Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

8 kluczowych umiejętności przywódczych dla menedżerów

Standardy efektywnego przewodzenia w nowych czasach

20-21.10.2016
Warszawa, Hotel Hilton****

Korzyści:

Podczas warsztatu dowiesz się

  • Jakie umiejętności menedżerów przekładają się na zyski?
  • Jakie cechy ułatwiają menedżerom budowę wartości firmy – godzenie sprzeczności ?
  • W jakich obszarach możesz pozwolić swoim ludziom na przeciętność a w jakich nie?
  • Jak współdziałać z ludźmi/zespołami nie potrzebującymi autorytetów?
  • Jak nagradzać odpowiedzialnych za usprawnienia – wspieranie zmian?
  • Jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów w procesie zmian?
  • Jak powstawała nowa wartość firm w ostatnim czasie i jacy liderzy za tym stoją?
  • Jak efektywnie wprowadzić plany rozwojowe we własnym dziale, u swoich kluczowych ludzi?
  • Komu nie poświęcać czasu w ramach programów rozwojowych?
  • Jak efektywnie prowadzić proces planów naprawczych i selekcji wtórnej w zespole ?
  • Jak prowadzić identyfikację „wąskiego gardła” w zespole i jakie można przyjąć rozwiązania?
  • Jak przeprowadzić analizę obszarów wymagających podniesienia jakości?

Zobacz nagranie z warsztatów

Program:

Dzień I – 20 pazdziernika 2016 r.

Koncentracja zespołu na działaniu i budowie wartości firmy

I. Wykorzystywanie szans małych i dużych – standardy nowego przywództwa

NOWE SPOJRZENIE NA EFEKTYWNOŚĆ LIDERA – PRZYWÓDZTWO, KTÓRE SIĘ ROZWIJA

Jak zmieniły się standardy przywództwa i poziom efektywności liderów na przełomie kilku ostatnich lat?

  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunki do liderów?
  • Dlaczego stare metody przywódcze już nie działają i nie wpływają na wyniki organizacji i zespołów?
  • Z kim chcą dziś pracować ludzie?
  • Jakiego lidera oczekuje skuteczny zespół?
  • Jakie umiejętności menedżerów przekładają się na zyski?
  • Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo - jakie „klasyczne” umiejętności przywódcze przeszły do historii?  

II. Budowanie wartości firmy - elastyczność i szybkość reakcji

JAKIE CECHY UŁATWIAJĄ MENEDŻEROM BUDOWĘ WARTOŚCI FIRMY – GODZENIE SPRZECZNOŚCI

W jakich obszarach możesz pozwolić swoim ludziom na przeciętność a w jakich nie?

  • Umiejętność balansowania na granicy sprzeczności – konfrontacja
  • Kluczowe pytanie Lidera: „Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo?”
  • Jak zarządzać zespołami w świecie braku orientacji, kierunku i pewności tego co przyniesie jutro?
  • Balansowanie między sprzecznościami
  • Analiza przypadku: W jakich obszarach możesz sobie pozwolić na przeciętność, w jakich nie?

III. Umiejętność procesowego wsparcia „niezależnych”

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W CZASACH „BRAKU AUTORYTETÓW” – JAK BUDOWAĆ STANDARDY EFEKTYWNOŚCI W ZESPOLE KTÓRY NIE POTRZEBUJE AUTORYTETÓW I IDEAŁÓW?

Proces pracy - motywacja- działanie – feedback - jak pracować z zespołem „niezależnych”

  • Jak współdziałać z ludźmi/zespołami nie potrzebującymi autorytetów?
  • Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Proces pracy - motywacja- działanie - feedback jak pracować z zespołem „niezależnych”
  • Analiza przypadku: Co pomaga tworzyć zespoły ludzi niezależnych, biorących odpowiedzialność za własne życie ?

