26 maja 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

7 kompetencji zarządzania zespołem

Budowanie zespołu – realizacja celów – motywowanie – egzekwowanie rezultatów

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

ZARZĄDZANIE, PRODUKCJA

Jak efektywne są zespoły, a jakie mogłyby  być?

Jak wyposażyć menedżerów w kluczowe kompetencje a zespołom dać dobrych menedżerów?

Zapraszamy na warsztat, który z jednej strony wspiera menedżerów w odnalezieniu się w kluczowej roli, a z drugiej strony pokazuje skuteczne rozwiązania dla najczęściej pojawiających się dylematów w zarządzaniu ludźmi, które można napotkać podczas  współpracy z zespołem.

Korzyści

  • Zdobędziesz wiedzę i wskazówki w oparciu o wieloletnie doświadczenie eksperta, w jaki sposób podejść do roli menedżera zespołu i w jakim kierunku kształtować swoje stanowisko.
  • Poznasz skuteczne metody pracy z zespołem, planowania, rozliczania i osiągania wyznaczonych celów.
  • Dowiesz się jak prowadzić trudne rozmowy z podwładnymi.
  • Uzyskasz wsparcie w zakresie identyfikacji własnych obszarów rozwoju.
  • Będziesz potrafił skutecznie przeprowadzić pracownika przez proces jego pracy tak, aby osiągał coraz lepsze, mierzalne wyniki i zdobywał nowe kompetencje.
  • Opracujesz standardy i plan pracy, który pozwoli Ci na osiąganie wyznaczonych celów.

Uczestnicy

  • Menedżerowie i kandydaci na menadżerów,
  • Kierownicy zespołów

Program

26 Maja 2021

9.00 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień

9.30 – Rozpoczęcie szkolenia

 

KLUCZ DO SUKCESU ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM 

Dlaczego ludzie mają chcieć pracować w Twoim zespole i jak rozwijać zespół?

  • Budowanie super zespołu – pozytywność i produktywność
  • Fazy rozwoju zespołu
  • 5 dysfunkcji pracy zespołowej
  • Rutyny i nawyki zespołowe zwiększające efektywność i atmosferę w zespole
  • Zarządzanie zespołem wg systemu opartego na procesach innowacji, kreatywności i optymalizacji
  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunku do liderów?
  • Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Zrozumieć młodych menedżerów – praca z generacją XY

KLASYKA ZARZĄDZANIA

Wykorzystanie klasycznych metod i technik w zarządzaniu zespołem

  • Wdrożenie podstaw „zarządzania przez cele” w zespole
  • Zarządzanie ludźmi w zależności od poziomu gotowości
  • Zarządzanie partycypacyjne

BUDOWANIE PRODUKTYWNEJ POSTAWY – KIERUNEK REALIZACJA CELÓW

Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym, rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?

  • Cele, monitoring osiągnięć, rozliczanie
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
  • Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
  • Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
  • Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
  • Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
  • Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
  • Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
  • W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

 JAK DZIAŁAĆ MOTYWUJĄCO?

W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi?
  • Jakie mają systemy wartości?
  • Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Kroki udzielania feedbacku motywującego

KLUCZOWY OBOWIĄZEK MENEDŻERA – EGZEKWOWANIE REZULTATÓW OD PRACOWNIKÓW

Rozmowa oceniająca i monitorująca pracę – w jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

  • Jakie są cele rozmów oceniających?
  • Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompetencje?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy.

Paweł Goławski

TEHAND

Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie

Sławomir Pomykała

ASTROMAL

Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział

Roman Stroński

AXA POLSKA S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 200 firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

26 maja 2021R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 05/05/2021: 670 PLN - Obniżasz koszt o 31%

Cena zawiera:
udział w szkoleniu
materiały szkoleniowe
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 000

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 000

Cena: 970 PLN
Aktualna cena udziału:
670 PLN
do zmiany ceny zostało 65 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Controlling sprzedaży
Controlling sprzedaży
więcej
On-line Certyfikowany AML Oficer poziom 1
Certyfikowany AML Oficer poziom 1
więcej
On-line System zarządzania zgodnością dla biura zarządu i działów prawnych
System zarządzania zgodnością dla biura zarządu i działów prawnych
więcej
On-line Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
On-line Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.