Szkolenia Warszawa

Szkolenia Warszawa

Dla menedżerów, kierowników, liderów i specjalistów działów

Szkolenia Warszawa

dla menedżerów, liderów, kierowników

Szkolenia Warszawa – propozycje stacjonarne

Poniżej przedstawiamy kilka wybranych szkoleń w Warszawie.  Każde z nich przybliży Cię do efektywnego zarządzania. Budowania zespołu odpornego na pracę w sytuacjach stresowych. Umiejętności pracy z zespołem pod presją czasu. A także radzenia sobie ze stresem.

Nauczysz się również efektywnych wystąpień publicznych stacjonarnych. A także tych przed kamerą. Wystąpienia przed publiką to ważna część autoprezentacji, prezentacji pomysłów rozwiązań i komunikacji z innymi. To możliwość przekazania wartości innych, nakłonienia do współpracy i osiągania najlepszych wyników w branży.

Jeśli wiesz, jak gadać to już jesteś wygrany!

Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera – szkolenia Warszawa 2021

„..Inteligencja emocjonalna i odporność na stres ma większe znaczenie w biznesie niż IQ…” – Tak mówią headhunterzy rekrutujący menedżerów na kluczowe stanowiska zarządcze.

To kluczowa kompetencja menedżerska, która pozwala pozostać w dobrej kondycji i działać sprawnie tak długo, jak tego od siebie wymagamy.

Szkolenie dla menedżerów o charakterze warsztatu eksperckiego. 

Szkolenia Warszawa 23 – 24 WRZEŚNIA 2021 R – korzyści

Praca z emocjami to kluczowa praca jaką mamy do wykonania w naszym życiu. Tylko tak możemy dokonać niemożliwego dla wielu innych ludzi. Tylko w ten sposób możemy dać innym przykład i piąć się w górę po szczeblach rozowju.

  • Skuteczne zasady zarządzania własnymi emocjami i stresem, w sytuacji dużych wyzwań biznesowych.
  • Jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny.
  • Metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu.

 

Jak poradzić sobie ze stresem w pracy?

Stres w pracy, chociaż nie jest pożądanym zjawiskiem, to występuje niezależnie od obejmowanego stanowiska, czy profilu firmy. Nauka zarządzania stresem umożliwia radzenie sobie z nim i odczuwanie ulgi na myśl o pracy, a nie poczucia ciężkiego i męczącego obowiązku. Dzisiaj poruszamy temat zarządzania stresem i tego, jak z nim sobie poradzić samemu.

 

zarządzanie stresem w pracy
zarządzanie stresem w pracy

Jak poradzić sobie ze stresem w pracy?

Stres w pracy, chociaż nie jest pożądanym zjawiskiem, to występuje niezależnie od obejmowanego stanowiska, czy profilu firmy. Nauka zarządzania stresem umożliwia radzenie sobie z nim i odczuwanie ulgi na myśl o pracy, a nie poczucia ciężkiego i męczącego obowiązku. Dzisiaj poruszamy temat zarządzania stresem i tego, jak z nim sobie poradzić samemu.

 

Szkolenie dla menedżerów – dobry sposób na stres?

Zapotrzebowanie na tego typu szkolenia Warszawa zdecydowanie przoduje), stawiają duży nacisk na odpowiednie techniki radzenia sobie ze stresem. A odpowiednich technik radzenia sobie z nim jest więcej. Jedną z nich jest.. uśmiech. Nawet sztuczny wywołuje w organizmie pewne reakcje fizjologiczne, które powodują, że naprawdę się uśmiechamy i czujemy lepiej.

 

zarzadzanie-stresem
zarzadzanie-stresem

Szkolenie dla menedżerów – dobry sposób na stres?

