Paweł Ciacek

Paweł Ciacek

Badacz trendów społecznych oraz konsumenckich

Prowadzone kursy

Ukończył socjologię w Instytucie Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 1990 zakładał Instytut SMG/KRC Poland największy polski instytut badawczy. Zaczynał jako badacz jakościowy, potem jako szef zespołu badawczego prowadził zarówno projekty ilościowe, jak i jakościowe.

Od 1999 roku pełni funkcję kolejno Dyrektora ds. Badań Międzynarodowych (był odpowiedzialny za wprowadzanie nowych technologii badawczych na Polski rynek), a potem Dyrektora ds. Obsługi Klienta w Kantar Polska.

Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Zajmuje się także obserwacją trendów społecznych oraz konsumenckich i dzieli się tymi obserwacjami z Klientami.

prowadzone kursy:

Artykuły:
Zobacz więcej artykułów

Masz pytania?

Magdalena Modzelewska - Kaczmaczyk
Project Director
m.kaczmarczyk@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.