5.00 (2 Oceny)

Zarządzanie czasem pracy i delegowanie zadań

Informacje o kursie:
Zakres kursu
Recenzje

O kursie

Umiejętność zarządzania czasem, to kluczowa cecha w osiągnięciu efektywności i osiąganiu zamierzonych wyników. Przydaje się nie tylko w planowaniu pracy własnej, ale również podczas planowania zadań dla swojego zespołu, jeśli jesteś liderem. Dzięki odpowiednim technikom zarządzania czasem jesteś w stanie osiągnąć optymalne efekty i usprawnić pracę w taki sposób, aby wykorzystać maksymalnie czas na nią przeznaczony nie nadwyrężając przy tym czasu, który powinieneś poświęcić na życie prywatne. Każdy z nas pracuje inaczej, jest podatny na inne bodźce i czynniki, dlatego dobrze jest dopasować daną metodę indywidualnie do naszych predyspozycji. Podczas szkolenia poznasz te metody oraz nauczysz się dopasowywać narzędzia…
Umiejętność zarządzania czasem, to kluczowa cecha w osiągnięciu efektywności i osiąganiu zamierzonych wyników. Przydaje się nie tylko w planowaniu pracy własnej, ale również podczas planowania zadań dla swojego zespołu, jeśli jesteś liderem. Dzięki odpowiednim technikom zarządzania czasem jesteś w stanie osiągnąć optymalne efekty i usprawnić pracę w taki sposób, aby wykorzystać maksymalnie czas na nią przeznaczony nie nadwyrężając przy tym czasu, który powinieneś poświęcić na życie prywatne. Każdy z nas pracuje inaczej, jest podatny na inne bodźce i czynniki, dlatego dobrze jest dopasować daną metodę indywidualnie do naszych predyspozycji. Podczas szkolenia poznasz te metody oraz nauczysz się dopasowywać narzędzia do sytuacji.  

Program szkolenia 5-6 października, Szczecin

Marriott COURTYARD SZCZECIN, Brama Portowa 2, Szczecin 

 

Rozpoczęcie szkolenia: godz 8:00

Od czego zależy efektywność i sprawna organizacja swojego czasu w pracy?
  • Jaką strukturę czasu posiadasz?
  • Jaki wpływ ma Twoja struktura czasu na organizowanie działań i zadań?
  • Kiedy jesteś najbardziej produktywny?
  • Jakie są Twoje kluczowe obszary działania?
  • W jaki sposób wartościujesz czas?
  • "Wewnętrzne linie czasu", a postrzeganie czasu i funkcjonowanie w pracy
  • "keep it going" i "keep adjusting it"
  Organizacja pracy, a funkcjonowanie menedżera i zespołu
  • Mity i półprawdy o zarządzaniu własnym czasem - dlaczego niektóre techniki nie są skuteczne?
  • Perspektywa krótkodystansowa vs długodystansowa – kto i w jaki sposób pracuje ze względu na cele i czas realizacji zadań?
  • W jaki sposób funkcjonują osoby z różnymi strukturami czasu i jak współpracować ze sobą?
  Wyznaczanie precyzyjnych celów jako forma budżetowania swojego czasu
  • Jak poprawnie wyznaczać cele? – wybór kryteriów
  • Praca nad celami (również w zespole)
  • Planowanie zadań, a planowanie osiągnięć
  • Sposoby realizacji celów
  Delegowanie zadań jako narzędzie usprawniania działań
  • W jaki sposób przeciwdziałać mikrozarządzaniu? – czyli jak nie rozdrabniać swojej pracy?
  • Formułowanie realnych, wykonalnych i mierzalnych zadań
  • Jakie zadania delegować?
  • W jaki sposób delegować?
  • Ocena realizacji zadań – jak oceniać jakość, skuteczność i poziom wykonania zadań
  Podejmowanie decyzji jako wymiar skuteczności zarządzania czasem
  • Jak przebiega proces decyzyjny? I co jest potrzebne w podejmowaniu decyzji?
  • Złożoność sytuacji problemowej, a potrzeby Twoje, zespołu, organizacji – analiza elementów problemowych
  • Strategie podejmowania trafnych decyzji
  • Decyzje a faktyczne działanie
  • Myślenie perspektywiczne, a skutki decyzji
  Radzenie sobie z utrudnieniami w realizacji zaplanowanych działań
  • Rodzaje utrudnień jakie pojawiają się w trakcie dnia pracy
  • Wartości przypisywana różnym elementom pracy
  • Jak unikać odwlekania realizacji planów?
  • Skutki koncentracji na jednym zadaniu, a realność wielozadaniowej pracy
  • Chaotyczność w pracy – z czego wynika i jak sobie z nią radzić?
  • Utrata wpływu na zadania jako czynnik demotywujący w realizacji zadań
  • Kiedy dajemy się zwieźć iluzji ważności zdań?

Zakończenie szkolenia: godz 15:00

What Will You Learn?

  • poznasz i będziesz umieć zastosować zasady efektywnej organizacji czasu i pracy
  • nauczysz się prawidłowo określać priorytety w pracy
  • będziesz potrafić efektywnie określać cele zawodowe
  • ograniczysz wpływ „złodziei czasu”

Zakres kursu

test przed szkoleniem

  • test do wypełnienia po szkoleniu

test po szkoleniu

  • test do wypełnienia po szkoleniu

materiały szkoleniowe
Zachęcamy do pobrania i zapisania sobie materiałów szkoleniowych

  • materiały szkoleniowe

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 2 oceny
5
2 Oceny
4
0 ocena
3
0 ocena
2
0 ocena
1
0 ocena
  • Avatar uczestnika
    9 miesięcy temu
    5.00
    Szkolenie na najwyższym poziomie. Ciekawe, praktyczne, interaktywne. Jestem bardzo zadowolona z udziału i doboru szkoleniowca.
  • Avatar uczestnika
    9 miesięcy temu
    5.00
    Szkolenie bardzo ciekawe i wnoszące sporo wiedzy w temacie. Polecam
Bezpłatnie
Free access this course

Ważność zapisu na kurs: Dożywotnia

Audience

  • Wiceprezes Zarządu
  • Dyrektor Handlowa
  • Dyrektor Finansowa
  • Dyrektor Operacyjna
  • Zastępca Głównego Księgowego
  • Kierownik Działu Kard i Płac
  • Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
  • Kierownik Nabrzeża Regalica i ZKP
  • Kierownik Działu Mechanicznego
  • Kierownik Działu Energetycznego
  • Kierownik Działu Geologicznego i Produkcji
  • Główny Specjalista ds. Energetycznych
  • Główny Specjalista ds. Mechanicznych
  • Główny Informatyk
  • 2 osoby z Geoprojektu