Zapotrzebowanie na tego typu szkolenia Warszawa zdecydowanie przoduje), stawiają duży nacisk na odpowiednie techniki radzenia sobie ze stresem. A odpowiednich technik radzenia sobie z nim jest więcej. Jedną z nich jest.. uśmiech. Nawet sztuczny wywołuje w organizmie pewne reakcje fizjologiczne, które powodują, że naprawdę się uśmiechamy i czujemy lepiej.

 

Zostań angażującym liderem – wciągnij ludzi na szczyt! – szkolenia Warszawa 2021

Masz doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem? Znasz podstawowe narzędzia, metody i schematy zarządzania ludźmi? Szukasz czegoś, co sprawi, że Twoje zarządzanie będzie na zupełnie innym poziomie?

To nie jest typowe szkolenie z przywództwa, to będzie wyjątkowy warsztat, który zainspiruje Cię i zmotywuje do wkroczenia na drogę angażującego przywództwa.

Szkolenia Warszawa 28 WRZEŚNIA 2021 R – Co zyskujesz?

W dużych i średnich organizacjach jedynie co 6 osoba jest zaangażowanym pracownikiem. Żeby zwiększyć zaangażowanie pracownika, należy podejść do tego strategicznie i z otwartym umysłem na angażujące przywództwo. 

  • Dowiesz się, jak zmieniły się zasady skuteczniej pracy z ludźmi w ciągu ostatnich miesięcy.
  • Pokażemy Ci jak najskuteczniejsi menedżerowie tworzą zespół bardziej elastycznym, odpornym i skutecznym.
  • Dostaniesz wskazówki jak budować zaufanie i zwiększać zaangażowanie.
  • Wesprzemy Cię w zakresie współpracy z pracownikami z wieloletnim stażem.

 

Umiejętności przywódcze – co cechuje dobrego lidera?

Umiejętności przywódcze to pożądane cechy na wielu stanowiskach kierowniczych, ale również dla pretendentów na stanowiska wyższe. Czy umiejętności przywódcze ma każdy? Czy można się ich nauczyć? A w końcu czym dokładnie są i co cechuje dobrego przywódcę?

Dobry przywódca to osoba, która świetnie radzi sobie w sytuacjach stresowych potrafi rozwiązywać konflikty i nie ma żadnych blokad w kontaktach z innymi ludźmi. To również persona, która porażkę potrafi przekuć w narzędzie do osiągnięcia sukcesu, cechuje się zmotywowaniem i zorientowaniem na cele, które potrafi przyłożyć na zespół, jakim zarządza.

umiejętności przywódcze
umiejętności przywódcze

Umiejętności przywódcze – co cechuje dobrego lidera?

Umiejętności przywódcze to pożądane cechy na wielu stanowiskach kierowniczych, ale również dla pretendentów na stanowiska wyższe. Czy umiejętności przywódcze ma każdy? Czy można się ich nauczyć? A w końcu czym dokładnie są i co cechuje dobrego przywódcę?

Dobry przywódca to osoba, która świetnie radzi sobie w sytuacjach stresowych potrafi rozwiązywać konflikty i nie ma żadnych blokad w kontaktach z innymi ludźmi. To również persona, która porażkę potrafi przekuć w narzędzie do osiągnięcia sukcesu, cechuje się zmotywowaniem i zorientowaniem na cele, które potrafi przyłożyć na zespół, jakim zarządza.

Problemy w zespole – jak radzić sobie z konfliktem między pracownikami?

Konflikt między pracownikami może narastać i w konsekwencji wpłynąć na pracę całego zespołu. Czy zawsze powinieneś reagować, czy poczekać, aż pracownicy dojdą do konsensusu? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami i jak przewidzieć jego wybuch?

Dobry menedżer potrafi rozpoznać napiętą sytuację między swoimi pracownikami. Szczególnie że istotną wskazówką są fazy konfliktów, które występują praktycznie w każdym przypadku. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność rozpoznawania tych faz.

konflikt między pracownikami
konflikt między pracownikami

Problemy w zespole – jak radzić sobie z konfliktem między pracownikami?

Konflikt między pracownikami może narastać i w konsekwencji wpłynąć na pracę całego zespołu. Czy zawsze powinieneś reagować, czy poczekać, aż pracownicy dojdą do konsensusu? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami i jak przewidzieć jego wybuch?

Dobry menedżer potrafi rozpoznać napiętą sytuację między swoimi pracownikami. Szczególnie że istotną wskazówką są fazy konfliktów, które występują praktycznie w każdym przypadku. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność rozpoznawania tych faz.

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg – szkolenia Warszawa 2021

Wystąpienia publiczne to jedne z kluczowych umiejętności menedżerskich wykorzystywane w procesie sprzedaży czy negocjacji. Skuteczna autoprezentacja, prezentacja handlowa, czy projekt. To połowa sukcesu do osiągnięcia celu. 

Jakie techniki wykorzystywać, jak się przygotować do prezentacji? Co zrobić, żeby ludzie chcieli Cię słuchać? Wszystko sprowadza się do znajomości odpowiednich technik i ich zastosowania. A także strategii i planowania wystąpień publicznych.

 

Szkolenia Warszawa 20-21 WRZEŚNIA 2021 R – Twój czas do lepszej prezentacji

Chcesz, aby ludzie Cię słuchali? Rozumieli, co do nich mówisz? Chcesz, aby Twoje prezentacje i wystąpienia publiczne pomogły Ci osiągnąć sukces? 

  • Dowiesz się jak zbudować pewność siebie, by nie tracić gruntu pod nogami podczas wystąpień.
  • Udoskonalisz każdy element swoich wystąpień, od przygotowania poprzez znajomość ludzkich reakcji, swoich słabości i mocnych stron, po świadome wykorzystywanie technik oddziaływania.
  • Nauczysz się jak sprzedawać bez sprzedawania.

A także zyskasz szereg innych korzyści, które znjadziesz w agendzie szkolenia.

 

Wystąpienia publiczne – jak się do nich przygotować?

Nie każdy jest urodzonym mówcą i wystąpienia publiczne mogą dla takiej osoby być sporym źródłem stresu. Na szczęście jest wiele metod, które umożliwiają walkę ze stresem i przygotowanie się do takich wystąpień.

Dzisiaj jednak opisujemy elementy, o których nie może zapomnieć żaden mówca. Dlatego niezależnie, czy wystąpienia publiczne dopiero przed Tobą, czy już jest to coś wpisanego w Twój biznesowy styl życia. Przeczytaj, jakie aspekty mają wpływ na to, jak mogą odbierać Cię inni podczas wystąpień.

Na całą prezentację i odbiór Twojej osoby podczas wystąpień publicznych ma wpływ kilka, jak nie kilkanaście elementów. Zaczynając na ubiorze, a na czasie kończąc. Każdy z nich ma znaczenie i warto na te elementy zwracać uwagę podczas przygotowań do wystąpień publicznych.

wystąpienia publiczne
wystąpienia publiczne

Wystąpienia publiczne – jak się do nich przygotować?

Nie każdy jest urodzonym mówcą i wystąpienia publiczne mogą dla takiej osoby być sporym źródłem stresu. Na szczęście jest wiele metod, które umożliwiają walkę ze stresem i przygotowanie się do takich wystąpień.

Dzisiaj jednak opisujemy elementy, o których nie może zapomnieć żaden mówca. Dlatego niezależnie, czy wystąpienia publiczne dopiero przed Tobą, czy już jest to coś wpisanego w Twój biznesowy styl życia. Przeczytaj, jakie aspekty mają wpływ na to, jak mogą odbierać Cię inni podczas wystąpień.

Na całą prezentację i odbiór Twojej osoby podczas wystąpień publicznych ma wpływ kilka, jak nie kilkanaście elementów. Zaczynając na ubiorze, a na czasie kończąc. Każdy z nich ma znaczenie i warto na te elementy zwracać uwagę podczas przygotowań do wystąpień publicznych.

10 podpowiedzi dla tych, których czekają wystąpienia publiczne

Skok na bungee albo lot samolotem? Nie ma problemu. Ale wystąpienia publiczne?? Koszmar! Samo myślenie o wystąpieniach publicznych – często opisywanych jako jeden z największych (i najpowszechniejszych) lęków – może przyprawić o zimne poty.

Ale na szczęcie jest wiele sposobów radzenia sobie z tym stresem i metod na wygłoszenie wiekopomnej przemowy.
Oto 10 wskazówek dotyczących wystąpień publicznych, które w moim przypadku zawsze się sprawdzają:

wystapienia-publiczne-szkolenie
wystapienia-publiczne-szkolenie

10 podpowiedzi dla tych, których czekają wystąpienia publiczne

Skok na bungee albo lot samolotem? Nie ma problemu. Ale wystąpienia publiczne?? Koszmar! Samo myślenie o wystąpieniach publicznych – często opisywanych jako jeden z największych (i najpowszechniejszych) lęków – może przyprawić o zimne poty.

Ale na szczęcie jest wiele sposobów radzenia sobie z tym stresem i metod na wygłoszenie wiekopomnej przemowy.
Oto 10 wskazówek dotyczących wystąpień publicznych, które w moim przypadku zawsze się sprawdzają:

Szkolenia dla liderów, menedżerów i kierowników. Jaką dadzą wartość? 

Rozwój kompetencji pracowników jest istotnym elementem, który wpływa na zwiększanie wydajności oraz efektywności pracy, a także rozwijanie poszczególnych umiejętności zawodowych. Szkolenia dla kierowników, mogą mieć kluczowe znaczenie zarówno dla rozwoju, jak i sukcesu organizacji, ponieważ w dużej mierze zależy to od tego, jak jest prowadzony zespół, a także kto i z jakimi kompetencjami nim zarządza.

Ponadto przemyślane, dobrze wybrane i fachowo przeprowadzone szkolenie może pomóc w rozwijaniu wiedzy, a także ścieżki zawodowej pracownika z niższego szczebla, jeśli ma ambicje i pragnie związać się z firmą na dłużej.

Co wyróżnia dobrego managera? Pewność siebie, zdolność organizacji pracy własnej i zespołowej, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, czy zorientowanie na cele i ich realizacja.

 

Certyfikowany specjalista ds. obsługi biura zarządu – szkolenia Warszawa 2021

Zakres kwalifikacji specjalisty ds. obsługi biura zarządu obejmuje cały zestaw kwalifikacji wymagany na stanowisku asystenta ds. obsługi biura zarządu i rady nadzorczej. A ponadto pracownik na stanowisku specjalisty  zna zakres prawny. 

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do potwierdzenia profilu kompetencji zawodowych na stanowisku specjalisty ds. obsługi biura zarządu.

 

Szkolenia Warszawa 28-29 WRZEŚNIA 2021 R – korzyści

Wsparcie Zarządu spółki w codziennym funkcjonowaniu w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych wymaga szerokiego zakresu kompetencji i uprawnień.  Dlatego tak ważne jest, aby nieustannie uczestniczyć w szkoleniach. A także oddelegowywać pracowników przygotowujących się do pełnienia funkcji specjalisty ds. obsługi biura zarządu.

  • Będziesz mieć możliwość potwierdzenia swoich kwalifikacji niezależnym certyfikatem (po zdaniu egzaminu walidacyjnego).
  • Poznasz najlepsze praktyki organizacyjne pracy Biura Zarządu.
  • Dowiesz się jak sprawnie i zgodnie z przepisami zarządzać system pełnomocnictw w firmie.

