12—13 października 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

7 kompetencji zarządzania zespołem

Zaawansowane studium umiejętności menedżerskich

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 21.09.2020

ZARZĄDZANIE, PRODUKCJA

Jak efektywne są zespoły, a jakie mogłyby być?

Jak wyposażyć menedżerów w kluczowe kompetencje a zespołom dać dobrych menedżerów?

Zapraszamy na dwudniowy warsztat, który z jednej strony wspiera menedżerów w odnalezieniu się w kluczowej roli, a z drugiej strony pokazuje skuteczne rozwiązania dla najczęściej pojawiających się dylematów w zarządzaniu ludźmi, które można napotkać podczas  współpracy z zespołem.

Korzyści

  • Zdobędziesz wiedzę i wskazówki w oparciu o wieloletnie doświadczenie eksperta, w jaki sposób podejść do roli menedżera zespołu i w jakim kierunku kształtować swoje stanowisko.
  • Poznasz skuteczne metody pracy z zespołem, planowania, rozliczania i osiągania wyznaczonych celów.
  • Dowiesz się jak prowadzić trudne rozmowy z podwładnymi.
  • Uzyskasz wsparcie w zakresie identyfikacji własnych obszarów rozwoju.
  • Będziesz potrafił skutecznie przeprowadzić pracownika przez proces jego pracy tak, aby osiągał coraz lepsze, mierzalne wyniki i zdobywał nowe kompetencje.
  • Opracujesz standardy i plan pracy, który pozwoli Ci na osiąganie wyznaczonych celów.

Uczestnicy

  • Menedżerowie i kandydaci na menadżerów,
  • Kierownicy zespołów

Program

DZIEŃ 1 / 12 PAŹDZIERNIKA 2020

8.30 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

KLUCZ DO SUKCESU ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM – UŻYTECZNOŚĆ, MYŚLENIE UKIERUNKOWANE NA ZESPÓŁ I JEGO EFEKTYWNOŚĆ
Planowanie, wyznaczanie celów, KPI i monitorowanie efektywności członków zespołu

  • Dlaczego ludzie mają chcieć pracować w Twoim zespole?
  • Myślenie i ukierunkowane osiąganie celów poprzez efektywne wykorzystanie kapitału zespołu
  • Planowanie pracy członków zespołu, wyznaczanie celów
  • Ustalenie z  pracownikiem  sposobu  monitorowania pracy i osiąganych efektów
  • Jakim kapitałem będziesz konkurował?

OPERACYJNA REGENERACJA
Jak zmieniły się standardy przywództwa i poziom efektywności liderów na przełomie kilku ostatnich lat?

  • Zarządzanie zespołem wg systemu opartego na procesach innowacji, kreatywności i optymalizacji
  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunki do liderów?
  • Zarządzanie najlepszymi   w  czasach „braku  autorytetów” – efektywne standardy
  • Jak budować standardy efektywności  w zespole, który nie potrzebuje autorytetów i ideałów?
  • Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Zrozumieć młodych menedżerów – praca z generacją XY

KLASYKA ZARZĄDZANIA
Wykorzystanie klasycznych metod i technik w zarządzaniu zespołem

  • Wdrożenie podstaw „zarządzania przez cele” w zespole
  • Zarządzanie ludźmi w zależności od poziomu gotowości
  • Zarządzanie partycypacyjne
  • Odwracamy piramidę Maslowa

BUDOWANIE PRODUKTYWNEJ POSTAWY – KIERUNEK REALIZACJA CELÓW
Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym, rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?

  • Cele, monitoring osiągnięć, rozliczanie
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
  • Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
  • Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
  • Jak przygotować się do rozmowy kompetencyjnej?
  • Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
  • Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
  • Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
  • Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
  • W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

15.30 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

 

DZIEŃ 2 / 13 PAŹDZIERNIKA 2020

8.30 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

JAK DZIAŁAĆ MOTYWUJĄCO?
W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi?
  • Jaki mają systemy wartości?
  • Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Kroki udzielania feedbacku motywującego

KLUCZOWY OBOWIĄZEK MENEDŻERA – EGZEKWOWANIE REZULTATÓW OD PRACOWNIKÓW
Rozmowa oceniająca   i monitorująca pracę – w jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

  • Jakie są cele rozmów oceniających?
  • Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompentencje?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?

TRZYMANIE STANDARDÓW
Rozmowa korygująca i dyscyplinująca – jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i niespójnością zespołu?

  • Jakie są przyczyny nie spełniania kryteriów przez pracowników?
  • Jakie są symptomy na poziomie zachowań?
  • W jaki sposób przygotować się do rozmowy dyscyplinującej?
  • W jaki sposób powinna przebiegać rozmowa dyscyplinująca?
  • Jak przekazywać informacje o konsekwencjach?
  • Emocje w trudnych rozmowach
  • Zmiana zachowań niepożądanych – procedura 6 kroków

REALIZACJA CELÓW PRACOWNIKA I REALIZACJA CELÓW FIRMY  – KIEDY SIĘ SPOTYKAJĄ?
Rozmowa o finansach i celach pracownika – jak budować świadomość i odpowiedzialność w zespole?

  • Pieniądze firmy – czym są dla pracowników?
  • Dlaczego menedżerom trudno rozmawiać o finansach z zespołem? W jaki sposób pokonywać bariery? Dlaczego ludzie boją się rozmów o pieniądzach?
  • Zwiększanie świadomości finansowej w zespole
  • Rozmowa z zespołem o projektach generujących przychody
  • Jak motywować zespół w osiąganiu ambitnych finansowych celów?

 15.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy.

Paweł Goławski

TEHAND

Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie

Sławomir Pomykała

ASTROMAL

Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział

Roman Stroński

AXA POLSKA S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 200 firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

12—13 października 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 21/09/2020: 1 570 PLN - Obniżasz koszt o 16%
Zgłoszenie do 22/09/2020: 1 870 PLN

Cena zawiera:
udział w szkoleniu
materiały szkoleniowe
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 21.09.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 870 PLN
Aktualna cena udziału:
1 570 PLN

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line V Forum Office Managera - virtual summit
V Forum Office Managera - virtual summit
więcej
On-line Compliance w spółkach giełdowych
Compliance w spółkach giełdowych
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej
On-line Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO 2
Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO 2
więcej
On-line Akademia Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Akademia Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.