egzekwowanie rezultatów. W jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia:

Szkolenia i konferecje - Langas Group