IV. Koncentracja uwagi podwładnych na działaniu

MOTYWOWANIE DO ZMIAN – WSPIERANIE ELASTYCZNOŚCI I SZYBKOŚCI DZIAŁAŃ W ORGANIZACJI

  • Jak nagradzać odpowiedzialnych za usprawnienia – wspieranie zmian
  • Kotwiczenie zmian w kulturze zespołu
  • Dostosowywanie działania zespołu do strategii procesu zmian
  • Jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów w procesie zmian?
  • Utrwalanie nowego podejścia

Dzień II – 21 pazdziernika 2016 r.

Kreowanie nowych liderów, rozliczanie efektywności oraz wdrażanie planów rozwojowych i naprawczych

V. Kreowanie nowych liderów – standard KOI

NAUKA OSTATNICH LAT W PRZYWÓDZTWIE I PODNOSZENIU EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW

Jak powstawała nowa wartość firm w ostatnim czasie i jacy liderzy za tym stoją?

  • Budowanie systemu opartego na procesach innowacji, kreatywność i optymalizacji w obszarze, za który członkowie zespołu są odpowiedzialni
  • Jak powstawała nowa wartość firm w ostatnim czasie?
  • Przetasowania rynkowe - nowy etap rozwoju rynku – nowy model zarządzania
  • Rozlicznie podwładnych z efektów, nie z talentów
  • Stymulowanie kreatywności, szukanie nowości, namierzanie innowacji

VI. Prowadzenie planów rozwojowych w zespole

WPROWADZANIE EFEKTYWNYCH STANDARDÓW PRACY W ZESPOLE - UDZIELANIE EFEKTYWNEGO WSPARCIA
Jak efektywnie wprowadzić plany rozwojowe we własnym dziale, u swoich kluczowych ludzi?

  • Standardy i procedury skuteczności w zespole
  • Jak efektywnie zaprojektować i wprowadzać plany rozwojowe?
  • Których pracowników prowadzić w ramach projektów rozwojowych?
  • Jak zbudować efektywny system/proces wsparcia rozwojowego dla najlepszych ?
  • Komu nie poświęcać czasu w ramach programów rozwojowych?
  • Metody planowania i organizowania aktywności z zespołem
  • Procedury w obszarze kluczowych obowiązków

VII. Prowadzenie planów naprawczych w zespole

JAK EFEKTYWNIE PROWADZIĆ PROCES PLANÓW NAPRAWCZYCH I SELEKCJI WTÓRNEJ W ZESPOLE ?
Jak zabezpieczyć ciągłość w osiąganiu dobrych wyników w Twoim zespole?

  • Sprawy pozostawione sobie samym, zmieniają się, ze złych na gorsze
  • Dlaczego niektórzy pracownicy nie chcą więcej zarabiać i podnosić własnej skuteczności?
  • Co zrobić gdy masz czarną owcę lub gwiazdę pierwszej wielkości w zespole i czy na pewno jest to gwiazda?
  • Jak zaprojektować i zbudować efektywny plan naprawczy?
  • Których podwładnych wyselekcjonować do procesu planów naprawczych?
  • Kiedy plany naprawcze nie mają sensu?

VII. Rozliczanie podwładnych z efektów, nie z talentów

MYŚLENIE KRYTYCZNE, SCEPTYCZNE I PRZENIKLIWE - IDENTYFIKACJA OBSZARÓW DEFICYTOWYCH - ANALIZA OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH PODNIESIENIA JAKOŚCI

Jak prowadzić identyfikację „wąskiego gardła” w zespole i jakie można przyjąć rozwiązania?

  • Jak rozpoznać zachowania wpływające na efektywność lub brak efektywności zespołu?
  • Jak prowadzić proces identyfikacja obszarów deficytowych w zespole?
  • Jak przeprowadzić analizę obszarów wymagających podniesienia jakości ?

*Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów konferencji, kursów i seminariów zawartych w ofercie Langas Group w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione.

Metody:

Case study, analiza przypadków,wykłady

Opinie uczestników szkoleń dla menedżerów:

  • „Nie spodziewałam się, że przyniesie takie efekty zupełne oczyszczenie umysłu i nowe spojrzenie na kwestie wydawałoby się znane od dawna. Moje osobiste i zawodowe WOW. Fantastyczna wiedza w pigułce, świetna motywacja” – Urszula Kwaśna, Nepentes S.A.
  • „Szkolenie było wciągające. Chcę wrócić na szkolenia prowadzone przez powyższych prowadzących.” – Wojciech Śniechowski, POPLPHARMA S.A.
  • „Super – inspirujące – praktyczne” – Magdalena Kandefer, BP Polska SA
  • „Serdecznie dziękuję – było super, bardzo interesujące szkolenie” – Kazimierz Peryt, PKP PLK
  • „Plus za połączenie teorii z praktyką, atmosferę” – Aneta Olszewska-Cupryn, PZU S.A./PZU Życie S.A.
  • „Dziękuję, pierwszy raz żałowałam, że zajęcia się kończą” - Marta Grotowska, PRO-SAN Sp. z o.o.
  • „Bardzo kształcące, inspirujące, motywujące do działania PRZYJDŹ I WEŹ!” - Magdalena Żurawska, Kierownik Oddziału, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko
  • „Profesjonalnie, rzeczowo, solidne przygotowanie, nastawienie na cel” – Karolina Bogdalska, BR TVP

Eksperci:

Robert Krool


  • Ekspert Langas Group. Fundator i prezes zarządu Fundacji LifeSkills. Mentor i diagnostyk rozwojowy,
  • w swoim 26-letnim dorobku poświęcił ponad 10 tys. godzin osobistym konsultacjom. Wykonał 2 tys. indywidualnych analiz wyróżników behawioralnych w kontekście użyteczności ról kierowniczych oraz eksperckich.
  • Reżyser strategii w 50 projektach wdrożenia użytecznych zmian organizacyjnych, przeprowadził ponad 10 tys. godzin sesji mentoringowych i uczestniczył
  • w decyzjach biznesowych wartych łącznie ponad 5 mld PLN.
  • Sklasyfikowany przez magazyn THINKTANK na 7. miejscu w rankingu najbardziej wpływowych doradców biznesu w Polsce. Był jednym z nielicznych biegłych sądowych w kraju, w dziedzinie restrukturyzacji i oceny ryzyka biznesowego.
  • Autor 8 książek, w jego seminariach wzięło udział ponad 500 tys. menedżerów
  • i przedsiębiorców. Jest jednym z wiodących animatorów polskiej sceny mówców zawodowych. Można go spotkać na warszawskim Festiwalu Inspiracji oraz na deskach Teatru Palladium z monodramem Sztuka Właściwych Decyzji na podstawie książki „Na okruchach uważności…”.
  • Nauczyciel z pasją, miłośnik uważności, członek-założyciel i przewodniczący składu sądu koleżeńskiego przy Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców w Polsce.
  • Jest pomysłodawcą i założycielem, wspólnie z dr Jarosławem Sikorą,
  • Liceum Ogólnokształcącego LIFESKILLS Nr 1 w centrum Warszawy (rozpocznie funkcjonowanie 1 września 2016), kształcącego młodzież w dwóch unikalnych ścieżkach: medycznej oraz użyteczności społecznej i rynkowej.




Jacek Rozenek


  • Osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu, nazywany trenerem nowej generacji
  • Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołem, technik wpływu, technik antymanipulacyjnych, wystąpień publicznych i zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych
  • W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego;
  • Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji nawet do 400%
  • Instruktor II st. Wschodnich Sztuk Walki
  • Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu „Technika Wpływu” dla polityków
  • Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th' Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco

 

Cena:

zgłoszenie do 05.10.2016 - 2 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 06.10.2016 - 2 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

• uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat
• obiady, poczęstunek podczas przerw

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone