Adrian Tomaszewski

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. 

Prowadzone kursy
M O T T O :najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie"

Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR.

Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach. Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywritingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.

Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu.

Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5.

prowadzone kursy:
Publikacje:
„Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006)
„Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).
Artykuły:

Tworzenie treści samemu, czy zadanie dla profesjonalisty?


CZYTAJ

Szkolenia marketingowe - czy warto i dla kogo są dedykowane?


CZYTAJ

Czym jest copywriting i co robi copywriter?

Zastanawiasz się czym jest copywriting? Co to za narzędzie, kto się tym zajmuje i co daje copywriting?


CZYTAJ Zobacz więcej artykułów

Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU