19 października 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

7 kompetencji zarządzania zespołem

Budowanie zespołu – realizacja celów – motywowanie – egzekwowanie rezultatów

Pobierz Broszurę

KOMPETNECJE MENADŻERSKIE

Jesteś menadżerem, zarządzasz zespołem lub procesem i widzisz, że Twój zespół ma w sobie więcej potencjału, niż jesteś w stanie z nich wydobyć?

Czy Twoi pracownicy mają „słomiany zapał” do zmiany, a potem wszystko wraca na stare tory? A może to także Twój problem?

Chcesz być skutecznym menedżerem? Zapomnij o dotychczasowych zasadach! Autorytarne metody kierowania podwładnymi trącą myszką i nie są zgodne z oczekiwaniami pracowników młodego pokolenia.

Poznaj efektywne techniki budowania efektywnego zespołu (jakie role musisz obsadzić i czy masz je w zespole?). Naucz się metod realizacja celów zespołowych oraz w jaki sposób motywować zespół do ich osiągania. Jak wymagać rezultatów, żeby egzekwowanie nie pomyliło się z egzekucją?

Jeszcze na początku 21. wieku był popularny wśród menedżerów pogląd, że ludzie są leniwi i trzeba ich poganiać lub dobrze im płacić. Taki pogląd wciąż jest obecny wśród polskich menedżerów i choć Ty z pewnością do nich nie należysz, to szczegółowe badania pokazują, że niemal połowa z nich zarządza ludźmi w myśl tej koncepcji.

Ten opresyjny sposób kierowania ludźmi jest anachroniczny i nieefektywny i nawet jeśli sprawdzał się wobec osób, które pracowały w latach 90tych 20. wieku, to z pewnością nie przystaje do pracowników pokolenia Y czy Z (25.latków i nieco starszych).

Rola szefów się nie zmieni, ale sposób ich pracy już tak, ponieważ jednym z największych wyzwań, jakie stoją przed dzisiejszymi menedżerami, jest zbudowanie właściwych relacji z pracownikami z pokolenia, które woli spędzać czas sam na sam z internetem niż z ludźmi.

Korzyści

  • Zdobędziesz wiedzę i wskazówki w oparciu o wieloletnie doświadczenie eksperta, w jaki sposób podejść do roli menedżera zespołu i w jakim kierunku kształtować swoje stanowisko.
  • Poznasz skuteczne metody pracy z zespołem, planowania, rozliczania i osiągania wyznaczonych celów.
  • Dowiesz się jak prowadzić trudne rozmowy z podwładnymi.
  • Uzyskasz wsparcie w zakresie identyfikacji własnych obszarów rozwoju.
  • Będziesz potrafił skutecznie przeprowadzić pracownika przez proces jego pracy tak, aby osiągał coraz lepsze, mierzalne wyniki i zdobywał nowe kompetencje.
  • Opracujesz standardy i plan pracy, który pozwoli Ci na osiąganie wyznaczonych celów.

Uczestnicy

  • Menedżerowie i kandydaci na menadżerów,
  • Kierownicy zespołów

Program

19 października 2021

9.15 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień

9.30 – Rozpoczęcie szkolenia

 

KLUCZ DO SUKCESU ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM 

Dlaczego ludzie mają chcieć pracować w Twoim zespole i jak rozwijać zespół?

  • Budowanie super zespołu – pozytywność i produktywność
  • Fazy rozwoju zespołu
  • 5 dysfunkcji pracy zespołowej
  • Rutyny i nawyki zespołowe zwiększające efektywność i atmosferę w zespole
  • Zarządzanie zespołem wg systemu opartego na procesach innowacji, kreatywności i optymalizacji
  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunku do liderów?
  • Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Zrozumieć młodych menedżerów – praca z generacją XY

KLASYKA ZARZĄDZANIA

Wykorzystanie klasycznych metod i technik w zarządzaniu zespołem

  • Wdrożenie podstaw „zarządzania przez cele” w zespole
  • Zarządzanie ludźmi w zależności od poziomu gotowości
  • Zarządzanie partycypacyjne

BUDOWANIE PRODUKTYWNEJ POSTAWY – KIERUNEK REALIZACJA CELÓW

Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym, rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?

  • Cele, monitoring osiągnięć, rozliczanie
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
  • Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
  • Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
  • Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
  • Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
  • Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
  • Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
  • W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

 JAK DZIAŁAĆ MOTYWUJĄCO?

W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi?
  • Jakie mają systemy wartości?
  • Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Kroki udzielania feedbacku motywującego

KLUCZOWY OBOWIĄZEK MENEDŻERA – EGZEKWOWANIE REZULTATÓW OD PRACOWNIKÓW

Rozmowa oceniająca i monitorująca pracę – w jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

  • Jakie są cele rozmów oceniających?
  • Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompetencje?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy.

Paweł Goławski

TEHAND

Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie

Sławomir Pomykała

ASTROMAL

Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział

Roman Stroński

AXA POLSKA S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 200 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 000

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 000


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
Kompetencje menadżerskie Menadżer bez zarzutu (karnego ani cywilnego)
Menadżer bez zarzutu (karnego ani cywilnego)
więcej
Kompetencje menadżerskie Kreatywny Menedżer - myślenie out of the box z elementami design thinking z Pawłem Fortuną
Kreatywny Menedżer - myślenie out of the box z elementami design thinking z Pawłem Fortuną
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU