Podstawy zarządzania strategicznego
O kursie
Program szkolenia
10 i 17 maja 2022, online
godz.: 9.00 – rozpoczęcie szkolenia (10 maja 2022)
Podstawowe pojęcia i poglądy na strategię przedsiębiorstwa
- czym jest strategia oraz proces zarządzania strategicznego, a zwłaszcza: długofalowy charakter, wyznaczanie kierunku działania, wyznaczanie obszarów działania, analiza strategiczna, wyznaczanie celów, odniesienie do sytuacji wewnętrznej i zewnętrznej, określenie mierników efektywności, różne poziomy strategii
- jak realizować proces zarządzania strategicznego w firmie w trzyelementowej koncepcji zarządzania strategicznego.
Podstawy analizy strategicznej otoczenia i samej organizacji – pojęcia i metody
- Wybrane techniki analizy strategicznej – metody portfelowe, TOWS/SWOT, benchmarking, profilowanie/modelowanie konkurencyjne
- Praktyczne przedstawienie wybranych metod analizy strategicznej: analiza PEST, analiza łańcucha wartości, analiza 5 sił Portera, analiza kluczowych czynników sukcesu, metody portfelowe: (na przykładzie macierzy BCG), prosta analiza SWOT
godz.: 13.00 – zakończenie szkolenia (10 maja 2022)
godz.: 9.00 – rozpoczęcie szkolenia (17 maja 2022)
Strategiczne wybory firmy
- wizja i misja
- domena
- wzorce i model działania, architektura.
Wdrażanie strategii i monitoring
- praktyczne aspekty formułowania strategii i jej wdrażania,
- Zrównoważona Kartą Wyników (BSC)
godz.: 13.00 – zakończenie szkolenia (17 maja 2022)
Zawartość kursu
materiały ze szkolenia
-
materiały ze szkolenia
Student Ratings & Reviews
Jeszcze brak ocen