Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Produkcja/Logistyka

nowosć

LEAN OFFICE

Kompleksowe zarządzania sferą biurową zgodnie z zasadami KAIZEN

19-20.05.2016
Kraków, Hotel Holiday Inn Kraków*****, ul. Wielopole 4

Korzyści:

Wzrost kosztów biurowych, problemy z jakością pracy na stanowiskach i spadek satysfakcji klientów to podstawowe przyczyny nieefektywnych standardów biurowych lub ich brak. Japońskie systemy zarządzania definiują ten stan jako „marnotrawstwo”, którego profesjonalne zidentyfikowanie i wyeliminowanie pozwoli na osiągnięcie celów biznesowych i  najwyższej jakości.

Czynności nieproduktywne w procesie biurowym w większości polskich firm skalibrowano na poziomie od 30 % a nawet 80% czasu pracy. Tymczasem „…90 % firm na całym świecie, które wdrażają elementy systemu Lean i kazein do procesów biurowych, osiągają zdecydowany wzrost jakości, efektywności pracowników, obniżenia kosztów i zwiększają tempo realizacji strategii..”

Proponujemy Państwu 2-dniowy intensywny warsztat zarządzania procesem biurowym zgodnie z filozofią Kaizen. To innowacyjne i przede wszystkim skuteczne podejście do problemu marnotrawstwa  w biurze. „Lean in Office” opiera się na japońskiej filozofii kaizen, operuje zestawem narzędzi, których wdrożenie znacznie ułatwi, uprości i podniesie efektywność pracy.

Wyobraź sobie jak mogłaby wyglądać praca w twoim biurze jeśli wszystkie zasoby zostałyby wykorzystane efektywnie.

Zapisz się na szkolenia a otrzymasz:

  • praktyczne informacje jak zdiagnozować obszary marnotrawstwa w biurze i jak rozpocząć proces ich eliminacji,
  • przykłady i analizy przypadków „Lean office”, 
  • praktyczne umiejętności z zakresu stosowania narzędzi szczupłego zarządzania: 5S, standaryzacja i  wizualizacja w biurze,
  • modele zarządzania procesami usługowo - administracyjnymi zgodnie z zasadami KAIZEN,
  • wskazania i indywidualne zalecenia dotyczące budowania sfery biurowej sprzyjającej przepływowi pracy i informacji oraz szybkiej komunikacji,
  • unikalną wiedzę dotyczącą nowego spojrzenia na procesy biznesowe.

Warsztaty mają charakter interaktywny z wykorzystaniem m.in. pracy w grupach, dyskusji moderowanych, mini-wykładów, prezentacji, zdjęć, krótkich filmików, symulacji. Zaprezentowane będą przykłady z rzeczywistych firm funkcjonujących na rynku polskim.

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Jan M. Janiszewski
Project Manager
tel.: 22 696 80 22
j.janiszewski@langas.pl

Program:

Dzień I - 19.05.2016

09.00 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Dlaczego KAIZEN, i dlaczego w biurze?  - Realne oszczędności

  • Co to jest KAIZEN? – ćwiczenie.
  • Cechy kultury ciągłego doskonalenia.
  • Podstawowe pojęcia związane z kulturą KAIZEN (gemba, gembutsu…).
  • Złote zasady KAIZEN.
  • KAIZEN a Lean.
  • Kto jest odpowiedzialny za KAIZEN?
  • Koncepcje wdrażania KAIZEN w biurze, modele implementacji.

Przede wszystkim świadomość

  • Muda i wartość dodana w procesie usługowym.
  • Klasyfikacja marnotrawstwa w obszarze biurowym tzw. drzewo strat i potencjału.
  • Identyfikacja marnotrawstwa -– ćwiczenie.

