Szkolenia menedżerskie – w pigułce

Szkolenia menedżerskie

dobry lider nigdy nie stoi w miejscu.

Zawsze rozwija swoje umiejetności i zespół

Szkolenia menedżerskie dla kogo są dedykowane?

Wiele osób uważa, że ​​szkolenia menedżerskie są przystosowane tylko dla początkujących. Co więcej, dużo osób jest przekonanych, że tylko adepci i poczatkujący menedżerzy powinni się szkolić.

To nie do końca prawda, bo wybierając szkolenie, musisz wziąć pod uwagę jego program i dostosować go do swoich kompetencji, czy kompetencji pracowników. Szkolenia menedżerskie mają różne poziomy, a także mogą być organizowane w formie szkoleń zamkniętych po analizie kompetencyjnej.

Menedżer, który właśnie awansował na to stanowisko, potrzebuje wprowadzenia i wskazówek na swojej drodze. Z drugiej strony menedżer z doświadczeniem powinien wziąć udział w szkoleniach pogłębiających swoje kompetencje i uzupełniających wiedzę w zakresie, w którym sam czuje, że ma braki. Brak umiejętności nie jest powodem do wstydu czy wykluczenia z funkcji, ale impulsem do zdobycia nowych doświadczeń i kwalifikacji.

Czy jesteś menedżerem? Pomyśl o obszarze, w którym masz największe problemy, przez co nie jesteś zadowolony z efektów swoich działań. Dokumentacja, raporty, a może brak umiejętności budowania odpowiedniej relacji z pracownikami? Nie radzisz sobie ze stresem, rozwiązywaniem konfliktów? Średnia komunikacja w zespole? Może sposób, w jaki to prowadzisz komunikację z zespołem, jest nieadekwatny do warunków panujących w grupie? Właśnie takie drobne, mniejsze lub większe elementy sprawiają, że powinieneś zainteresować się szkoleniem menedżerskim.

szkolenia menedżerskie miękkie

rozwijaj siebie, twórz najlepszy zespół

Szkolenia Menedżerskie

Szkolenia menedżerskie mają na celu rozwijanie indywidualnych cech i umiejętności pracowników, czyli umiejętności miękkich. Podczas szkolenia pracujesz nad wrodzonymi cechami ludzi, aby ułatwić im pracę i komunikację interpersonalną. Uczestnicy uczą się m.in. skutecznej komunikacji interpersonalnej, bezproblemowego rozwiązywania konfliktów oraz umiejętności negocjacyjnych w konflikcie. Bardziej ukierunkowane szkolenia obejmują również np. rozwijanie umiejętności zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem, a także budowanie własnej asertywności i pewności siebie.

ZAAWANSOWANE WARSZTATY PISANIA PORYWAJĄCYCH TREŚCI

Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

Twoi klienci zwracają na Ciebie coraz mniej uwagi? Masz wrażenie, że Twoja oferta przestała być dla nich atrakcyjna? Właśnie, dlatego tak ważne jest, aby komunikaty, które do nich docierają, były precyzyjne i przekonujące.

Nie wystarczy pisać, aby zainteresować klientów swoimi usługami i produktami. Musisz umieć pisać przekonująco. Pisać tak, aby ludzie chcieli czytać i kupować. Zapraszamy Cię na Szkolenie z czołowym polskim copywriterem Pawłem Tkaczykiem. Szkolenie ma formę warsztatów. Nauczysz się tworzyć treści, ofert, opisów produktów i tekstów na stronie. To również szkolenie kierowane do osób, które sprzedają produkty w e-commerce i prowadzą własne strony internetowe. A przede wszystkim idealne szkolenie copywritingowe dla działów marketingu i PR.

  • Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
  • Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
  • Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
  • Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
  • Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
  • Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.

JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ ZDALNYM TEAMEM?

Zarządzanie zespołem na odległość

Chcesz, aby Twój zespół był zmotywowany. A efekty były lepsze lub porównywalne z osiąganymi w pracy stacjonarnej? Efektywne zarządzanie wirtualnym zespołem nie jest łatwym zadaniem. To nie lada wyzwanie dla menedżerów. Zwłaszcza jeśli do tej pory zarządzali tylko stacjonarnym zespołem.

Zaprojektowaliśmy dla Ciebie praktyczne szkolenie menedżerskie, podczas którego nauczysz się pracować z zespołem zdalnym. Poznasz narzędzia ułatwiające pracę. Narzędzia możesz od razu wykorzystać i wdrożyć. Zajęcia poprowadzi praktyk, który od ponad 15 lat zarządza zespołami zdalnymi.

  • Dostaniesz praktyczne wskazówki jak budować sprawność zespołu wirtualnego.
  • Poznasz narzędzia pozwalające wykorzystać potencjał zespołu rozproszonego.
  • Zdobędziesz wskazówki jak skutecznie prowadzić komunikację zdalną z teamem.
  • Nauczysz się utrzymania zaangażowania w zespole, w którym członkowie pracują z różnych lokalizacji.
  • Dowiesz się jak wykorzystać nowe technologie w przywództwie na odległość.

WYJĄTKOWA INSPIRACJA, MIĘDZYNARODOWE KONTAKTY I NIESZABLONOWE ROZWIĄZANIA BIZNESOWE

USA INNOVATION & HIGH – TECH TOUR

Nauka od najlepszych? Innowacyjne rozwiązania, które możesz wdrożyć w swoim przedsiębiorstwie? Zrozum procesy, które stoją za sukcesem międzynarodowych firm.  Naucz się zarządzać, prowadzić przedsiębiorstwo, jak najwięksi gracze w branży. Podpatrz pracę Elona Muska i czerp korzyści, które przełożył na swoją firmę.  USA Innovative & High-Tech Tour 2021 z Langas Group to wyprawa do najbardziej zaawansowanych technologicznie firm i start-upów, gdzie „American Dream” przestaje być tylko marzeniem. Innowacyjność przeplata się z doświadczeniem, a świat realny z wirtualnym. Poznaj miejsce, gdzie powstają trendy decydujące o kierunku rozwoju gospodarki globalnej.

  • Odwiedzisz Fabrykę Tesla Motors – pioniera nowych technologii w automotive.
  • Poznasz model działania PLUS.AI lub THORDRIVE.AI. — produkujących części i oprogramowanie do samochodów elektrycznych oraz autonomicznych.
  • Zobaczysz, jak produkuje się bioniczne szkielety.
  • Odwiedzisz Firmę NURO, która stworzyła siatkę autonomicznych pojazdów dostarczających produkty zamówione online.
  • Sprawdzisz, jak działa robotaxi startup VOYAGE
  • Poczujesz klimat innowacji w Campusie Googleplex, Facebook HQ oraz Apple Park Visitor Center.
  • Weźmiesz udział w dyskusjach i wykładach prowadzonych przez amerykańskich ekspertów.
  • Zainspirujesz się kulturą Doliny Krzemowej i zrozumiesz sposób myślenia najbardziej innowacyjnych ludzi biznesu.
  • Odbędziesz wędrówkę śladami Steve’a Jobsa.
  • Weźmiesz udział w spotkaniu biznesowym w inkubatorze przedsiębiorczości Doliny Krzemowej.

JAK PROFESJONALNIE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WYSTĄPIENIA I OSIĄGNĄĆ ZAŁOŻONY CEL?

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg
(z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)

Wystąpienia publiczne są jedną z kluczowych umiejętności każdego menedżera. Wykorzystuje się je w procesie sprzedaży lub negocjacji.

Jednak nie każdy jest urodzonym mówcą. A wystąpienia publiczne mogą być istotnym źródłem stresu. Na szczęście możesz się do tego przygotować. Naucz się radzić sobie ze stresem. Naucz się mówić tak, aby ludzie chcieli słuchać i kupować. Istnieje wiele metod, które możesz wykorzystać. Wystarczy, że je poznasz i wybierzesz metodę odpowiednią dla Ciebie. Metody te umożliwią Ci zmniejszenie stresu i przygotowanie do wystąpień. To właśnie umiejętności prezentacji pomogą Ci sprzedawać, wpływać na decyzje, motywować i robić wrażenie na odbiorcy. Chcesz zaskoczyć publiczność niestandardowym podejściem do swojej prezentacji?

  • Uświadomisz sobie swój potencjał i odnajdziesz własny styl wypowiedzi.
  • Zapanujesz nad tremą.
  • Udoskonalisz techniki wypowiedzi: dykcja, artykulacja, prawidłowy oddech.
  • Nauczysz się jak opracować swoje wystąpienie wg schematu (autorski schemat prezentacji i syntezy wypowiedzi).
  • Nauczysz się autoprezentacji oraz elevator pitch.
  • Nauczysz się jak sprzedawać bez sprzedawania.
  • Poznasz czym jest storytelling i jak możesz go wykorzystać podczas wystąpień.
  • Udoskonalisz każdy element swoich wystąpień, od przygotowania poprzez znajomość ludzkich reakcji, swoich słabości i mocnych stron, po świadome wykorzystywanie technik oddziaływania.
  • Nauczysz się jak przekazywać informacje, aby intencje były zrozumiane przez odbiorcę.
  • Dowiesz się jak zbudować pewność siebie, by nie tracić gruntu pod nogami podczas wystąpień.
  • Poznasz narzędzia prezentacyjne pomocne w wykreowaniu siebie na inspirującego mówcę.
  • Nauczysz się jak czerpać radość z występów publicznych.

JAK W EFEKTYWNY SPOSÓB ODZYSKIWAĆ ENERGIĘ ŻYCIOWĄ I PRZECIWDZIAŁAĆ WYPALENIU?

Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera

Stres w pracy, chociaż nie jest pożądanym zjawiskiem, to występuje niezależnie od obejmowanego stanowiska.  Nauka zarządzania stresem umożliwia radzenie sobie z nim i odczuwanie ulgi na myśl o pracy. Co więcej, umożliwia sprawne zarządzanie zespołem i radzenie sobie w sytuacjach stresowych, które mogłyby wpłynąć na cały zespół.  Zarządzanie stresem to kluczowa kompetencja menedżerska, która pozwala pozostać w dobrej kondycji i działać sprawnie tak długo, jak tego od siebie wymagamy. Praca z emocjami to kluczowa praca jaką mamy do wykonania w naszym życiu. Tylko tak możemy dokonać ogromnego skoku rozwojowego.

  • Umiejętność podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych.
  • Źródła wewnętrznego oparcia (oparcia w sobie).
  • Odporności na przeciążenia i likwidowanie objawów.
  • Szybka regeneracja sił i odzyskiwanie energii życiowej.
  • Zapobieganie chorobom związanym z przeciążeniem stresem.
  • Odreagowywanie napięcia.
  • Bilans energetyczny.
  • Rozwijanie i wykorzystywanie własnych zasobów emocjonalnych.
  • Kontrolowanie i kierowanie energią jaka wypływa z emocji doświadczanych przez grupę.
  • Rozpoznawanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych zapowiadających wybuch emocjonalny.
  • Zarządzanie konfliktem.
szkolenia dla kierowników

Szkolenia dla kierowników – na co zwracać uwagę?

Co wyróżnia dobrego managera? Pewność siebie, zdolność organizacji pracy własnej i zespołowej, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, czy zorientowanie na cele i ich realizacja. Niezależnie od branży kierownik musi być osobą zaufaną. Potrafiącą zmotywować zespół i dającą zespołowi dobry przykład. Dlatego też, szkolenia dla kierowników mogą mieć formę uzupełniającą lub przygotowującą pretendenta do roli kierownika.

BUDOWANIE ZESPOŁU ODPORNEGO NA KRYZYS WG PIOTRA CIESZEWSKIEGO

Zostań angażującym liderem (wciągnij ludzi na szczyt)

Zarządzanie wychodzi Ci całkiem dobrze? Potrafisz zarządzać zespołem, ale masz poczucie, że możesz robić to lepiej? Chcesz, żeby Twój zespół osiągał więcej, był bardziej zmotywowany do działania i zdobywał z Tobą “złote góry”? To nie będzie typowe szkolenie z przywództwa, to będzie wyjątkowy warsztat, który zainspiruje Cię i zmotywuje do wkroczenia na drogę angażującego przywództwa.

  • Dowiesz się, jak zmieniły się zasady skuteczniej pracy z ludźmi w ciągu ostatnich miesięcy.
  • Pokażemy Ci jak najskuteczniejsi menedżerowie tworzą zespół bardziej elastycznym, odpornym i skutecznym.
  • Dostaniesz wskazówki jak budować zaufanie i zwiększać zaangażowanie.
  • Wesprzemy Cię w zakresie współpracy z pracownikami z wieloletnim stażem.

ANALIZA, INTERPRETACJA I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW ZARZĄDCZYCH NA PODSTAWIE MECHANIZMÓW I WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH FIRMY.

Finanse dla zarządzających niefinansistów

Jak klasyfikować koszty użyteczne w zarządzaniu w sytuacjach trudnych? Jak zachować płynność i określić skalę niedoboru gotówki? Zarządzanie finansami w obecnych czasach, to umiejętność określania nowych reguł. Przewartościowanie priorytetów i określenie nowych zasad bezpiecznego zarządzania. Wszystko to, to kluczowe aspekty w zarządzaniu finansami i utrzymaniu płynności finansowej przedsiębiorstwa. Jak wśród szeregu danych znaleźć te, którymi sterowanie może być dziś dla nas możliwością na przetrwanie w tych trudnych czasach? Szkolenie finanse dla zarządzających to wszystko, czego potrzebujesz, żeby sprawnie zarządzać finansami firmy.

  • Poznasz parametry, które stanowią o problemach finansowych firmy.
  • Dowiesz się jakie kategorie mają znaczenie w sytuacji kryzysowej.
  • Podpowiemy, jak zadbać o płynność finansową firmy.

JAK WYKORZYSTAĆ WIEDZĘ O FINANSACH DO OPTYMALIZOWANIA, PODEJMOWANIA TRAFNYCH DECYZJI I WSKAZYWANIA OBSZARÓW ROZWOJOWYCH?

Czytanie bilansu, wskaźników, rachunku zysków i strat, cash flow, ocena opłacalności projektów

Wydarzenia ostatnich miesięcy stanowią podstawę do przewartościowania priorytetów i określenia nowych reguł i zasad bezpiecznego zarządzania, w tym zarządzania finansami. Czytanie i interpretacja pozycji bilansu, rachunku kosztów, przepływów pieniężnych, wskaźników finansowych, to niezbędna umiejętność każdego menedżera. Pozwalają na swobodne i świadome podejmowanie decyzji i działań wpływających korzystnie na kondycję organizacji.

  • Jak interpretować pozycje bilansu i jak wykorzystać tą wiedzę do optymalizowania działań w firmie?
  • Jak analizować poszczególne pozycje kosztowe, gdzie firma ma potencjał rozwojowy wg liczb, a gdzie powinna uważniej zarządzać ryzykiem?
  • W jaki sposób ocenić płynność finansową i jakie działania wspierają lepszy przepływ gotówki?
  • Jak ocenić kondycję spółki na bazie kluczowych pozycji sprawozdań finansowych?
  • Jak zarządzanie z wykorzystaniem wiedzy o finansach może korzystnie wpłynąć na wynik końcowy?

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ WARSZTATOWO, PSYCHOLOGICZNIE ORAZ FORMALNIE DO SKUTECZNEGO PRZEPROWADZENIA ROZMOWY REKRUTACYJNEJ?

Rozmowa rekrutacyjna on – line

Nowoczesność, nowa rzeczywistość. Wymuszona przez sytuację. Trzeba się w niej odnaleźć. Rekrutacja on-line, to nowe wyzwanie dla rekruterów, które obecnie staje się już codziennością. Żeby odnaleźć się w wirtualnym świecie, trzeba reorganizacji procedur i nauki korzystania z nowych technologii. A przede wszystkim nauczyć się człowieka od nowa. Człowieka w świecie wirtualnym, które trudniej jest odczytać niż na tradycyjnej rozmowie rekrutacyjnej. Rozmowa kwalifikacyjna w nowych warunkach nadal jest punktem kulminacyjnym procesu rekrutacji i zazwyczaj ma decydujące znaczenie w wyborze przyszłego pracownika. Chcesz wiedzieć jak dobrze ją przeprowadzić?

  • Dowiesz się jak przygotować siebie i kandydata do procesu rekrutacji on-line formalnie, warsztatowo i psychologicznie.
  • Poznasz skuteczne metody budowania zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji online.
  • Nauczysz się prowadzić rozmowy rekrutacyjne z kandydatami o różnych typach osobowości.
  • Zdobędziesz wskazówki dotyczące wykorzystania narzędzi online do skutecznej promocji marki pracodawcy w procesie rekrutacji.

EMPOWERED BY TOYOTA MOTORS! WYJAZD ORGANIZOWANY WE WSPÓŁPRACY Z CENTRUM SZKOLENIOWYM TOYOTA.

3rd Japan Kaizen Experience Tour

Chcemy zainspirować polskich menadżerów nowymi kierunkami rozwoju. Japonia tworzy właśnie nową wielką ekonomię, w której obsesja na punkcie jakości, satysfakcji klienta i wyprzedzania potrzeb stała się czynnikiem kulturowym, a zarządzanie zmianą – codziennością i drogą do doskonałości biznesowej. Tutaj zysk, mimo że schodzi na drugi plan, staje się nieodzownym towarzyszem mistrzowsko zarządzanej firmy w oparciu o filozofię Kaizen.

  • Zainspirujesz się rozwiązaniami organizacji i zarządzania największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie koncernów na świecie.
  • Poznasz sposób jakościowego myślenia w zarządzaniu analizując Toyota Production System.
  • Zobaczysz na żywo proces produkcji w japońskich fabrykach: Toyota, Lexus, Toto, Daihatsu.
  • Zgłębisz koncepcję zarządzania zmianą i wielopokoleniowego dążenia do doskonałości biznesowej KAIZEN.
  • Weźmiesz udział w dyskusjach i wykładach prowadzonych przez japońskich menadżerów oraz polskich ekspertów.
  • Zanurzysz się w japońskiej kulturze i zrozumiesz sposób myślenia Japan Kaizen, który w ciągu kilkudziesięciu lat doprowadził całą gospodarkę i miliony przedsiębiorstw do rozkwitu.
manager

Manager w czasach hybrydy

Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Praca wczasach COVID-19 opiera się głównie na pracy zdalnej lub systemie hybrydowym. Hybryda to rozwiązanie, które stosuje bardzo wiele firm. Będąc menadżerem, zapewne bardziej przypominasz Hydrę z trzema głowami, tylko tutaj taką pozytywną, która musi mieć oczy dookoła głowy i dopinać wszystko na ostatni guzik mimo powstających trudności i nowej sytuacji. Jesteś przeciążony, dajesz z siebie 120%, a Twoje zmęczenie narasta do niebezpiecznego poziomu. Jak to zmienić i odnaleźć się w nowej sytuacji?

POSTAWY I TECHNIKI PRAC LIDERA

Zostałeś liderem zespołu i co dalej?

Dobry lider to osoba, która ma w sobie inspirację dla innych. Umiejętnie prowadzi zespół, dowartościowuje go i potrafi zmotywować do działania. Umożliwia rozwój i podnoszenie kwalifikacji zespołu. Wspiera w projektach, potrafi słuchać. Jest świetnym organizatorem. Droga do stania się prawdziwym liderem jest bardzo wyboista i wymaga zaangażowania całego zespołu.​ Jesteś na początku tej drogi i zależy Ci na tym, aby udoskonalić swoje kompetencje przywódcze i wypracować najskuteczniejsze nawyki liderskie?

  • Dowiesz się jak nadawać ludziom wizję, kierunek oraz dawać jasność i zrozumienie w pracy.
  • Poznasz narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej.
  • Zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa.
  • Nauczysz się zarządzać różnorodnością i motywować różnorodne osobowości.
  • Dowiesz się jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian.
  • Poznasz zasady wspierania w rozwoju członków swojego zespołu.

JAK ZBUDOWAĆ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ I POLEPSZYĆ ZDOLNOŚĆ DO JASNEGO MYŚLENIA W STRESOWYCH SYTUACJACH?

Efektywne techniki pracy ze stresem

Nadmiar obowiązków, pośpiech, coraz większy lęk o zdrowie i pracę w czasach pandemii czy trudne relacje z innymi ludźmi to najczęstsze powody trwałego stresu. Umiejętne zarządzanie stresem jest kluczem do stabilnej efektywności, który wyzwala energię i motywację do wykonywanych zadań. Uwalnia od ciężaru myśli, poczucia niezadowolenia, rozdrażnienia. Umożliwia uniknięcie błędów, które łatwo pod wpływem stresu. Opanowanie technik zarządzania stresem, to klucz do harmonii. W pracy, w życiu osobistym. To narzędzie, które ułatwi zarządzanie zespołem w stresowych sytuacjach i pomoże w efektywnych działaniach.

  • Poznaj różnorodne techniki zarządzania własnym stresem.
  • Przygotuj strategie i Twoje własne modele postępowania w stresie.
  • Naucz się rozpoznawać granicę, kiedy stres zwiększa Twoje możliwości a kiedy staje się Twoim wrogiem.
  • Zbierz praktyczne wskazówki jak komunikować się w stresujących sytuacjach.
  • Zbuduj zasoby do kreatywnego i efektywnego funkcjonowania w obliczu stresu.
konflikt między pracownikami

Problemy w zespole

Jak radzić sobie z konfliktem między pracownikami?

Konflikt między pracownikami może narastać i w konsekwencji wpłynąć na pracę całego zespołu. Czy zawsze powinieneś reagować, czy poczekać, aż pracownicy dojdą do konsensusu? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami i jak przewidzieć jego wybuch?

 

NAJNOWSZE TRENDY I WYZWANIA W OBSŁUDZE BIURA

Office Manager Nowej Dekady

Jak zarządzać biurem nowocześnie? Jak być przygotowanym na zachodzące zmiany? Prowadzenie biura wymaga nie tylko umiejętności interpersonalnych i technicznych. To również wiedza z zakresu funkcjonowania firmy, prawa, a także znajomość przepisów RODO i sprawne ich wdrażanie. To także odpowiedzialność i obowiązki, na które musi być gotowy Office Manager. Przygotowaliśmy dla Państwa kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

  • Poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera.
  • Dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK.
  • Poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera.
  • Dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu.
  • Dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy.
  • Dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

NAJLEPSZE PRAKTYKI NA ZAAWANSOWANYM ETAPIE KORZYSTANIA Z TECHNIK I KULTURY LEAN

LEAN ADVANCED THINKING – wdrożyłeś lean i co dalej?

Wiesz, że projekt Lean został zrealizowany poprawnie, ale nie wszystkie procesy działają efektywnie? Wiesz, że rozwiązując kilka nieoczywistych zagadnień, możesz zwielokrotnić proces eliminacji marnotrawstwa, standaryzacji i ciągłego doskonalenia? Jeśli wdrożyłeś Lean, a masz poczucie, że wciąż coś nie funkcjonuje, tak jak powinno. A kultura pracy odbiega od założeń i nurtu ciągłego doskonalenia. To szkolenie jest dla Ciebie.

  • Będziesz potrafił zapewnić wyższy poziom wsparcia członkom zespołu lean, dzięki czemu Twój zespół będzie pracował mądrzej, nie ciężej.
  • Zdobędziesz odpowiedź na nieoczywiste pytania, które są kluczem do dalszego rozwoju.
  • Otrzymasz wsparcie w budowaniu świadomości i tworzeniu dobrych procesów oraz wzrastania człowieka z organizacją.

WARSZTAT DLA BRYGADZISTÓW, MISTRZÓW I TEAM LIDERÓW

Zarządzanie pracownikami hali produkcyjnej

Chcesz uzyskać bezpośrednie wsparcie w zarządzaniu pracownikami na hali produkcyjnej? Poznać najskuteczniejsze praktyki zarządcze? Chcesz nauczyć się wspierać zespół i rozwiązywać problemy? Zależy Ci na budowaniu i rozwijaniu kultury ciągłego doskonalenia w przedsiębiorstwie? Chcesz rozwijać metody pracy zespołowej w systemie ciągłego doskonalenia, które będą dostosowane do kultury pracy i specyfiki przedsiębiorstwa? To lider ma wpływ na zespół i jego pracę, a także na efekty jakie osiąga. Zadbaj o to!

  • Praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania pracownikami na hali produkcyjnej.
  • Skuteczne przykłady rozwiązań konfliktów w zespole produkcyjnym.
  • Wskazania i indywidualne zalecenia do wykorzystania w swoim środowisku pracy.
  • Praktyczne umiejętności niezbędne w zakresie prowadzenia rozmów z pracownikami i budowania systemu spotkań.

ZWINNE ZARZĄDZANIE PROCESAMI ZAKUPOWYMI

Agile w zakupach

Jak organizować zakupy, by biznes był zachwycony i żeby się zbytnio nie męczyć? Scrum, design thinking, Agile manifesto. Zmienny świat, w którym zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w biznesie. Funkcjonujemy w świecie VUCA (zmienność, niepewność, złożoność, niejednoznaczność) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym. W takim środowisku tradycyjne metody zarządzania procesami zakupowymi nie są już skuteczne. 

  • Poznasz kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym VUCA.
  • Dowiesz się jakich nowym kompetencji potrzebuje zakupowiec w kryzysie.
  • Dostrzeżesz na czym polega zwinne podejście do zakupów.

Szkolenia menedżerskie – warto przeczytać

szkolenia pracowników

Szkolenia pracowników - rozwój zawodowy i obustronne korzyści. Dlaczego warto szkolić?

Czy wiesz, że szkolenia pracowników niosą za sobą obustronne korzyści? To nie tylko inwestycja w rozwój pracownika, ale również pośrednio w rozwój przedsiębiorstwa. Utrzymanie wysokiego poziomu usług, czy jakości produktów.

egzekwowanie zadań

Egzekwowanie zadań w pracy zdalnej - jak robić to dobrze?

Monitorować, śledzić, czy ufać? Jak rozwiązać egzekwowanie zadań w pracy zdalnej i robić to w sposób, który nie będzie dla pracownika dyskomfortem. Jakie narzędzia mogą pomóc w egzekwowaniu zadań i czy codzienny monitoring pracownika naprawdę jest potrzebny?

zarządzanie stresem w pracy

Zarządzanie stresem - jak poradzić sobie ze stresem w pracy?

Stres w pracy, chociaż nie jest pożądanym zjawiskiem, to występuje niezależnie od obejmowanego stanowiska, czy profilu firmy. Nauka zarządzania stresem umożliwia radzenie sobie z nim i odczuwanie ulgi na myśl o pracy.

komunikacja asertywna

Komunikacja asertywna - czyli jaka?

Komunikacja asertywna to dobry sposób na strategię komunikacyjną w biznesie, ale również w życiu prywatnym. Pamiętajmy, że asertywność to nie tylko sztuka mówienia „NIE”, ale również komunikacja oparta na szczerości i wyrażaniu swoich poglądów.

zarządzanie pracownikami

Zarządzanie pracownikami - czy jesteś skutecznym liderem?

Zarządzanie pracownikami to bardzo ważna umiejętność każdego lidera. Szczególnie to jak nimi zarządza, jakie stosuje metody i oczywiście to, jakie osiąga efekty. Skuteczny lider, to ważna osoba w każdej firmie. Od tego jak poprowadzi zespół, zależą wyniki firmy. A czy ty jesteś skutecznym liderem?

menedżer sprzedaży

Menedżer sprzedaży - jaka jest jego rola w procesie sprzedażowym?

Menedżer sprzedaży kluczowa osoba odpowiedzialna na procesy sprzedażowe i zarządzanie zespołem sprzedaży. Jaka jest jego rola i co musi kontrolować menedżer sprzedaży? Czym powinien się zajmować?

Szkolenia menedżerskie – specjaliści

Stawiamy na najlepszych fachowców w swoich dziedzinach. Aby każde szkolenie zapewniało maksymalny poziom wiedzy. Abyś poczuł, że zrobiłeś kolejny krok w swojej karierze. Abyś wiedział, że wszedłeś na wyższy poziom rozwoju osobistego. Poniżej poznasz kilku specjalistów, którzy prowadzą szkolenia menedżerskie

Renata Zwierzyk

Renata Zwierzyk

Ekspert w zakresie optymalizacji procesów administracyjnych. Specjalizuje się w implementacji strategii podnoszących efektywność procesów administracyjnych oraz optymalizujących koszty funkcjonowania biura. Odpowiada za administrowanie centralą CBRE w Polsce oraz zarządza 7 biurami regionalnymi. Dodatkowo pełni funkcję Zastępcy Szefa odpowiedzialnego za utrzymanie ciągłości działania Spółki.

Małgorzata Głębocka - Szurko

Certyfikowany coach ICF. Trener NLP. Szkoleniowiec z krwi i kości. Praktyk absolutny. Nauczyciel doskonały. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami typu “Green-field”. Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.

Agnieszka Maruda-Sperczak

Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna i inspiracyjna, akredytowana Coach ICF, Master NLP, mentorka i praktyk biznesu.  Jedyna trenerka w Europie, która posiada licencję na certyfikowane szkolenia z metody Instant Influence – Błyskawicznej Motywacji wg dr Michaela V. Pantalona.