Szkolenie w Warszawie, to dwa dni pełnych korzyści, wskazówek i gotowych rozwiązań. Wszystkie niezbędne informacje najdziesz w agendzie szkolenia. 

 

Członek zarządu – co jest najważniejsze na tym stanowisku?

Osiągnięcie w pracy wyższego stanowiska świadczy o tym, że dana osoba sumiennie wykonuje powierzone jej zadania i tym samym skutecznie przyczynia się do rozwoju firmy. Awans przede wszystkim kojarzy się z wyższym wynagrodzeniem, ale nie można zapominać o tym, że to tylko niewielka część tego, co za sobą niesie. Tym bardziej, jeżeli nowym stanowiskiem jest członek zarządu.

Praca takiej osoby z pewnością nie należy do najprostszych, jednak gdy już opanuje się podstawy, może stać się równie przyjemna. Jakie są więc kluczowe aspekty, na które należy zwrócić uwagę? Od czego trzeba zacząć? Na te pytania odpowiemy w niniejszym artykule.

WHISTLEBLOWING
WHISTLEBLOWING

Członek zarządu – co jest najważniejsze na tym stanowisku?

Osiągnięcie w pracy wyższego stanowiska świadczy o tym, że dana osoba sumiennie wykonuje powierzone jej zadania i tym samym skutecznie przyczynia się do rozwoju firmy. Awans przede wszystkim kojarzy się z wyższym wynagrodzeniem, ale nie można zapominać o tym, że to tylko niewielka część tego, co za sobą niesie. Tym bardziej, jeżeli nowym stanowiskiem jest członek zarządu.

Praca takiej osoby z pewnością nie należy do najprostszych, jednak gdy już opanuje się podstawy, może stać się równie przyjemna. Jakie są więc kluczowe aspekty, na które należy zwrócić uwagę? Od czego trzeba zacząć? Na te pytania odpowiemy w niniejszym artykule.

Odpowiedzialność prokurenta i wygaśnięcie prokury

W poprzednim artykule zajmowaliśmy się stanowiskiem prokurenta, a także tym, kto może nim być i kto prokurenta może powołać. Dzisiaj natomiast zajmiemy się odpowiedzialnością prokurenta, czyli tym, czego nie może wykonywać samemu. A także tym, kiedy wygasa prokura i jak można zakończyć współpracę z pełnomocnikiem handlowym.

Współpraca prokurenta z przedsiębiorcą może zostać odwołana przez przedsiębiorcę. Przedsiębiorca (mocodawca) może odwołać prokurenta bez podawania przyczyn na mocy jednostronnej czynności prawnej. 

 

odpowiedzialność prokurenta
odpowiedzialność prokurenta

Odpowiedzialność prokurenta i wygaśnięcie prokury

W poprzednim artykule zajmowaliśmy się stanowiskiem prokurenta, a także tym, kto może nim być i kto prokurenta może powołać. Dzisiaj natomiast zajmiemy się odpowiedzialnością prokurenta, czyli tym, czego nie może wykonywać samemu. A także tym, kiedy wygasa prokura i jak można zakończyć współpracę z pełnomocnikiem handlowym.

Współpraca prokurenta z przedsiębiorcą może zostać odwołana przez przedsiębiorcę. Przedsiębiorca (mocodawca) może odwołać prokurenta bez podawania przyczyn na mocy jednostronnej czynności prawnej. 

 

Negocjacje z zawodowym negocjatorem – szkolenia Warszawa 2021

Co odróżnia negocjatora amatora od profesjonalisty? Jakie cechy charakteru są niezbędne, aby mówić o skuteczności w negocjacjach?
W jakim kierunku powinieneś rozwijać swoje kompetencje negocjacyjne, aby stać się profesjonalnym negocjatorem? Jaką procedurę startową wdrożyć przed rozpoczęciem negocjacji?

 

Szkolenia Warszawa 30 sierpnia 2021 r – przygotuj się do negocjacji na mistrzwoskim poziomie

Negocjacje nie zawsze są skuteczne. A niepowodzenie może wynikać z różnych czynników. Dlatego warto brać udział w szkoleniach, aby podnosić swoje umiejętności negocjacyjne, szkolić techniki i być przygotowanym na każdą sytuacją, która może wydarzyć się podczas negocjacji.

  • Nauczysz się jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym.
  • Przeanalizujesz swoją odporność na stres podczas procesu negocjacyjnego.
  • Poznasz metody radzenia sobie z konfliktem/impasem.

 

5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem

Spora liczba osób mogłaby pomyśleć, że ich negocjacje zakończyły się fiaskiem, ponieważ ich oczekiwania lub wymagania były zbyt wysokie. W większości przypadków nie jest to jednak prawdą. Osoby te nie wiedzą, że sukces ich negocjacji w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu!

Nie chcesz odnieść porażki w negocjacjach? Oto 5 elementów, których musisz unikać. Zwróć na nie uwagę przed swoimi następnymi negocjacjami!

WHISTLEBLOWING
WHISTLEBLOWING

5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem

Spora liczba osób mogłaby pomyśleć, że ich negocjacje zakończyły się fiaskiem, ponieważ ich oczekiwania lub wymagania były zbyt wysokie. W większości przypadków nie jest to jednak prawdą. Osoby te nie wiedzą, że sukces ich negocjacji w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu!

Nie chcesz odnieść porażki w negocjacjach? Oto 5 elementów, których musisz unikać
Zwróć na nie uwagę przed swoimi następnymi negocjacjami!

Jak nie bać się negocjacji?

Po czym poznasz dobrego sprzedawcę? Po pewności siebie, po byciu sympatycznym, ale przede wszystkim po tym, że zadaje dużo pytań i nie boi się rozmawiać. W myśl starego przysłowia; kto pyta, nie błądzi. Recepta wydaje się być prosta, jednak wciąż wielu ludzi zwyczajnie boi się zadawać pytania i tym samym boi się negocjacji. Jak zatem przeprowadzić dobrą negocjacje, jeśli boimy się i nie czujemy się pewnie siebie? Jest tylko jeden sposób, należy pokonać lęk. Jak nie bać się negocjacji i skąd w ogóle pojawia się w nas lęk?

 Brak odpowiedniego podejścia do pracy, czy wręcz akceptacja każdych zaproponowanych warunków współpracy. Akceptacja z reguły bez negocjacji wynika z obawy odmowy drugiej strony. Osoby, które boją się negocjacji i źle znoszą wszelkie odmowy, to z reguły traktują je bardzo osobiście.

jak nie bać się negocjacji
jak nie bać się negocjacji

Jak nie bać się negocjacji?

Po czym poznasz dobrego sprzedawcę? Po pewności siebie, po byciu sympatycznym, ale przede wszystkim po tym, że zadaje dużo pytań i nie boi się rozmawiać. W myśl starego przysłowia; kto pyta, nie błądzi. Recepta wydaje się być prosta, jednak wciąż wielu ludzi zwyczajnie boi się zadawać pytania i tym samym boi się negocjacji. Jak zatem przeprowadzić dobrą negocjacje, jeśli boimy się i nie czujemy się pewnie siebie? Jest tylko jeden sposób, należy pokonać lęk. Jak nie bać się negocjacji i skąd w ogóle pojawia się w nas lęk?

 Brak odpowiedniego podejścia do pracy, czy wręcz akceptacja każdych zaproponowanych warunków współpracy. Akceptacja z reguły bez negocjacji wynika z obawy odmowy drugiej strony. Osoby, które boją się negocjacji i źle znoszą wszelkie odmowy, to z reguły traktują je bardzo osobiście.