Standaryzacja - zapobi

  • Co to jest standard? -– symulacja.
  • Cechy standardu.
  • Jaki wpływ na rozwój miejsca pracy ma cykl SDCA/PDCA?
  • Przykłady i rola standardów w biurze.
  • Utrzymanie i rozwijanie standardów.
  • Efekty zastosowania narzędzia standaryzacji  w biurze

16.30 Zakończenie I dnia  szkolenia

Dzień II -20.05.2016

08.30 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
09.00 Rozpoczęcie szkolenia

Utrzymuj zyski dzięki wizualizacji

  • Dlaczego wizualizacja?
  • Obszary zastosowania wizualizacji
  • Czym jest i czemu służy zarządzanie wizualne?
  • Zarządzanie wizualne w praktyce - ćwiczenie.
  • Korzyści z zastosowania wizualizacji.

Utrzymuj standardy dzięki 5S

  • Stworzenie i utrzymanie optymalnego efektywnego stanowiska pracy w 5 krokach - symulacja
  • Znaczenie audytu 5S w biurze.
  • Jakie są warunki skuteczności wdrożenia 5S w biurze?

Jak systemowo wdrażać i rozwijać kaizen w biurze?

Ewelina Gajewska - praktyk zarządzania jakością i ciągłego doskonalenia w obszarach usługowych i administracyjnych (Hewlett-Packard, Crédit Agricole Bank, Bank Zachodni WBK)

Przykłady zastosowań kultury ciągłego doskonalenia w sektorze usług - case studies

  • Sesja pytań do eksperta i odpowiedzi

Kaizen w biurze - moda czy konieczność?

  • Spodziewane efekty wdrożenia podstawowych narzędzi KAIZEN.
  • Napotykane opory i trudności we wdrożeniu KAIZEN w biurze i jak sobie z nimi radzić?

Podsumowanie warsztatów

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

OPINIE UCZESTNIKÓW Z POPRZEDNICH EDYCJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI LANGAS GROUP Z ZAKRESU LEAN MANAGEMENT

"Świetna okazja do wymiany praktyk i doświadczeń pomiędzy uczestnikami konferencji z zakresu lean oraz do podejrzenia jak to robią najlepsi na rynku" Grzegorz Stojanowski, Kierownik Produkcji, KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
"Intensywne" Karol Niedziałkowski, Koordynator Utrzymania Ruchu, MICHELIN Polska SA.
„Bardzo inspirujące spotkanie, podsuwające wiele praktycznych rozwiązań” Zbigniew Ciepluch, Kierownik wydziału produkcji, JKT Sp.      z o. o.
„Doskonała możliwość nawiązania współpracy doskonalącej działalność każdej firmy, powiązana z praktyczną dyskusją o sposobach, narzędziach i rozwiązaniach z zakresu LEAN MANUFACTURING” Przemysław Zwoliński, Dyrektor Operacyjny, APERAM (Arcelor Mittal).

Szkolenie adresowane jest do:  

  • pracowników odpowiedzialnych za usprawnianie procesów biurowych i przepływu informacji
  • osób wdrażających metodologię lean management oraz KAIZEN,
  • team liderów, kierowników zespołów, koordynatorów, kierowników w obszarach usługowych,
  • pracowników biurowych każdego szczebla

Eksperci:

Jolanta Pańczyszyn

  • Konsultant KAIZEN i konsultant zarządzający z blisko 6-letnią praktyką w strukturach KAIZEN Institute Consulting Group Ltd. Poland Operations.
  • Zrealizowała ok. 400 dni doradczo-szkoleniowych w ciągu ostatnich 6 lat. Pracowała m.in. dla firm: ABB, Andre Abrasive Articles, Autoliv, Baumit, Cebal Tuba, Com40, Ceramika Paradyż, Dalkia, Decora, EFL, Faurecia, Grupa Kęty, Leoni Kabel, MPWiK Wrocław, MZK Piła, Osadkowski, Pentair, Schneider Electric Polska, Stone Master, Strauss Cafe, Model Opakowania, Osadkowski, Vattenfall, Viessmann Technika Grzewcza, Volvo Polska, Warta Glass Group, Zehnder  Polska.

Cena:

zgłoszenie do 30.04.2016 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.05.2016 - 1 670 PLN + 23% VAT

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone