Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR.
Prowadzone kursyM O T T O :najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie"
Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR.
Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach. Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywritingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.
Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu.
Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5.
prowadzone kursy:
Publikacje:
„Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006)„Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).
Artykuły:
Tworzenie treści samemu, czy zadanie dla profesjonalisty?
CZYTAJ
Szkolenia marketingowe - czy warto i dla kogo są dedykowane?
CZYTAJ
Czym jest copywriting i co robi copywriter?
Zastanawiasz się czym jest copywriting? Co to za narzędzie, kto się tym zajmuje i co daje copywriting?
CZYTAJ Zobacz więcej artykułów