Szkolenia Warszawa Hotel Regent

Wszystkie aktualne szkolenia Warszawa 2021, organizowane przez Langas odbywają się w Hotelu Regent w Warszawie ul. Belwederska 23.  Tradycyjnie przy każdych naszych szkoleniach podajemy dokładną datę i miejsce wydarzenia. Także nie musisz martwić się, że zapomnisz adresu, czy godziny szkolenia. Warszawa to ogromne miasto, jeśli będziesz na takim szkoleniu w Warszawie po raz pierwszy, to zalecamy przybycie wcześniej. Żeby nie tracić czasu na poszukiwanie miejsca i ewentualne zgubienie się.

Najlepiej przybyć do tego samego hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia Warszawa i szkolenia online – dlaczego warto brać w nich udział?

Menedżer, lider, kierownik z doświadczeniem powinien brać udział w szkoleniach, aby pogłębiać swoje kompetencje i uzupełniać wiedzę z zakresu, w którym sam czuje, że ma braki. Stanowiska, na których zarządza się ludźmi i kieruje pracą innych są stanowiskami rozwojowymi. Oprócz podstaw, które każdy menedżer opanowuje, trzeba również iść w kierunku rozwoju swoich kompetencji. A także być otwartym na zmiany na rynku pracy, sposobie pracy i nowoczesnym zarządzaniu ludźmi.

Szkolenia Warszawa stacjonarnie od Langas umożliwiają rozwój ścieżki zawodowej. A także wzmocnienie nabytych już kompetencji i pracę nad aspektami problematycznymi. Brak umiejętności nie jest powodem do wstydu, czy do wykluczenia z funkcji, a impulsem do zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji.

 

Szkolenia online

Szkolenia online to rozwiązanie dla osób, które nie mogą skorzystać ze szkoleń w Warszawie. A także dla osób, które nie przepadają za podróżami i wolą uczestniczyć w rozwoju swoich kompetencji w zaciszu własnego domu. 

Szkolenia prowadzone online przygotowane są tak, aby uczestnik wyciągnął dla siebie maksymalną wartość dodaną. Czyli czuł się tak, jakby uczestniczył w szkoleniu stacjonarnym. 

Szkolenia Warszawa Langas odbywają się stacjonarnie. Szkolimy również online!

Nasi specjaliści prowadzący szkolenia w Warszawie

Stawiamy na najlepszych w swoich dziedzinach profesjonalistów. Tak, aby każde szkolenie dawało maksymalny poziom wiedzy. Żebyś poczuł, że poczyniłeś kolejny krok w swojej karierze. Tak, abyś wiedział, że wszedłeś na kolejny szczebel rozwoju osobistego.  Poniżej poznasz specjalistów, którzy prowadzą szkolenia w Warszawie stacjonarnie. A także spotkasz ich również, jeśli będziesz brał udział w szkoleniach online.

mec. Anna Adamczyk

Radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów Prawa Amerykańskiego we współpracy z Uniwersytetem na Florydzie (USA). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w renomowanych kancelariach warszawskich w Departamentach Korporacyjnych i Procesowych.

 

mec. Romana Pietruk

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej. Prowadzi szkolenia od ponad 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego.

Tomasz Piotr Sidewicz

Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej.

Piotr Ciszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także szkoli w firmach i urzędach.

 

Dorota Deląg

Od ponad 22 lat jest czynnie związana z Wystąpieniami Publicznymi i Autoprezentacją. Od 2018 rozpoczęła działalność związaną z tworzeniem własnego programu treningowego. Warsztaty, które prowadzi oparte są na technikach opracowanych przez Konstantina Stanisławskiego oraz Lee Strasberga. 

 

Wojciech Eichelberger

Psycholog, psychoterapeuta i coach. W swojej pracy odwołuje się do koncepcji terapii integralnej, która oprócz psychiki bierze pod uwagę ciało, energię i duchowość człowieka. Swoim myśleniem, sposobem działania i formą przekazu wyprzedza współczesnych mu ekspertów biznesu i psychologów.